Stránka 2 z 3
Napsal: čtv 17.09.2009 19:17
od stenly
martin0446 píše:Me prestalo fungovat otevirani kufru u e46 coupe,jde to otevrit pouze na dalku ale normalne rukou nic.Nevite nekdo co s tim?
zkontroluj kabely mezi vikem a kastli - tam bude problem
Napsal: čtv 17.09.2009 19:20
od stenly
Zdravím,
lidi nevíte tady někdo kde by mohl byt problem, když mi nejdou odemčít dveře na autě přes zámek v předních dveřích? centrál na dálku v pohodě funguje, jen to nejde klíčem - dveře se mi klíčem odemčou, ale po otevření se spustí alarm ( ostatní dveře zůstali zamčené ).
díky
Napsal: čtv 17.09.2009 19:57
od jarda
máš origo dálku a alarm, nebo dodělané?
Napsal: čtv 17.09.2009 21:37
od stenly
Originál bmw ... už jsi se s tímto problémem setkal?
Napsal: čtv 17.09.2009 22:41
od jarda
Nesetkal, ale s centrálem a spol si hodně hraju, takže Ti možná poradim co máš změřit... ještě mi řekni měsíc a rok výroby (jsou dva druhy centrálů)
Napsal: čtv 17.09.2009 22:47
od stenly
je to rok 99, mám pocit, že červen
Napsal: čtv 17.09.2009 22:49
od Fx
icecold: Zkontroluj si motorek centrálu, táhlo ve dveřích spolujezdce a kabely + konektory v průchodce do nich. Pakliže ti to přes dveře řidiče nejde a přes spolujezdce ano a zamkne se celé auto, bude problém v něčem u spolujezdce. Vzhledem k tomu, že centrál na otočení klíče v zámku reaguje, tipoval bych to spíš na mechanický problém - motorek, táhlo.
stenly: zkontroluj kabeláž v průchodce do dveří. V tvém autě je na 99% jednotka ZKE IV, pokud bys měl zájem, mohu ti poslat (nebo raději dát sem) její schéma.
Johnny_M: jaký máš rok výroby auta? E36 měly snad centrál standardně, příplatkový byl do posledního faceliftu jen na dálku. To jest jako první bych v tvém případě zkontroloval pojistky v motorovém prostoru. S centrálem jsou spojeny u E36 s ZKE IV pojistky 49, 52, 60 a u touringů navíc pojistka 58. Jednotka centrálu je u všech roků výroby schovaná za kastlíkem spolujezdce. Novější ZKE IV je viditelná ihned, starší ZVM II po vyndání jednotky tuším ABS. Přelom je u sedanů a kupé v roku výroby 9/94, u touringů to bylo asi později či co - z ohlasů zde měly některé touringy ještě ZVM II. Podle toho, co popisuješ, ti nefunguje jednotka centrálu. Jednotka dodělávaného dálkového ovládání ji pouze ovládá impulzy. To dálkové ovládání je od InPro, nebo INCA-PRO?
Napsal: čtv 17.09.2009 23:50
od stenly
To schema by mi hodně bodlo, o víkendu mám v plánu se na to vrhnout - to snad budu vědět víc.
Každopádně díky za radu a ochotu pomoct

Napsal: pát 18.09.2009 00:39
od jarda
Stenly, teď mě napadlo, máš E36 nebo E46? Protože to co psal Fx nebo to co bych Ti poradil já se týká E36, u E46 je všechno uplně jinak.
Napsal: pát 18.09.2009 07:52
od stenly
mám e46

kruci, takže problém bude někde jinde, viď
Napsal: pát 18.09.2009 08:02
od Fx
U E46 bývají problémy s centrálem způsobeny nejčastěji relátky v Groundmodulu.
Napsal: pát 18.09.2009 08:12
od stenly
nestraš mě

... jinak nemyslím si, že by to bylo způsobeno tím,protože centrál v mnoha ohledech funguje správně a žádné problémy s ním nebyly - co jsem tak pochytil z fór, tak bych se měl mrknout na táhla ve dveřích, jestli náhodou nejsou odstraněná a pak elektroinstalaci mezi dveřmi a kastlí. Každopádně to zjistím tento víkend ( jestli některá z těchto variant je ta pravá

)
Napsal: pát 18.09.2009 08:18
od Fx
Tady máš info o tom, kde tu jednotku najdeš:
http://www.re-electronics.de/dokumente/ ... ul_E46.pdf
Tady, jak ji opravit:
http://www.re-electronics.de/dokumente/ ... ul_E46.pdf
A tady potřebné díly:
http://www.re-electronics.de/
Táhla a motorky, k tomu snad ani není návod potřeba

Napsal: pát 18.09.2009 08:26
od stenly
myslím, že ne

díky za info viz víš - bude se hodit ( teda doufám, že ne

)
Napsal: pát 18.09.2009 08:54
od jarda
Stenly: pokud odemčením řidičových dveři nedojde k odemčení ostatních dveří a zároveň řidičovy dveře nejdou odemknout/zamknout jinak než klíčem přímo v nich, může být problém i s motorkem centrálu v těch dveřích - když dostane signál z řídící jednotky tak nereaguje a když otočíš klíčem tak naopak řídící jednotce nevyšle signál.
EDIT: všiml jsem si že dálka Ti funguje, takže tímhle to nebude.
Jinak prosím Tě necituj v každém příspěvku ten bezprostředně předcházející, je to proti pravidlům.
Napsal: pát 18.09.2009 10:23
od Fx
Může to být i spínačem v zámku, zkrátka to chce proměřit. Schémata na E46 bohužel nemám k dispozici.
Napsal: pát 18.09.2009 17:38
od Bawson
Héj chlapi průser až to ve mě vře!!-nemohu zaboha otevřít u spolujezdce dveře ani centrálem ani klíčem od řidičovi strany

a i když čapnu zevnitř za páčku tak čudl jde směrem nahoru do správné polohy a zase spadne dolu a kde nic tu nic.Jinak mě to dělé na E36 rv.98 kabrio,,,,díky za každé info.
Napsal: pát 18.09.2009 18:11
od jarda
Blbý je že se nedostaneš k motorku v těch dveřích... Klikou to nejde protože je zamčeno na double lock.
Signál na odemčení je impulz na modro/šedivém drátu z řídící jednotky za kastlíkem do motorku v zámku dveří. Sundal bych kastlík a změřil jestli se na tom drátu něco děje. Pokud tam řídící jednotka ten impulz dává, bude problém v motorku ve dveřích a to nevim jak se k němu dostaneš. Pokud nedává, tak si tam dej impulz 12V sám, tim otevřeš dveře a chybu hledej asi v jednotce.
Napsal: pát 18.09.2009 22:00
od Bawson
Jo jo díky moc-zejtra to pujdu hned ráno zkusit a myslim že to bude ještě zajímaví ale s tím tapecem asi nikdo zkušenost nemá co?-myslim tim jak ho sundat bez nejmenšího poškození-uffff
Napsal: pát 18.09.2009 22:39
od jarda
Tohle bude asi užitečný
Jestli tomu dobře rozumim, tak double lock je aktivovaný jenom dokud řídící jednotka elektroniky drží napětí na černém drátu (pin 1 v tom samém konektoru). Mělo by stačit tenhle pin (nebo celej konektor) odpojit, tim deaktivuješ double lock, otevřeš dveře zevnitř klikou a mužeš sundat tapec.
Pokud to nezabere tak musí stačit dát 12V na bílý drát (signál unlock) protože žádný jiný drát už na ten double lock switch prostě neni připojený.