Stránka 2 z 4
Napsal: čtv 27.11.2008 15:06
od Francis
Než jsem demontoval prapor klapky ASC, tak mi vadilo ubrání výkonu někdy až tak drasticky, že mi to na křižovatce skoro chcíplo. Teď, co nachumelilo a klapka tam není, můžu potvrdit, že +T opravdu přibržďuje.
Napsal: pát 28.11.2008 07:58
od Nien
U ASC+T rozhodně kola přibržďují. Na svém autě to vnímám při každém prokloznutí na sněhu. Někdy jde i poznat, které kolo zrovna přibrzdilo. A k poklesu otáček, mám zkušenost že jakmile začnou klesat otáčky díky prokluzu na hranici, kdy už čekám že by to mohlo zhasnout tak dám plný plyn. A nestalo se mi že by mi to zhaslo. Otáčky sice pořád jsou dole ale ty si reguluje ASC. Doslova jsem jel krokem v otáčkách, kdy jsem si myslel že to musí zdechnout ale nic motor jel pořád. Samotné ASC bez T bych asi odpojil, ale kombinace ASC+T jenom dobrá zkušenost.
Napsal: sob 29.11.2008 15:42
od castro
taky ASC + T cítim... umí to ten zadek celkem srovnat.
Napsal: sob 29.11.2008 22:02
od ripper
zdravím vás pánové, mám problém s ASC(pravděpodobně), mám e36 316i/94 a nejde mi točit motor přes 4000, víte někdo jak se dá vypnout, případně co jiného by mohlo způsobovat můj problém?Na dignostice vše o.k.
předem díky za nápady

Napsal: ned 30.11.2008 15:10
od Killca
ripper píše:zdravím vás pánové, mám problém s ASC(pravděpodobně), mám e36 316i/94 a nejde mi točit motor přes 4000, víte někdo jak se dá vypnout, případně co jiného by mohlo způsobovat můj problém?Na dignostice vše o.k.
předem díky za nápady

pod kaslikem pred radickou bys musel mit zeleny tlacitko, kyz ho podrzis, tak e ti na palubce rozsviti uprostred trojuhelnik s asc, ze je vyple, ale to tim nebude podle me, spis se do te 316 lil spatny olej a uz to ten motor vic nedava, zkusit novy olej a potom GO motoru na vackach
nebo je jen vadne benzinove cepradlo, zkus otestovat tlaky

nebo i dokonce tlaky na valcich
Napsal: ned 30.11.2008 21:24
od castro
jestli ti motor netočí nad 4k rpm a máš motor M43, tak bych zkusil rozebrat "olejovou sprchu" vačkového hřídele, docela často se to u těch motorů stávalo že se ucpala a zadřela se vačka...
sundáš ventildekl a uvidíš tam takovou trubičku, jestli jde vyndat, tak bych ji zkusil pročistit a sháněl si novou vačku protože jestli by to bylo tim, tak už by byla přidřená.
Napsal: pon 01.12.2008 00:53
od Mirda328
castro píše:jestli ti motor netočí nad 4k rpm a máš motor M43, tak bych zkusil rozebrat "olejovou sprchu" vačkového hřídele, docela často se to u těch motorů stávalo že se ucpala a zadřela se vačka...
sundáš ventildekl a uvidíš tam takovou trubičku, jestli jde vyndat, tak bych ji zkusil pročistit a sháněl si novou vačku protože jestli by to bylo tim, tak už by byla přidřená.
asi tak nejak, ma pravdu
Napsal: čtv 18.02.2010 22:59
od surfis
Přifařím se do tohoto tématu se svým problémem.
Mám E36 s ASC+T r.v. 98. Jednou za dva měsíce se mi rozsvítilo ABS a protiprokluz, ale když jsem motor vypl a nechal stát hodinu, po nastartování a ujetí 50 metrů kontrolky zhasly a byl zase na dva měsíce klid (někdy i na půl roku). Letos jak začali mrazy, se mi ABS rozsvítilo a už nechce zhasnout. Nechal jsem vyměnit brzdovku (tu jsem já neměnil a bůh ví kdo kdy přede mnou) a zároveň nechal změřit čidla. Čidlo na LZ kole vykazuje nekonečný odpor, ale diagnostika hlásí, že čilda jsou OK a vykazuje chybu "ABS motor pumpe".
Vypozoroval jsem, že se vždy ABS rozsvítilo, když na sněhu prohrábli zadní kola a sepla trakce. Dnes ráno jsem jel do práce a ABS svítilo. Projel jsem sněhem, zadní kola prohrábla, ABS zhaslo a začalo fungovat. Po 200 metrech se opět rozsvítilo.
Proč diagnostika hlásí chybu ABS pumpy, když je nejspíš vadné zadní čidlo?
PS: chyba ABS pumpy nejde smazat!
Napsal: čtv 18.02.2010 23:21
od Francis
Stalo se mi letos několikrát v mrazu -15 stC a delší jízdě po uklouzaném s využíváním +T, že se v rychlosti nad 50-60 km/h po několikta stech metrech rozsvítila kontrola ASC natrvalo a nezbývalo než vypnout zapalování a znovu nastartovat.
Napsal: úte 23.02.2010 11:27
od surfis
Takže po páteční jízdě do Náchoda po cca 50km kontrolka sama zhasla a už se nerozsvítila. Od doby co jsem dostal služební auto, tak toho se svým moc nenajezdím a trasy jsou většinou dost krátké (max 10km). Teď jsem jel opravdu dále a možná to má souvislost s vlhkostí někde u ABS. Za dobu 3 let, co auto mám nebyla taková zima, aby klesla teplota pod -10 stupňů jako letos. Ještě mám dilema, zda nezajet na origo diagnostiku do BMW. Třeba INPA ukazuje chybu špatně...
Re: ASC+T a ASC v E36
Napsal: stř 07.12.2016 23:06
od johnyfly1
chalani ma tu niekto kombinaciu asc+t a riadiacu jednotku motora DME 1.7.3? konktretne 316 rok 96/97??
Re: ASC+T a ASC v E36
Napsal: čtv 08.12.2016 09:21
od Francis
Co potřebuješ vědět?
Re: ASC+T a ASC v E36
Napsal: čtv 08.12.2016 10:51
od johnyfly1
potrebujem vediet cisla jednotiek dme aj asc a cislo hydro agregatu
a potrebujem preverit schemu zapojenia ci to pasuje s mojou schemou

