Stránka 2 z 3
Napsal: pon 20.09.2010 21:07
od Spajky
capri píše:ty máš na autě ty světla hella celis ne ? jestli jo tak mam pocit že ty maj homologaci pro xenon

měl sem je taky a maj tak leda prd a dva vořechy k tomu

Napsal: pon 20.09.2010 21:08
od capri
aha tak asi jak ktery pač sem viděl hella celis H7/H7 a D2S/H7
Napsal: pon 20.09.2010 21:09
od xSAFA
JJ mám jsou s čočkou, ale nevím zda i ty obyčejné mají homologaci, ty s origo xenonama určitě. Těžko říct zda dělají dva typy skel nebo jsou všecky s homolgací i pro xenon... Kdyby jo znamená to co? Stejnak by mi chyběl ten ostřik atd... Šlo mi hlavně o to jestli i po těch 4300 jdou tolik jak třeba po 6000.
Tak spajky už to uvedl na pravou míru...

Napsal: pon 20.09.2010 21:10
od Adam
Taky bych to chtěl udělat origo a nejsem zastáncem bastlení jen se mě za to dávat taková darda, přemýšlel jsem že bych je měl zapojené zaroveň s ostřikem čelního skla a přes léto bych mel ostřiky světel vyplé protože je to zbytečný.
Podle mě když budeš mít 4300K tak tě kvůli xenonum stavět ani nebudou, ale pokud jo tak problém pravděpodobě mít budeš skrz ostřiky a aut. regulaci výšky. když tě zastaví protože se jim bude zdát že máš xenony tak to znát budou co tam patří nebo ne tak bych zbytečně neriskoval.
Napsal: pon 20.09.2010 21:12
od capri
nevim jakej máš rok auta ale pokud máš auto starší roku 1995 tak ty ostřiky ani naklápění mít nemusej jinak 6000 už jsou docela znát že jsou to xenony ty 4300 na tom budou o poznání lépe

ale počkej na reakci někoho kdo xenony má a koho už čapli

Napsal: pon 20.09.2010 21:15
od Adam
Mě už čaply hodněkrát a s různejma sadama

, ty 4300K podle mě svítěj nejlíp a neupozorňuješ. Na ten rok 1995 a níž bych moc nespolíhal, jak psal Francis.. musí to tam být
Napsal: pon 20.09.2010 22:38
od Spajky
K těm hellám, psal sem si s Harrym, kerej ty helly tady prodává a když měl na prodej helly s origo xenonama, na skle nic vyleptanýho prej nebylo, takže smolík :-/
Když mě policajti chytli, taky sem argumentoval tim, že auta do roku výroby 96 nemusej mít to a to..ale to je psané ve vyhlášce a oni se oháněli nějakým zákonem, a zákon je vyhlášce nadřazenej, nechápu jak si může vyhláška a zákon DEFACTO odporovat, ale budiž, vždy se s nima dalo domluvit, takjže 3x a bez flastru, ale úplně tý problematice nerozumim, takže mě dyžtak opravte.
Ten modul funguje jak? To je otázka asi na Adama, kerej ho má, co přesně dělá, když rozsvítíš světla, mění polohu světel? Máš jen tu imitaci která to dělá a nebo máš přímo tu věc za 3,6k? Ostřiky sou to nejmenší, 36tka s nima vypadá líp

Napsal: pon 20.09.2010 22:52
od CybreX
Mam IN-PRO svetla s cockou + xenony 5000k se slim balastama, prislusnici me staveli cca 3x, vzdy jsem mel po celou dobu silnicni kontroly motor v behu a xenony zaple a nikdo z prislusniku ac jich auto obhlizelo nekdy i 6 nerekl ani pul slova. Nemam automatickou regulaci ani ostriky (zatim). E36 '97
Napsal: pon 20.09.2010 23:01
od Spajky
Je to jak kde, u nás ve městě sou na to zrovna hajsr...jenže co máš dělat když chceš vidět v noci, passata kvůli tomu kupovat nebudu

Napsal: pon 20.09.2010 23:09
od Adam
Napsal: úte 21.09.2010 00:57
od Francis
Jezdím s různými verzemi xenonů nabastlených v H1 projektorových (čočkových) světlometech asi 8 let. Vždy to byly výbojky 4300K. Najezdím každoročně min. 40kkm a zatím nebyl s xenony a policií ani jeden problém, ten mívají s výbojkami 6000+K v neprojektorových světlometech s čirým sklem. Modrá je asi dráždí

