Stránka 2 z 2
Napsal: sob 07.03.2009 19:32
od Magister
MGSnake píše:ide o to ze kupujem zánovnú váhu vzduchu vraj trojmesacnu z buraneho BMW a na Slovenskom fóre som cital ze váhu z novšich typov výroby treba nejako naprogramovat a dat zapísat hodnoty do RJ.je to tak? aspon vy co ste menili váhu co ste museli robit? lebo ja som si myslel ze vyberiem staru dam tam tu zanovnu a auto obžije ale asi to tak nebude co???
Musíš tam nahrát ten software, stojí to v BMW kolem litru.Byl jsem to nahrát v Horimexu v Olomouci a že ať dojdu za hoďku.Došel jsem tam a řekli, že jim skolabovala jednotka a nekomunikuje s nima, tak mě zavezli domů na jejich náklady a asi za 3 dny jsem si dojel pro auto s novou jednotkou a s novým softwarem přímo z německa zaslaný.

Takže jsem byl tak rád, že jsem s tím zajel do origo servisu, protože nevím jak bych se někde s někým hádal, že to byla jejich chyba.Takže jen takový můj poznatek

Napsal: ned 08.03.2009 13:24
od MGSnake
tak moje zistenie pricin nefunkcnosti naklapania lopatiek je ze na vstupe do vakuovej nadrzky ma podtlak 80-90kPa a na vystupe ma len 10kPa!!! takze chyba je asi v tej vakuovej nadrzke!!! neviete taku orientacnu cenu tej nadrzky (plastova , čierna).
A este na vstupe a vystupe ma byt rovnaky podtlak ked sa nemylim????
Napsal: ned 08.03.2009 23:40
od MGSnake
tak nadrzku som vyriesil a do elektroventilu mi uz ide plny podtlak! ale elektroventil nepusti viac ako 15kPa. A na konektore som nameral napatie 11 V pri volnobehu! zvysovanim otacok sa napatie nezvysovalo!! na akom principe funguje otvaranie a zatvaranie elektoventilu??? alebo co koriguje napatie na konektore???
Napsal: úte 05.05.2009 13:36
od ras11
MGSnake píše:tak nadrzku som vyriesil a do elektroventilu mi uz ide plny podtlak! ale elektroventil nepusti viac ako 15kPa. A na konektore som nameral napatie 11 V pri volnobehu! zvysovanim otacok sa napatie nezvysovalo!! na akom principe funguje otvaranie a zatvaranie elektoventilu??? alebo co koriguje napatie na konektore???
Ach jaj

poporiadku
- po nastartovani ma tycka regulacie zatiahnut a ostat zatiahnuta
- po pridani plynu napriklad na 3000 otacok uz musis vidiet ako sa tycka hybe s otackami
- elektroventil musi pustat normalny podtlak, reguluje nim turbo, mozes ho mat upchaty ciastocne
- na ventile nezalezi na velkosti napetia, teda zalezi ale bud tam stava je alebo nie, je to jednoducha elektromagneticky ventil takze, je stava=zopne, neni stava=rozopne
ak mas v okoli nejake bmw, vyskusaj elektroventil vymenit a otestovat, je to pomerne casta zavada, mimochodom, pasuje aj ventil v vw group, vsetky vyraba firma Pierburg len maju na druhej strane koncovku a podobne...