Stránka 2 z 2

Napsal: sob 09.05.2009 17:44
od CESi125
Po zapojení čidla ukazuje diagnostika že je OK ale houpe toKaždopádně má ŘJ svůj nouzovej program na kterej to maká,ale nevim do jaký míry to omezuje výkon nebo přidává na žravosti.

Napsal: sob 09.05.2009 18:05
od Kami1
to ja taky ne(ale vliv to asi mit bude),
ale co sem tak koukal tak to cidlo bude asi jenom na rizeni casu vstriku
takze by to podpaleni nemelo hrozit
zkus na pul hodky odpojit baterku a pak to projet
jinak bych podezrival i regulator tlaku paliva(i filtr), ale kdyz to bez cidla nedela :Confused2:

Napsal: sob 09.05.2009 18:20
od starML
Řídící jednotka motoru bere prioritně informaci z čidla otáček kliky. Pokud je tonto signál vyhodnocen jako chybný nebo chybí vůbec, bere informaci z čidla otáček vačky. Ale ta vačka se otáčí poloviční rychlostí, takže informace odtud není naprosto aktuální, zvláště při rychlé změně otáček.

Ty jsi vyměnil čidlo na klice, které původně nebylo zapojené vůbec, takže to jezdilo na "nouzový režim", kdy si ŘJ nastavila defaultní hodnoty, aby to jelo vůbec. Teď je čidlo na klice OK (možná?, dal jsi nové?) a ŘJ se snaží podle toho regulovat. Ale to se nedaří, protože ještě něco není ideální. Začal bych kontrolou přívodu vzduchu, jestli to někde nepřisává vzduch o které neví váha vzduchu. Zvláště ohyby gumových kolen a praskliny plastových trubek. To se ještě dá udělat na ulici nebo v garáži. Potom už budeš muset jít na pořádnou diagnostiku, která umí vyhodnotit informaci z lambdy (osciloskop), přeskokové napětí na svíčkách a další. Pokud máš jen Carsoft, zkus přečíst "live-data" na autě, které jezdí a porovnej je se svými.

Víc mne právě nenapadá.

Napsal: sob 09.05.2009 18:38
od CESi125
Jo jo s tím přisáváním mě to taky napadlo takže na to mrknu.Čidlo sem dával jetý od známýho,ale diagnostika po zapojení nic nenašla-mělo by tudíš být OK.A pro upřesnění měnil jsem snímač na vačkách,ne na klice. :)