Stránka 2 z 3

Napsal: pon 20.10.2008 21:59
od cetronix
tak proč je nejprodávanější 320d??? když to nejede, machrovat se nedá a do práce je s tím škoda... :?: :lol:

Napsal: pon 20.10.2008 22:02
od cetronix
no tak já ti to řeknu.. protože ne každý má auto jen na víkend a ne každý chce jezdit v nepříliš luxustní oktávce :wink: a taky někomu víc pasuje zadokolka než předohrab 8)

Napsal: pon 20.10.2008 22:03
od Killca
cetronix píše:tak proč je nejprodávanější 320d??? když to nejede, machrovat se nedá a do práce je s tím škoda... :?: :lol:

nejrpodavanejsi je proto ze se ji kazdej zbavuje protoze vi jaka je to popelnice :-D kdyz vlezu na mobile.de a dam e46 do 170 litru tak se utopim ve 320d :-D a machring to je kdyz je po facu, to jo, je to pekny a s xenonama to vypada, ale jak uslysim zvuk motoru, tak se v duchu usmivam :-D

Napsal: pon 20.10.2008 22:10
od cetronix
neser vole já jsem spokojenej a budu se opakovat, ale mně se vyplatí, i kdybych měl turbo měnit každej rok :wink: a neměním :twisted: mluvím o nových autech :!: a btw. moje auto za 170k nekoupíš 8)

Napsal: pon 20.10.2008 22:12
od HAMANN
surfis píše:
Maslista píše:u e46 motory v 316 a 318 postrádají smysl povinné ručení stejné jako u 325, 323, 320 ...spotřeba defakto taky stejná... jen dojem z jízdy nesrovnatelný ..! :wink:


Byť je 316 a 318 vlastně obsah 1,9L, tak povinný není stejný jako 323, nebo 325. Spotřeba rozhodně stejná není. U 6 válů je o cca 2 litry vyšší (ve městě ještě o víc) a pak si hlavně uvědom, že pokud někdo najezdí 30K za rok, tak je to docela dost veliká úspora. Tím nechci ze sebe dělat škudlila, ale jestliže někomu 4 vál stačí, tak proč by měl mít 6 válec :!: :?: Dojem z jízdy je nesrovnatelný v akceleraci a taky zvuku motoru. 4 vál je pro pohodáře :!:
Pane Surfis, nepsal jsi tu nekde ze mas 1,6l a po meste s ni jezdis kolem 11-12 litru :D? Mam 323i a po meste v lete kolem 10,3 a v zime kolem 11litru pri dvojnasobnym vykonu? Nevytahuju se, jen rikam skutecnost! Dalsi skutecnost, u 6 vála jsou proste provozni a udrzbovy naklady obecne trochu vyssi, zalezi jen na cloveku jak se chce povozit!

Napsal: pon 20.10.2008 22:17
od cetronix
určitě ale nejezdíte stejně.. pokud oba dáte plný, tak větší objem si veme víc.. a takový to, srovnání jako, že při stejném zrychlení má R6 menší spotřebu je zavádějící už jen proto, že když už chci jet rychle, tak si těžko budu říkat: "asi takhle by zrychloval R4, tak tak pojedu"..

Napsal: pon 20.10.2008 22:29
od cetronix
a ještě jedno rýpnutí.. proč se tak masivně přechází k přeplňování??? kvůli emisím, viďtě? a na čem jsou přímo úměrné emise? na spotřebě.. tudíš zachovají/zvýší výkon při nižším objemu - nižší emise, nižší spotřeba :wink:

nejsem vůbec proti větším motorům.. kdybych na to měl, tak mým snem je 540i, ale tohle je základní teorie techniky.. inu a proto jezdím, tím čím jezdím :cry:

Napsal: pon 20.10.2008 22:32
od Killca
cetro: ANO, ufff, porazil jsi me, koupim si dizla, ma laska k vuni benzinu a hudbe piloveho sestivalce byla zlomena :twisted:

