Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

M50B25 - rezervy seriovych komponent

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
cybernetworm
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: čtv 22.05.2008 00:00
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od cybernetworm »

Mno, taky na tom linku co jsem poslal jsou cca od 5000usd... A nemyslím si že VF nebo AA jsou zas takový lamy :)

jsou to ale kompresor kity, turbo kity jsou dražší ještě o něco.
Spajky
Registrovaný
Příspěvky: 2549
Registrován: ned 29.05.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Spajky »

cybernetworm píše:Joj taky bych řekl že to v podstatě smysl nemá. Ovšem kdyby každá M3 měla oněch 300kobil tak by to taky bylo o něčem jiném. Sehnat pěknou je skoro nemožné a to i v němec je to poslední dobou nějaká bída se mi zdá, možná jen blbě koukám...
Předělat brzdy není taková investice, podvozek též ne. Spíše jde o to že někdo si rád hraje, a prostě koupit jen M3 třebas mu nepřináší toliko radosti, jako ladit a ladit a kravit... :lol:



Bída to neni, jen to už dávno není o těch 200k kč, jak tady lidi všude píšou :-/
cybernetworm
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: čtv 22.05.2008 00:00
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od cybernetworm »

Jako že pod 200 šrot? :lol: dalo by se předpokládat no. Jen mě přišlo že je méně kusů obecně, než třebas před dvěma roky.

Proto jsem mínil že je i řešení sehnat zachovalou 328i a hodit tam supercharger kit a možná to vyjde levněji, nehledě na to když se na motoru něco po... tak to cenově vyjde malinko níž než s M3.

Na druhou stranu je skoro blbost mít 300kobil a více na silniční provoz, tam to postrádá skoro smysl, a na okruhy pak se uplatní i podvozek a brzdy kde je na tom M3 jinde no.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od MattyX Moderátor »

cybernetworm píše:Na druhou stranu je skoro blbost mít 300kobil a více na silniční provoz, tam to postrádá skoro smysl


prej nesmysl :lol: 286 ti je po 100km málo :lol: výkon je droga :)

da se koupit hnus fialovej s novým motorem za par susnu , a nebo taky vyvoněná kastle s mrtvým motorem :) cena nikdy nezarucuje stav vozidla , clovek musí mit i oci na necem jinym než ceně :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
cybernetworm
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: čtv 22.05.2008 00:00
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od cybernetworm »

No to já se jen tak obhajuji :)) popravdě by mi to také nevadilo, ono jde spíš o tu akceleraci než nějakou V-max a tam je prostě ten výkon hodně příjemný no...(jestli by nebylo jednoduší tam dát malej obvod kol a rychlejší převody, možná by to vyšlo levněji:))).

Ale do doby než přijdeš o ŘP a peníze. Jezdit podle předpisů by pak stačila fab htp(a i stím se samo dájí por. před.).
Uživatelský avatar
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice

#26 Příspěvek od Jamall »

Kua jsem tu přečetl nápad oturbit M50 za pomocí svodů z R6 dízlovích svodů....a teď mě to nedá spát...jaký je rozdíl v těch svodech...vono by v podstatě šlo použít i originální turbo...kolik tlačí? sednou vůbec svody na števty origo svodů?
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00

#27 Příspěvek od Paty »

to nevím,ale koukal jsem tak různě, a někdo to měl udělaný taky tak že měl org. svody,a na přírubě měl teprve přidělaný turbo,org. myslím že jak se to rozdvojuje (litina) a z toho to měl napojený na jednu větší rouru a potom turbo,jde to udělat snást všechno,ale je s tím moc práce ,nebo to udělat jak to mají TDS,mají tam i hodně místa okolo motoru a turba,taky to jde udělat,jenom to chce vědět jak....
Uživatelský avatar
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice

#28 Příspěvek od Jamall »

Právě že by mě to hodně zajímalo cena M50 je už relativně nízká, dílů k mání hodně a vždycky jsem si přál si s tím zkusit pohrát....nemáš ponětí kolik tlačí to origo turbo z TDSa? Jsem se koukal na té svody a podle ETK jsou naprosto jiné. Jak to má vlastně TDSo udělaní?
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00

#29 Příspěvek od Paty »

nemůžeš dát naftový turbo na benzina,jsou tam úplně jiný teploty,svody na tds jsou jiný...příruba k hlavě je myslím trojůhelníková a u M50 je obdělníková nebo čtvercová ted nevím přesně... přes 1bar tlačí určitě
Uživatelský avatar
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice

#30 Příspěvek od Jamall »

jj už jsem to taky koumal, svody by neseděli, tubo by použít šlo, ale rozhodně by se nedožilo velké životnosti a pak je tu otázka zdali vidina výkonu které by doneslo půl baru, stála za tu námahu
Odpovědět