Stránka 2 z 3
Napsal: pát 03.09.2010 13:08
od Gravka
jarda píše:V první řadě musíš říct jaké máš auto, tzn. hlavně rok a měsíc výroby a karoserii.
oooo,na to jsem zapomnel, pardon

mam e36, vyroba 04/96, verze coupe
Napsal: pát 03.09.2010 13:26
od jarda
Gravka píše:1) Red - vytazeni oken: zde na foru jsou ruzne nazory, jak zapojit - pres diodu na pin 13 a nebo na pin 14 zluteho konektoru? a navic je to minus, takze asi prevratit pres nejake rele - pres jake?
Alarm dává podle obrázku negativní signál, do BMW potřebuješ pozitivní, takže převrátit přes jakékoliv spínací relé, neteče tam žádný proud... Napojit podle mě na pin 13, pokud to nebude stačit tak přes diody na 17 a 13 (protože máš jednotku ZKEIV a ne starší ZVMII kde je to jinak)
Gravka píše:3) Yellow - odpojeni motoru: to neni nutne zapojovat ze?
Z obrázku teď vidím že dává negativní impulz. Pokud bys ten imobilizér chtěl řešit tak mi pošli SZ.
Gravka píše:5) Orange - spinac brzdy: napojit do konektoru brzdy nad nohama, ale na kterej kablik? nejlepe jaka je pls jeho barva?
modro-červený
Gravka píše:6) Green - zavazadlovy prostor: zapojovat ci ne? umi E36 funkci jen odemceni kufru?
Podle mě neumí
Napsal: pát 03.09.2010 13:59
od Gravka
moc dekuji za bleskove odpovedi
na ten imobilizer si netroufnu urcite, jeste bych odpalil ten originalni
a jeste jedna otazecka - pokud tedy E36 neumi jen odemceni kufru, tak na co by se to dalo vyuzit? slo by to treba na stahovani oken? na klici jsou totiz 3 tlacitka - odemceni, uzamceni a otevreni kufru, tak by se hodilo mu priradit nejakou funkci a v lete by se to stahovani okynek mohlo hodit

Napsal: pát 03.09.2010 14:17
od jarda
Záleží jestli ta Tvá E36 umí stáhnout okna origo dálkou nebo klíčem a jestli ten signál na otevření kufru je jen impulz, nebo ho lze "držet". V každém případě to lze samozřejmě vyřešit, ale pokud jsou obě odpovědi negativní, je potřeba prodlužovač a "zpožďovač" impulzu, což jsem u sebe vyřešil tím že mám v autě vlastní jednotku s naprogramovaným procesorem... bez procesoru by to šlo asi taky ale nevím jak..
Napsal: pát 03.09.2010 14:31
od Gravka
jarda píše:Záleží jestli ta Tvá E36 umí stáhnout okna origo dálkou nebo klíčem a jestli ten signál na otevření kufru je jen impulz, nebo ho lze "držet". V každém případě to lze samozřejmě vyřešit, ale pokud jsou obě odpovědi negativní, je potřeba prodlužovač a "zpožďovač" impulzu, což jsem u sebe vyřešil tím že mám v autě vlastní jednotku s naprogramovaným procesorem... bez procesoru by to šlo asi taky ale nevím jak..
tak do toho se radeji take poustet nebudu, to byl jen takovy scestny napad, ani nemam origo dalku

kazdopadne moc diky
Napsal: sob 12.03.2011 00:45
od bibikuba
Ještě to tu oživím..taky jsem koukal na alarm do E36 rok 98 a je podobný připojením tomu co jsem okopčil ten obrázek zhora ale není mi moc jasný jak se připojuje těch šest drátů od nového alarmu ke stávajícímu centrálu s DO ve voze-myslel jsem že stačí jen napojit na dva dráty do centrálu ve voze tj.Zamkni a Odemkni..Nechápu teda nač je z alarmu šest drátů na připojení k origo centrálu-co jsem ale vyluštil ze schéma tak se tam asi mají dát diody,jestli tomu dobře rozumím

tuná je ten okopčenej a upravenej obrázek..
http://img638.imageshack.us/i/vt200pwwi ... am800.jpg/
Napsal: sob 12.03.2011 01:50
od jarda
Šest drátů tam je protože to je univerzální ovládání - do různých aut se to musí zapojit různě, viz návod. BMW potřebuje pozitivní ovládání ("plusem", +12V).
Napsal: sob 12.03.2011 09:31
od bibikuba
jarda píše:Šest drátů tam je protože to je univerzální ovládání - do různých aut se to musí zapojit různě, viz návod. BMW potřebuje pozitivní ovládání ("plusem", +12V).
Asi jsem trubka a to napojení centrálu nějak nechápu...mám možnost za hubičku tohle
http://www.levnealarmy.cz/get_file.php? ... download=0 ale vypadá to že montáž asi nezvládnu

jsou tam přímo i schémata na připojení centrálu ale těch šest drátů je na mě fakt moc-blbej úplně nejsem ale fakt teda nechápu co s nima

