Stránka 2 z 2
Napsal: úte 12.05.2009 12:39
od kouBaMW
rob2fab píše:nevite nekdo jakej je vahovvej rozdil mezi R6-R4...sel sem z 1.8 do 2.8 a rozdil znat jako prase..zajimalo by me jak je to u nafty??a vubec vi nekdo kolik vazi bmw motor ??nikde sem to nenasel.
2.0d 100kw by mel mit 117kg a
3.0d 165kg
Napsal: úte 12.05.2009 13:32
od Cromoly
kouBaMW píše: 2.0d 100kw by mel mit 117kg a
3.0d 165kg
jak to ze je pak 330D tezsi nez 320D skoro o sto kilo? V cem je ten rozdil navic kdyz rozdil v motorech je 48 kilo?
Napsal: úte 12.05.2009 14:24
od kouBaMW
nevim treba brzdy, phersny, vybava a myslim dalsich xxx veci
Napsal: úte 12.05.2009 14:48
od groom
kouBaMW píše:nevim treba brzdy, phersny, vybava a myslim dalsich xxx veci
je to tak brzdy sou vetsi a to celkem o dost a podvozek si taky nemyslim ze bude stejnej..
Napsal: stř 13.05.2009 20:30
od m3csl
groom píše:kouBaMW píše:nevim treba brzdy, phersny, vybava a myslim dalsich xxx veci
je to tak brzdy sou vetsi a to celkem o dost a podvozek si taky nemyslim ze bude stejnej..
320d 110kW ma 1465 kg dle vybavy mam to takhle v TP a 330d 150kW zase dle vybavy ma vahu 1640 kg /330xd 1730kg/ . pro normalni jezdeni bych vahu neresil je to vcelku zanedbatelne. vyvazeni u 320d je 50:50% motor je za predni napravou u 330d je to trosku jinak motor je na predni naprave a proto se mi zda trosku pretaciva,ale zase lepe jede ma vetsi spotrebu a naklady na motor jsou take vetsi.
Napsal: pát 22.05.2009 00:05
od Traviss
kouBaMW píše:no jo 330cd musi byt bomba

takze 320d v commonu ma tech 110kw predpokladam
jinak obyc 320d je co za system ?
Rotační čerpadlo, turbo s proměnnou geometrií..jako u Octavie 81 kW
Napsal: pát 22.05.2009 18:21
od kouBaMW
Traviss píše:kouBaMW píše:no jo 330cd musi byt bomba

takze 320d v commonu ma tech 110kw predpokladam
jinak obyc 320d je co za system ?
Rotační čerpadlo, turbo s proměnnou geometrií..jako u Octavie 81 kW
tohle sem presne chtel vedet, dik