Stránka 2 z 4

Napsal: čtv 27.11.2008 15:06
od Francis
Než jsem demontoval prapor klapky ASC, tak mi vadilo ubrání výkonu někdy až tak drasticky, že mi to na křižovatce skoro chcíplo. Teď, co nachumelilo a klapka tam není, můžu potvrdit, že +T opravdu přibržďuje.

Napsal: pát 28.11.2008 07:58
od Nien
U ASC+T rozhodně kola přibržďují. Na svém autě to vnímám při každém prokloznutí na sněhu. Někdy jde i poznat, které kolo zrovna přibrzdilo. A k poklesu otáček, mám zkušenost že jakmile začnou klesat otáčky díky prokluzu na hranici, kdy už čekám že by to mohlo zhasnout tak dám plný plyn. A nestalo se mi že by mi to zhaslo. Otáčky sice pořád jsou dole ale ty si reguluje ASC. Doslova jsem jel krokem v otáčkách, kdy jsem si myslel že to musí zdechnout ale nic motor jel pořád. Samotné ASC bez T bych asi odpojil, ale kombinace ASC+T jenom dobrá zkušenost.

Napsal: sob 29.11.2008 15:42
od castro
taky ASC + T cítim... umí to ten zadek celkem srovnat.

Napsal: sob 29.11.2008 22:02
od ripper
zdravím vás pánové, mám problém s ASC(pravděpodobně), mám e36 316i/94 a nejde mi točit motor přes 4000, víte někdo jak se dá vypnout, případně co jiného by mohlo způsobovat můj problém?Na dignostice vše o.k.
předem díky za nápady :driver:

Napsal: ned 30.11.2008 15:10
od Killca
ripper píše:zdravím vás pánové, mám problém s ASC(pravděpodobně), mám e36 316i/94 a nejde mi točit motor přes 4000, víte někdo jak se dá vypnout, případně co jiného by mohlo způsobovat můj problém?Na dignostice vše o.k.
předem díky za nápady :driver:

pod kaslikem pred radickou bys musel mit zeleny tlacitko, kyz ho podrzis, tak e ti na palubce rozsviti uprostred trojuhelnik s asc, ze je vyple, ale to tim nebude podle me, spis se do te 316 lil spatny olej a uz to ten motor vic nedava, zkusit novy olej a potom GO motoru na vackach :)

nebo je jen vadne benzinove cepradlo, zkus otestovat tlaky :) nebo i dokonce tlaky na valcich

Napsal: ned 30.11.2008 21:24
od castro
jestli ti motor netočí nad 4k rpm a máš motor M43, tak bych zkusil rozebrat "olejovou sprchu" vačkového hřídele, docela často se to u těch motorů stávalo že se ucpala a zadřela se vačka...

sundáš ventildekl a uvidíš tam takovou trubičku, jestli jde vyndat, tak bych ji zkusil pročistit a sháněl si novou vačku protože jestli by to bylo tim, tak už by byla přidřená.

Napsal: pon 01.12.2008 00:53
od Mirda328
castro píše:jestli ti motor netočí nad 4k rpm a máš motor M43, tak bych zkusil rozebrat "olejovou sprchu" vačkového hřídele, docela často se to u těch motorů stávalo že se ucpala a zadřela se vačka...

sundáš ventildekl a uvidíš tam takovou trubičku, jestli jde vyndat, tak bych ji zkusil pročistit a sháněl si novou vačku protože jestli by to bylo tim, tak už by byla přidřená.

asi tak nejak, ma pravdu

Napsal: čtv 18.02.2010 22:59
od surfis
Přifařím se do tohoto tématu se svým problémem.

Mám E36 s ASC+T r.v. 98. Jednou za dva měsíce se mi rozsvítilo ABS a protiprokluz, ale když jsem motor vypl a nechal stát hodinu, po nastartování a ujetí 50 metrů kontrolky zhasly a byl zase na dva měsíce klid (někdy i na půl roku). Letos jak začali mrazy, se mi ABS rozsvítilo a už nechce zhasnout. Nechal jsem vyměnit brzdovku (tu jsem já neměnil a bůh ví kdo kdy přede mnou) a zároveň nechal změřit čidla. Čidlo na LZ kole vykazuje nekonečný odpor, ale diagnostika hlásí, že čilda jsou OK a vykazuje chybu "ABS motor pumpe".

Vypozoroval jsem, že se vždy ABS rozsvítilo, když na sněhu prohrábli zadní kola a sepla trakce. Dnes ráno jsem jel do práce a ABS svítilo. Projel jsem sněhem, zadní kola prohrábla, ABS zhaslo a začalo fungovat. Po 200 metrech se opět rozsvítilo.