Asi raději nechám namontovat než abych něco podělal

Napsal: sob 12.03.2011 11:27
od jarda
V tom návodu se koukni na obrázek "ovládání centrálního zamykání mínusovým nebo plusovým impulzem":
- modro-oranžový a zeleno-oranžový zůstane nezapojený
- na zeleno-hnědý a modro-hnědý přivedeš stálých +12V
- modro-bílý připojíš na origo centrál na "zamkni" a zeleno-bílý na "odemkni"
Napsal: sob 12.03.2011 13:47
od bibikuba
Napsal: sob 12.03.2011 13:58
od jarda
Double lock smysl určitě má (jen se pak nesmíš vymknout..) a zapojí se tak že signál lock připojíš přes diodu i na pin který dělá ten double lock. Je to tu na fóru vše popsané, hledej.. Zajímá Tě novější jednotka centrálu ZKE IV (a ne starší ZVM II, jiné v E36 nejsou)
Napsal: sob 12.03.2011 16:40
od bibikuba
jj díky...Ted jsem na to koukal a když zamknu auto s origo DO tak ten double lock funguje což jsem ani nevěděl....

kolíky jdou naprázdno vytahovat.Ještě tady okouknu ty témata ale jestli tomu dobře rozumím tak musím najít v autě tři dráty a to odemknout,zamknout a double lock...jestli je to správně tak se začínám orientovat...

nebo se pletu a ten double lock se automat.aktivuje přes ten drát zamkni...No asi budu moudřejší při montáži..

Napsal: ned 13.03.2011 22:25
od bibikuba
ještě budu otravovat s tím centrálem....Objednal jsem a součástí byl instalační návod pro Bmw 3 ale nějak se to neshoduje s tím co jsem tady pročetl o montáži..Všichni píšou že E36 rok 98 má pozitivní ovládání a v návodu co jsem dostal je negativní-tedy -.....K čemu je teda návod kterej jsem dostal
http://www.email.cz/getAttachment?sessi ... J%D2%AB%00
Napsal: ned 13.03.2011 22:50
od jarda
V tom návodu se podle mě chtějí připojit přímo na zámky ve dveřích. Na to se vykašli a připoj se na řídící jednotku centrálu stejně jako by se připojilo origo DO.
Napsal: ned 13.03.2011 23:02
od bibikuba
jarda píše:V tom návodu se podle mě chtějí připojit přímo na zámky ve dveřích. Na to se vykašli a připoj se na řídící jednotku centrálu stejně jako by se připojilo origo DO.
jj udělám to teda podle návodu tady na foru a od tebe

jen mě zajímalo jestli je možný tohle zapojení..tzn na jedno auto plusový i mínusový ovládání centrálu

Napsal: pon 21.03.2011 23:47
od bibikuba
Ještě to tu oživím

Nabral jsem tento alarm
http://www.levnealarmy.cz/get_file.php? ... download=0 a sám díky jsem ho namontoval-samozřejmě za podpory některých členů jako je FX,Jarda atd..kterým fakt děkuju za super rady

Dal jsem to teda do kupy,díky jmenovaným a makájí mi dokonce i okna na DO a Double lock ale ještě mám problémek s připojením dveřních spínačů..Co jsem zjistil tak potřebuju mínusové ovládání,což jsem nastavil na alarmu,našel jsem dráty ke dveřím v ŘJ centrálu ale je tam na každé dveře jeden,tzn.LP,LZ,PP,PZ a já mám jen jeden drát od alarmu tak se ptám jak to pořešit..co jsem tady pročet tak zřejmě ten drát rozvětvit a přes diody napojit ke každým dveřím zvlášt??Je to správný řešení,nebo to jde i jinak pořešit?Jinak je to namontovaný do E36 Touring rok 98 s origo centrálem na DO.Přemejšlel jsem to hodit na inter.osvětlení ale tím by asi alarm postrádal funkci kontroly jednotlivejch dveří..Raději se ptám,abych něco nezvoral

Poradí někdo???
Napsal: pon 21.03.2011 23:58
od jarda
ano, na ten drát z alarmu připojíš všechny dráty ze dveří přes diody, každá dioda bude mít proužek na straně dveří (ne na straně alarmu).
Napsal: úte 22.03.2011 00:08
od Fx
bibikuba píše:Přemejšlel jsem to hodit na inter.osvětlení
Já třeba, když nechávám auto někde večer, tak osvětlení vypínám, protože jinak se rozsvěcí při zdvižení řidičovy kliky. To není dobrý nápad

Napsal: úte 22.03.2011 00:21
od bibikuba
jarda píše:ano, na ten drát z centrálu připojíš všechny dráty ze dveří přes diody, každá dioda bude mít proužek na straně dveří (ne na straně alarmu).
Tzn..el.průchodnost pouze z drátu alarmu do ŘJ origo centrálu v autě-nějak jsem se v tom mínusu zamotal

?A ještě se zeptám,nemáš tušení jestli u toho konektoru na dveře není náhodou i napojený snímač z kufru-kdyžtak kouknu do schéma

Napsal: úte 22.03.2011 00:23
od mequi
Fx: Jestli jsi právě v té chvíli v autě s nějakou slečnou, tak ne no.
Ale jinak nevím, proč by to nebyl dobrý nápad.