Napsal: pon 20.10.2008 22:49
od cetronix
vole kup si 6,3 AMG! bojuji proti bezpředmětnému hanění menších motorizací.. ne každý potřebuje M3 :wink: někdo chce nižší náklady za cenu nižšího výkonu 8)

já nemám tolik peněz, abych si mohl dovolit auto jako máš ty :idea:

Napsal: pon 20.10.2008 22:53
od Infernal
Tak jak se tak divam tak se tady rozpoutala fajn diskuze

Napsal: pon 20.10.2008 22:56
od Infernal
Jeste bych se chtel zeptat ja neco ohledne pojisteni,kdyz bude auto napsane na me ale pojistka na nekoho jineho bude to necemu nebo nekomu vadit???Nemelo by,ze ne????

Napsal: pon 20.10.2008 23:12
od surfis
HAMANN píše:
surfis píše:
Maslista píše:u e46 motory v 316 a 318 postrádají smysl povinné ručení stejné jako u 325, 323, 320 ...spotřeba defakto taky stejná... jen dojem z jízdy nesrovnatelný ..! :wink:


Byť je 316 a 318 vlastně obsah 1,9L, tak povinný není stejný jako 323, nebo 325. Spotřeba rozhodně stejná není. U 6 válů je o cca 2 litry vyšší (ve městě ještě o víc) a pak si hlavně uvědom, že pokud někdo najezdí 30K za rok, tak je to docela dost veliká úspora. Tím nechci ze sebe dělat škudlila, ale jestliže někomu 4 vál stačí, tak proč by měl mít 6 válec :!: :?: Dojem z jízdy je nesrovnatelný v akceleraci a taky zvuku motoru. 4 vál je pro pohodáře :!:
Pane Surfis, nepsal jsi tu nekde ze mas 1,6l a po meste s ni jezdis kolem 11-12 litru :D? Mam 323i a po meste v lete kolem 10,3 a v zime kolem 11litru pri dvojnasobnym vykonu? Nevytahuju se, jen rikam skutecnost! Dalsi skutecnost, u 6 vála jsou proste provozni a udrzbovy naklady obecne trochu vyssi, zalezi jen na cloveku jak se chce povozit!


To bylo před výměnou termostatu a než jsem se naučil správně dávkovat plyn, tak i 14L/100km :wink: Ale záleží na tom, jak jezdíš. Když se člověk nehlídá, a po městě jezdí razantněji, tak to opravdu žere i 12L/100km. Já ale jezdim na pohodu a v průměru se vejdu do 8,5L/100km. Proto jsem té holčině v topicu ptal, že 1,6 taky může jezdi i za 12L, jen záleží na tom, jak má dotyčný těžkou nohu... :wink:

Můj kamarád má E46 328i. Má ho už asi 4 roky s průměrem na bordu 10,2L/100km. Jezdí poměr město a mimo město 60/40. Pokud jezdí jenom město, tak má problém se dostat pod 13L. Jsou to obrácené strany motorizací a rozdíl ve spotřebě je cca 2L/100km. S 6 válem se za 8,5L v průměru jezdit nedá... Mimo jiné máš i vyšší náklady na údržbu.

Napsal: pon 20.10.2008 23:13
od surfis
Infernal píše:Jeste bych se chtel zeptat ja neco ohledne pojisteni,kdyz bude auto napsane na me ale pojistka na nekoho jineho bude to necemu nebo nekomu vadit???Nemelo by,ze ne????