Re: ASC+T a ASC v E36
Napsal: čtv 08.12.2016 10:56
od Francis
Schemata mám jen pro rok 1998, pro
Compact i
neCompact.
Jsou "pravá" prohledávatelná PDF, ne jen naskenované bitmapy.
Re: ASC+T a ASC v E36
Napsal: čtv 08.12.2016 11:02
od johnyfly1
ano ja tie schemy mam a prave tie som potreboval preverit...ale o schemu sa az tak nejedna ako sa mi najviac jedna o cislo toho hydro agregatu lebo podla etk som ziadne nenasiel
ja mam asc jednotku 34 52 1 164 899 a podla etk by som mal mat agregat 34 51 1 164 333 ale vsade som nasiel len 34 51 1 164 095 a neviem ci to spolu pojde ci to je ako nahrada ale podla vsetkeho by to malo sediet ale potrebujem sa uistit
a vacsina aut s asc ma uz jednotku bms43, tak zistujem ci to je vobec mozne s dme1,7,3 podla etk a schem ano ale este som nevidel take auto preto sa uistujem

Re: ASC+T a ASC v E36
Napsal: čtv 08.12.2016 11:59
od Francis
p/n 34 51 1 164 095 ETK nezná, nebude to číslo samotného čerpadla?
p/n 34 51 1 164 333 je kompletní hydrojednotka, to je OK. Ta může obsahovat čerpadlo výše zmíněného p/n a protože čerpadlo samotné není dostupné v servisní síti, není uvedeno v ETK pro servis. Chtělo by to sehnat kompletní ETK pro skladníky výroby
dodatek: Podle ETK je hydrojednotka shodná pro všechny motorizace z dané doby, pro Compact, neCompact i Z3, s výjimkou ///M.
Re: ASC+T a ASC v E36
Napsal: čtv 08.12.2016 12:04
od johnyfly1
ja som skusal to cislo zadavat aj do origo etk programu a nic

takto vyzeera
http://www.tav-autoverwertung.de/shop/A ... 0020300813
a vsetci co predavaju tak predavaju len tu 095

Re: ASC+T a ASC v E36
Napsal: čtv 08.12.2016 12:17
od johnyfly1
a aky je rozdiel vlastne medzi riadiacimi jednotkami motora DME 1.7.3 a BMS43?
Re: ASC+T a ASC v E36
Napsal: čtv 08.12.2016 13:08
od Francis
Bosch a Siemens.
Re: ASC+T a ASC v E36
Napsal: čtv 08.12.2016 13:16
od johnyfly1
a inac funkcia ta ista? nema jedna nejaku inu komunikaciu? cize ked dam do mojho auta BMS43 samozrejme s immobilizerom auto mi pojde? nebude blbnut chod motora?
edit teraz som nasiel BMS43 boschkovu
