Stránka 2 z 2

Napsal: sob 11.02.2012 17:16
od TM
Neporadíte někdo, v čem by mohl být problém?
Dneska jsem to znova zkoušel. Za studena vše OK, jakmile se motor ohřeje, začne se dusit. Nicméně skoro mi přijde, že záleží na plynu a ne přímo na otáčkách. Každopádně ve chvíli, kdy se za jízdy motor začne dusit, tak ekonoměr ukazuje míň, takže tam zřejmě jde míň paliva... Nebude to lambda? Zkusil bych ji odpojit, ale teď v těch mrazech na ulici se nic dělat nedá :-( Vypadá to zkrátka tak, že jakmile dám víc plynu, motor se začne dusit a zároveň trochu chrčet, při menším plynu se dusit přestane a běží celkem normálně...
Asi to budu muset odvézt do servisu, ale kdybyste někdo měl nějakej nápad nebo zkušenost, budu rád... Díky

Napsal: sob 11.02.2012 20:39
od stan83
Delalo mi auto to same co tobe mam m50b20 a byl ucpany jeden vstrik za studena to jelo v pohode po ohrati to ztratilo vykon a kourilo to z vyfuku jak parni lokomotiva.

Napsal: stř 15.02.2012 10:06
od TM
No tak to nakonec byl zřejmě snímač otáček klikového hřídele (chyba na diagnostice, vyměněný čidlo, akorát zatím jsem toho moc nejezdil, ale vypadá to ok). Třeba tahle informace někomu poslouží v podobné situaci... Trochu mě to teda zarazilo, protože údajně bylo měněný asi před 25 tisíci (nebo je to běžný, že zrovna tohle odchází často?).

Koukal jsem, že podobný problém se na fóru už několikrát řešit (akorát se to těžko hledá, když člověk neví, co hledat :-)), třeba: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=60465 nebo
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=1022490#1022490

Napsal: pon 20.02.2012 17:46
od buny1
Měl jsem podobný problém, na volnoběh kolísaly otáčky a motor se při přidání plynu dusil. Problém byl s největší pravděpodobností ve škrtící klapce a jejím polohovém snímači.