Proč diagnostika hlásí chybu ABS pumpy, když je nejspíš vadné zadní čidlo?

PS: chyba ABS pumpy nejde smazat!

Napsal: čtv 18.02.2010 23:21
od Francis
Stalo se mi letos několikrát v mrazu -15 stC a delší jízdě po uklouzaném s využíváním +T, že se v rychlosti nad 50-60 km/h po několikta stech metrech rozsvítila kontrola ASC natrvalo a nezbývalo než vypnout zapalování a znovu nastartovat.

Napsal: úte 23.02.2010 11:27
od surfis
Takže po páteční jízdě do Náchoda po cca 50km kontrolka sama zhasla a už se nerozsvítila. Od doby co jsem dostal služební auto, tak toho se svým moc nenajezdím a trasy jsou většinou dost krátké (max 10km). Teď jsem jel opravdu dále a možná to má souvislost s vlhkostí někde u ABS. Za dobu 3 let, co auto mám nebyla taková zima, aby klesla teplota pod -10 stupňů jako letos. Ještě mám dilema, zda nezajet na origo diagnostiku do BMW. Třeba INPA ukazuje chybu špatně...

Re: ASC+T a ASC v E36

Napsal: stř 07.12.2016 23:06
od johnyfly1
chalani ma tu niekto kombinaciu asc+t a riadiacu jednotku motora DME 1.7.3? konktretne 316 rok 96/97??

Re: ASC+T a ASC v E36

Napsal: čtv 08.12.2016 09:21
od Francis
Co potřebuješ vědět?

Re: ASC+T a ASC v E36

Napsal: čtv 08.12.2016 10:51
od johnyfly1
potrebujem vediet cisla jednotiek dme aj asc a cislo hydro agregatu :)
a potrebujem preverit schemu zapojenia ci to pasuje s mojou schemou :)

Re: ASC+T a ASC v E36

Napsal: čtv 08.12.2016 10:56
od Francis
Schemata mám jen pro rok 1998, pro Compact i neCompact.
Jsou "pravá" prohledávatelná PDF, ne jen naskenované bitmapy.

Re: ASC+T a ASC v E36

Napsal: čtv 08.12.2016 11:02
od johnyfly1
ano ja tie schemy mam a prave tie som potreboval preverit...ale o schemu sa az tak nejedna ako sa mi najviac jedna o cislo toho hydro agregatu lebo podla etk som ziadne nenasiel :)

ja mam asc jednotku 34 52 1 164 899 a podla etk by som mal mat agregat 34 51 1 164 333 ale vsade som nasiel len 34 51 1 164 095 a neviem ci to spolu pojde ci to je ako nahrada ale podla vsetkeho by to malo sediet ale potrebujem sa uistit :)

a vacsina aut s asc ma uz jednotku bms43, tak zistujem ci to je vobec mozne s dme1,7,3 podla etk a schem ano ale este som nevidel take auto preto sa uistujem :)

Re: ASC+T a ASC v E36

Napsal: čtv 08.12.2016 11:59
od Francis
p/n 34 51 1 164 095 ETK nezná, nebude to číslo samotného čerpadla?
p/n 34 51 1 164 333 je kompletní hydrojednotka, to je OK. Ta může obsahovat čerpadlo výše zmíněného p/n a protože čerpadlo samotné není dostupné v servisní síti, není uvedeno v ETK pro servis. Chtělo by to sehnat kompletní ETK pro skladníky výroby :-D

dodatek: Podle ETK je hydrojednotka shodná pro všechny motorizace z dané doby, pro Compact, neCompact i Z3, s výjimkou ///M.

Re: ASC+T a ASC v E36

Napsal: čtv 08.12.2016 12:04
od johnyfly1
ja som skusal to cislo zadavat aj do origo etk programu a nic :D
takto vyzeera
http://www.tav-autoverwertung.de/shop/A ... 0020300813
a vsetci co predavaju tak predavaju len tu 095 :D

Re: ASC+T a ASC v E36

Napsal: čtv 08.12.2016 12:17
od johnyfly1
a aky je rozdiel vlastne medzi riadiacimi jednotkami motora DME 1.7.3 a BMS43?

Re: ASC+T a ASC v E36

Napsal: čtv 08.12.2016 13:08
od Francis
Bosch a Siemens.

Re: ASC+T a ASC v E36

Napsal: čtv 08.12.2016 13:16
od johnyfly1
a inac funkcia ta ista? nema jedna nejaku inu komunikaciu? cize ked dam do mojho auta BMS43 samozrejme s immobilizerom auto mi pojde? nebude blbnut chod motora?

edit teraz som nasiel BMS43 boschkovu :D