Napsal: úte 21.09.2010 02:12
od Totic
vida pěkná stránečka, která odpoví na spoustu zdejších otázek

a dokonce ostřiky za pusu. Nejspíš půjdu do té bi-xenon čočky..
Ale abych se držel topicu: Proč je vůbec potřeba ostřikovače u xenonů a normál H7 nemusíš ?? To jako když je tam bordel tak se to světlo tříští nebo co? V zimě sníh, v létě muchy..
Napsal: úte 21.09.2010 08:30
od Spajky
Jelikož xenon je mnohem citlivější na lom světla, kterej ti bordel může značně změnit a pak to může oslňovat. Aby plnil svou fkci, potřebuje prostě bejt jasně usměrněnej.
Napsal: úte 21.09.2010 09:37
od paveld
Já s xenonama jezdim taky jakou dobu (tak 2-3roky) a bez problému. Stavěli mě mockrát, auto často oblejzali ale neřekli nic..spíš když už tak se ptali co to má za motor a kolik to žere

. První pulrok jsem měl v origo H7 parabolách hid sadu 6000, sice bez problému co se týče kontrol ale mě se to nelíbilo a šlo to rychle pryč. Pak v origo světlech H1 s čočkama taky hid sadu, s tim jsem jezdil určitě rok a půl nejméně a nic se nikdy nestalo. Bylo to ale pořád trochu nápadný a nic moc to nesvítilo. Teď tam mám v těch origo světlech od Harryho z Hella celis světel bixenonový čočky s 4300 a luxus a vypadá to jako origo a i svítí.. Nevěřim tomu, že by mě kvuli tomu teď měli stavit.
Napsal: úte 21.09.2010 13:37
od Totic
Spajky píše:Jelikož xenon je mnohem citlivější na lom světla, kterej ti bordel může značně změnit a pak to může oslňovat. Aby plnil svou fkci, potřebuje prostě bejt jasně usměrněnej.
Jo díky, to jsem si mohl myslet. A to si jako myslíte, že těma osřikama vyčistím v létě zaschlý muchy, po jízdě po dálnici?? Se divim, že k tomu nejsou předepsaný taky stěrače, ty ve jak u meďoura..

Jde to nějak při řízení poznat, že to svítí jinam a blbě?
Napsal: úte 21.09.2010 13:39
od capri
mouchy tim určo nesmeješ (teda pokud tam nemáš nejakou kapalinu ktera je rozpustí pak ano pač je tam o dost větší tlak než v ostřikovačích na okno) ale jde spíš třeba o nejakou větší koncentraci prachu případně nejaky bláto bo nejaká sůl v zimě třeba aby to sklo bylo aspon trochu čistý když už to po cestě lepe ošetřit nejde
Napsal: úte 21.09.2010 13:40
od Totic
paveld píše:Já s xenonama jezdim taky jakou dobu (tak 2-3roky) a bez problému. Stavěli mě mockrát, auto často oblejzali ale neřekli nic..spíš když už tak se ptali co to má za motor a kolik to žere

. První pulrok jsem měl v origo H7 parabolách hid sadu 6000, sice bez problému co se týče kontrol ale mě se to nelíbilo a šlo to rychle pryč. Pak v origo světlech H1 s čočkama taky hid sadu, s tim jsem jezdil určitě rok a půl nejméně a nic se nikdy nestalo. Bylo to ale pořád trochu nápadný a nic moc to nesvítilo. Teď tam mám v těch origo světlech od Harryho z Hella celis světel bixenonový čočky s 4300 a luxus a vypadá to jako origo a i svítí.. Nevěřim tomu, že by mě kvuli tomu teď měli stavit.
Počkej jestli rozumím, tak jsi vydělal tu původní čočku a nandal bi-xenku? Chci to dávat rovnou do ZKW H7. A kdes ji koupil, aby vypadala slušně?
Napsal: úte 21.09.2010 16:38
od xSAFA
Takže díky, docela jsem teď přesvědčen do těch 4300k skočit.

Napsal: stř 22.09.2010 00:00
od Adam
Je to nejrozumnější řešení navíc ceny šly dost dolů za poslední dobu
http://www.xenony-zlin.cz/z295-Xenonova ... 4300K.html
Napsal: stř 22.09.2010 07:28
od Francis
Mám na autě vše na ostřik světlometů, krom trysek a hadic neb nějaký předchozí blb po crashi to zahodil. Až někdo v okolí Prahy koupíte
zlínské ostřikovače světlometů rád bych si je prohlédl v reálu.