Stránka 2 z 2
Napsal: úte 28.09.2010 21:19
od coupe_core518
takže to má byt vodorovne, ok dik chalani
no a extra tvrdé to nechcem, toho som sa nabažil už dost na powerflexoch ktoré budem menit za tieto z M3
Napsal: pát 08.10.2010 16:44
od Totic
Mě bylo řečený a už jsem je i koupil (tak jak jsem se tady všude dočet), že na M3 jsou TYHLE siláče-excentry..
http://katalog.mjauto.cz/detail.phtml?kod=jBcpgYfN
Takže kde se vzaly tyhle na M3 ??
http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... c07-01.jpg
Co je vhodnější dát na M-technic sportfahrwerk 323i Saloon ?? Díík.
Napsal: ned 10.10.2010 08:22
od tom86
Už to tu je napsané několikrát. Excentry jsou z m3 3.0 a plné s dírou uprostřed jsou z m3 3.2
Napsal: pon 11.10.2010 07:47
od Totic
tom86 píše:Už to tu je napsané několikrát. Excentry jsou z m3 3.0 a plné s dírou uprostřed jsou z m3 3.2
Jj sorry, že se pořád ujišťuju, ale každej říká něco jinýho. Osobně si myslím, že plné s excentrickou dírou jsou pro M3 3.2 tj. novější. Na MJ auto jsem našel pro obě M3 právě pouze tyto.
liza píše:já co už jsem zjistil, tak jsou 2druhy silentbloku, a to jeden excentrický z M3 3.2 a normál z M3 3.0

Takže pokud nechcete štelovat odklon tak sehnat z M3 3.0
coupe_core518 píše:zdravim, mam doma ty s otvorom v strede (z M3 3,2i a niesu uplne plne) ale žiadne šipky na nalisovanie na nich niesu ako na tom obrázku tady na 1. strane....
jedine taký malý náznak trojuholníčku.... poradil by niekto?
su to origo z BMW
_peper píše:Jsou to silentbloky co se davají na M3 E36 3.2, takže kluci kteří jí mají ti určitě poradí. Díky nim mají pak kola jiný odklon.

Napsal: pon 11.10.2010 09:16
od tom86
Kupoval jsem v BMW na M3 3.2 a mají díru uprostřed, jsou to ty na obrázku nahoře od Niena.
Napsal: úte 12.10.2010 10:35
od Paavo
mam je tedka davat na auto.Jde mi jen o to, zda je tu nekdo schopny opradu fundovane odpovedet, jak se po vymene centrickeho za excentricky SB predniho ramene zmeni geometrie.Popripade,jak si nechat geosku zmenit, tak aby se nejvice projevilo to proc se excetr dava.Byl mi Addictem misto centrickeho na neEm doporucen.Diky moc
Napsal: úte 12.10.2010 12:31
od Totic
dík za rady, v ETK je to asi takto :
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 05&lang=cs
M3 3.0, nebo individ. řada Avus ... 31129064875
vs.
M3 3.2 ... 31129069035
Paavo píše:mam je tedka davat na auto.Jde mi jen o to, zda je tu nekdo schopny opradu fundovane odpovedet, jak se po vymene centrickeho za excentricky SB predniho ramene zmeni geometrie.Popripade,jak si nechat geosku zmenit, tak aby se nejvice projevilo to proc se excetr dava.Byl mi Addictem místo centrickeho na neEm doporucen.Diky moc
Zeptám se na to geometrika jak se mu dovolám, čekám že má konkrétní zkušenosti.
Napsal: úte 12.10.2010 16:07
od sa-tan666
idealni je tam dat z 3,2 ty jsou ve stredu a geometrii to nezmeni jako ty vyosene
ja je mam a pohoda auto sedi jak ma
Napsal: stř 13.10.2010 19:34
od Nien
Osobně jsem pro ty souosé, neboli s dírou uprostře. Dával jsem je na auto viz fotky nahoře a naprosto dostačující. Rychlá odezva na volant a přitom mi to netrhá volant z ruky jak se píše o Powerflexech. Jinak moc mě nenapadá proč dávat ty vyosené, změní to jedině rozbíhavost nebo zbíhavost. Na odklony to nemá vliv.
Napsal: stř 13.10.2010 22:24
od Francis
Vyosené silentbloky z M3 3.0 zvětší záklon rejdového čepu = auto je stabilnější v přímé jízdě. U M3 3.2 je to řešeno změnou horního uložení tlumiče.
Podívám-li se na na foto od Niena, tak extcentrický silenblok posune zadní konec ramena směrem "ven" od středu auta, rameno se pootočí na vnitřním čepu a vnější čep se tím pádem posune "dopředu". Za předpokladu použití standardního horního lůžka tlumiče se tím celá tlumičová jednotka jakoby zakloní horním koncem směrem vzad. čím větší záklon osy rotace těhlice kola, tím větší samostabilizace do přímé jízdy.
Napsal: čtv 14.10.2010 08:27
od Paavo
supr odpoved Francisi.Diky
Napsal: ned 17.10.2010 22:37
od Nien
Francis píše:Vyosené silentbloky z M3 3.0 zvětší záklon rejdového čepu = auto je stabilnější v přímé jízdě. U M3 3.2 je to řešeno změnou horního uložení tlumiče.
Podívám-li se na na foto od Niena, tak extcentrický silenblok posune zadní konec ramena směrem "ven" od středu auta, rameno se pootočí na vnitřním čepu a vnější čep se tím pádem posune "dopředu". Za předpokladu použití standardního horního lůžka tlumiče se tím celá tlumičová jednotka jakoby zakloní horním koncem směrem vzad. čím větší záklon osy rotace těhlice kola, tím větší samostabilizace do přímé jízdy.
Zní to rozumně, ale pokud se nepoužije stavitelné horní uložení, mám za to že co získáš na stabilizaci při přímé jízdě zhorší se v zatáčkách. Protože čep se posune dopředu ale taky i ke středu. Nicméně zkušenosti stím nemám.

Napsal: pon 25.10.2010 17:16
od kourk
pro upřesnění m3 3,2 = s dírou uprostřed... m3 3,0 = s vyosenou dírou?
Napsal: pon 25.10.2010 17:28
od sa-tan666
presne tak jak piseš
Napsal: pon 25.10.2010 17:46
od kourk
ok. to jsem potřeboval vedet.. díkes..

Napsal: úte 26.10.2010 12:27
od Paavo
abych napsal naky postrehy mezi seriovymi SB a plnymi excetry ..... krom novych cepu bych to asi nepoznal, tedy alespon nevim, co mam poznat.Jedina vyhoda je asi jejich plna konstrukce....
Napsal: úte 26.10.2010 20:52
od Paty
ne ne,výhoda je že se ti při řízení nerozkmitá volant(když máš sníženej podvozek)