Stránka 2 z 2

Napsal: úte 31.07.2012 22:02
od Lukino12
taky by me zajimali,jak vypada ten jednorazovy pripravek co tu pise TOP-CAR,obrazek,nebo aspon kde se da sehnat,protoze si myslim ze je to oprava,kterou nebudu delat teprve uz podruhe,takze by se hodil:)

Napsal: stř 01.08.2012 09:10
od norespect
rameno sem nesundaval.. sundal sem poloosu , (kotouc trmen, ti je jasny)
lozisko z druhe strany vyklepat ven.. ocistit poradne smirglem plochu pro lozisko .. trochu namaznout vazelinou .. vzit kus spalku zaprit ho napříč o lozisko a vetsim kladivem ho tam v KLIDU naklepavat :) v servisech se to bezne tahle dela :) co este doporucim ocistit poradne krček naboje aby tam pekne vpadl a bud ho tam naklepnout tak aby ti z druhe strany nekdo drzel vnitrni krouzek toho loziska, nebo to lozisko znicis.. a nebo ho naklepnout na kraj .. prostrcit poloosu a stahnout naboj matici poloosy :) (kdyz to pujde z tezka srat na to zkurvis zavit)

Napsal: stř 01.08.2012 11:07
od Paty
toto by ti mělo stačit :)
http://www.youtube.com/watch?v=wKYL9_4m ... re=related

http://www.youtube.com/watch?annotation ... X9iCZIVgFY

Takto podobně jsem to dělal já, jenom chci upozornit že jak nebudeš na to mít velký šroub s jemným závitem tak to neuděláš...
A nebo by mohl stačit s normálním závitem ale musíš mít aspon dvě matky za sebou aby jsi nesjel závit.
Hodně štěstí.

Napsal: stř 01.08.2012 13:23
od fabledwarrior
Přesně na tyhle videa jsem koukal abych se to naučil, jenže i když tam píše že to je bez použití speciálního nářadí, tak stejně nemám ten stahovák a ták, tak jsem to radši poslal do servisu a ještě že jsem tak udělal, protože v servisu ulomili jeden zarezlej šroub, nějakej speciální takže se musel objednávat a to bych byl už v háji:D

Napsal: stř 01.08.2012 15:41
od Lukino12
to si myslim ze urvali ten excentr,kterym serizujes odklony.jednou ho rozhybes a promazes a do tydne je zase tvrdy jak beton,nevim,proc tak rychle tvrdne...? :roll: jestli tak rychle prorezivy...

Napsal: stř 01.08.2012 22:56
od Paty
no jo ale tím pádem, museli sundávat celý rameno, jinak by ho neutrhli, když se to dělá na autě tak s excentrem vůbec nepohybuješ

Napsal: stř 01.08.2012 23:05
od Lukino12
jo to mas vlastne pravdu...omlouvam se,neuvedomil jsem si to.tak potom nevim co za sroub mohli urvat,snad uz jen kolovy nebo jeden z tech torxu z poloosy.to video je dobre :wink:

Napsal: čtv 02.08.2012 14:29
od starynovy
prosimvás, kde je ten excentr? jako silentblok ramena? ten bliz ke kolu? s ložiskama to nemá nic, ale jedno kolo očividne zahýbá dovnitř, sjíždí se, v servisu tvrdili že je to jednoduchá náprava, neni tam co seřizovat :twisted:

Napsal: čtv 02.08.2012 17:43
od mequi

Napsal: čtv 02.08.2012 21:56
od sa-tan666
starynovy píše:prosimvás, kde je ten excentr? jako silentblok ramena? ten bliz ke kolu? s ložiskama to nemá nic, ale jedno kolo očividne zahýbá dovnitř, sjíždí se, v servisu tvrdili že je to jednoduchá náprava, neni tam co seřizovat :twisted:


v servisu se jim ocividne nechtelo jdou tam delat odklony i sbihavost ale je tam prave to ryriko utrzeni tech excentru kdyz stim nikdo dlouho nic nedelal

Napsal: ned 27.01.2013 06:01
od Rihi92
Ahoj, chtel bych se zeptat tech, kdo menil zadni lozisko bez pouziti zavitove tyce, proste sindani ramena a vyklepani loziska.. Jak jste do loziska "nalisovali" ten koncovy dil, na ktery se montuje kotouc.. Diky

Napsal: ned 27.01.2013 06:02
od Rihi92
Ahoj, chtel bych se zeptat tech, kdo menil zadni lozisko bez pouziti zavitove tyce, proste sindani ramena a vyklepani loziska.. Jak jste do loziska "nalisovali" ten koncovy dil, na ktery se montuje kotouc.. Diky

Napsal: ned 27.01.2013 09:27
od vsemick
ten postup byl popsán už mnohokrát.Ale opravdu nevím co by mohlo být jednodušší než použití závitové tyče a pár vhodných podložek pro vytažení a opětovné nalisování nového ložiska.je to prakticky chirurgický zákrok bez rázů a násilí.
Lepší by jistě byl originální jednorázový přípravek, který ale jak předpokládám nemáš.
A nesrovnatelně horší je zase vymlátit to majzlem a kladivem.
Tím nechci urazit mám rád lidi co si ještě dnes dají auto do pořádku sami, ale zase jen snaha vždy nestačí.jestli nemáš ani minimum nářadí a možností vyrobit si nějaký ten přípravek tak to raději v zájmu svém, auta i ostatních účastníků provozu svěř povolanějším.Jinak riskuješ poškození čidla ABS a vůbec celého náboje.

Napsal: ned 24.03.2013 17:24
od paveld
Čím povolujete matku poloosy? Je to hvězdice, ale ani torx to podle mě neni, je to nějakej atyp.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... _bearings/

Napsal: ned 24.03.2013 18:36
od vsemick
Není to atyp.Je to tuším dvanáctihranej ořech 36".(ale zarozměr bych ruku do ohně nedal. jistota je stavit se v prodejně s nářadím s maticí v ruce)

Napsal: ned 24.03.2013 18:59
od paveld
No jo, ale já ho nemám v ruce, ale na autě :lol:

Napsal: ned 24.03.2013 20:02
od vsemick
No, ona sada ložiska s novou maticí je o nulanula nic dražší než samotné ložisko.(navíc je tak trochu běžné tu matku dát vždy novou.. takže ji člověk pak má před výměnou k dispozici)

Napsal: ned 24.03.2013 20:33
od paveld
To máš pravdu, to mi nedošlo. Ložisko ještě koupený nemám, ale chci mít na to všechno nachystaný.