Je to jedno, jen se ti nebudou načítat bonusy... :wink:

Napsal: pon 20.10.2008 23:15
od HAMANN
cetronix píše:a ještě jedno rýpnutí.. proč se tak masivně přechází k přeplňování??? kvůli emisím, viďtě? a na čem jsou přímo úměrné emise? na spotřebě.. tudíš zachovají/zvýší výkon při nižším objemu - nižší emise, nižší spotřeba :wink:

nejsem vůbec proti větším motorům.. kdybych na to měl, tak mým snem je 540i, ale tohle je základní teorie techniky.. inu a proto jezdím, tím čím jezdím :cry:

Kdyz sluzebak, tak koupim 320d to je jasny, tam jde o spotrebu a tezko budes sefovi vysvetlovat neco o zvuku sestivalce :D!

Tezko si nekdo jako sluzebni auto na 40tis za rok koupi M3!

Preplnovani ano u novyho auta, mit na novy klidne koupim 335d nebo 535d, bude to nadhera povozeni, ale vem si co to bude za srani udrzet to v chodu za 10 let. To je prote fakt! Podivej se jak se dnes serou TDSa, a jaky byli kdyz byli novy!!

Proste starej dobrej 6val benzin ma ohodne vetsi vydrz ned diesel, ale pri dnesnim trendu jim taky odzvonuje!

Napsal: pon 20.10.2008 23:24
od HAMANN
Resime tu jablka a hrusky :D, co clovek to jinej nazor, kamos v praci zna jen Audi v Tdi, o Bmw v benzinu nechce ani slyset, druhej kamos ma Peugeot Hdi a o Bmw v benzinu nechce ani slyset, dalsiho auta neberou tak ma feldu, rika jak nekdo muze cpat penize do aut. Ja o audinach ani Peugeotech nechci ani slyset, pro me zatim Bmw sestival benzin No.1!

Napsal: pon 20.10.2008 23:26
od Killca
surfis píše:strany motorizací a rozdíl ve spotřebě je cca 2L/100km. S 6 válem se za 8,5L v průměru jezdit nedá... Mimo jiné máš i vyšší náklady na údržbu.
zavolame spajka, jezdi prej s 320i m52 za 5 litru a ja verim ze to jde

Napsal: pon 20.10.2008 23:27
od surfis
HAMANN píše:ale vem si co to bude za srani udrzet to v chodu za 10 let. To je prote fakt! Podivej se jak se dnes serou TDSa


Se podívej, jak se serou vstřiky na 3.0D. Jeden stojí ranec a vydrží 150 tisíc (jestli né míň). Moderní diesel koupit nový a po 5 letech prodat. Jinak se to začne srát a utopíš v tom 100K ani nevíš jak...

Napsal: pon 20.10.2008 23:30
od surfis
Killca píše:
surfis píše:strany motorizací a rozdíl ve spotřebě je cca 2L/100km. S 6 válem se za 8,5L v průměru jezdit nedá... Mimo jiné máš i vyšší náklady na údržbu.
zavolame spajka, jezdi prej s 320i m52 za 5 litru a ja verim ze to jde


A to se pak probudil, měl mokrý trenýrky a v ruce klíče od bafa ne?

Napsal: pon 20.10.2008 23:30
od cetronix
to HAMANN:

já mluvil o benzínech. 35i a 50i. Mimo jiné tato kategorie vozů je čím dál tím dostupnější, takže není takový problém jej častěj obměnit, ale mluvil jsem na téma spotřeba a tam je to jasné..

diesely jsou jiná liga.. ty přeplňovat musíš - měl jsem tu čest s 1,9 atmosférou :D Já osobně sice nemám služebáka, ale využívam jej tak a ani sobě jako svému šéfovi bych nevysvětlil zvuk šestiválce při ročním proběhu 60k :lol:

Napsal: pon 20.10.2008 23:33
od cetronix
sakra koupil jsem špatný auto.. asi nějakej falzifikát.. číňani zkurvený! Ani nemám pořádnýho bavoráka! 170 000 a vstřiky ne a ne odejít a to jsem je nechal kontrolovat.. jsou to kurvy v tom servise asi mi tam daly nějaký neorigo..

:lol: :lol: :lol: