Stránka 2 z 2
Napsal: úte 23.11.2010 12:45
od cybernetworm
Mno, taky na tom linku co jsem poslal jsou cca od 5000usd... A nemyslím si že VF nebo AA jsou zas takový lamy
jsou to ale kompresor kity, turbo kity jsou dražší ještě o něco.
Napsal: úte 23.11.2010 12:53
od Spajky
cybernetworm píše:Joj taky bych řekl že to v podstatě smysl nemá. Ovšem kdyby každá M3 měla oněch 300kobil tak by to taky bylo o něčem jiném. Sehnat pěknou je skoro nemožné a to i v němec je to poslední dobou nějaká bída se mi zdá, možná jen blbě koukám...
Předělat brzdy není taková investice, podvozek též ne. Spíše jde o to že někdo si rád hraje, a prostě koupit jen M3 třebas mu nepřináší toliko radosti, jako ladit a ladit a kravit...

Bída to neni, jen to už dávno není o těch 200k kč, jak tady lidi všude píšou :-/
Napsal: úte 23.11.2010 13:05
od cybernetworm
Jako že pod 200 šrot?

dalo by se předpokládat no. Jen mě přišlo že je méně kusů obecně, než třebas před dvěma roky.
Proto jsem mínil že je i řešení sehnat zachovalou 328i a hodit tam supercharger kit a možná to vyjde levněji, nehledě na to když se na motoru něco po... tak to cenově vyjde malinko níž než s M3.
Na druhou stranu je skoro blbost mít 300kobil a více na silniční provoz, tam to postrádá skoro smysl, a na okruhy pak se uplatní i podvozek a brzdy kde je na tom M3 jinde no.
Napsal: úte 23.11.2010 13:16
od MattyX
cybernetworm píše:Na druhou stranu je skoro blbost mít 300kobil a více na silniční provoz, tam to postrádá skoro smysl
prej nesmysl

286 ti je po 100km málo

výkon je droga
da se koupit hnus fialovej s novým motorem za par susnu , a nebo taky vyvoněná kastle s mrtvým motorem

cena nikdy nezarucuje stav vozidla , clovek musí mit i oci na necem jinym než ceně

Napsal: úte 23.11.2010 15:07
od cybernetworm
No to já se jen tak obhajuji

) popravdě by mi to také nevadilo, ono jde spíš o tu akceleraci než nějakou V-max a tam je prostě ten výkon hodně příjemný no...(jestli by nebylo jednoduší tam dát malej obvod kol a rychlejší převody, možná by to vyšlo levněji:))).
Ale do doby než přijdeš o ŘP a peníze. Jezdit podle předpisů by pak stačila fab htp(a i stím se samo dájí por. před.).
Napsal: pát 03.12.2010 00:42
od Jamall
Kua jsem tu přečetl nápad oturbit M50 za pomocí svodů z R6 dízlovích svodů....a teď mě to nedá spát...jaký je rozdíl v těch svodech...vono by v podstatě šlo použít i originální turbo...kolik tlačí? sednou vůbec svody na števty origo svodů?
Napsal: pát 03.12.2010 09:18
od Paty
to nevím,ale koukal jsem tak různě, a někdo to měl udělaný taky tak že měl org. svody,a na přírubě měl teprve přidělaný turbo,org. myslím že jak se to rozdvojuje (litina) a z toho to měl napojený na jednu větší rouru a potom turbo,jde to udělat snást všechno,ale je s tím moc práce ,nebo to udělat jak to mají TDS,mají tam i hodně místa okolo motoru a turba,taky to jde udělat,jenom to chce vědět jak....
Napsal: sob 04.12.2010 13:04
od Jamall
Právě že by mě to hodně zajímalo cena M50 je už relativně nízká, dílů k mání hodně a vždycky jsem si přál si s tím zkusit pohrát....nemáš ponětí kolik tlačí to origo turbo z TDSa? Jsem se koukal na té svody a podle ETK jsou naprosto jiné. Jak to má vlastně TDSo udělaní?
Napsal: sob 04.12.2010 21:36
od Paty
nemůžeš dát naftový turbo na benzina,jsou tam úplně jiný teploty,svody na tds jsou jiný...příruba k hlavě je myslím trojůhelníková a u M50 je obdělníková nebo čtvercová ted nevím přesně... přes 1bar tlačí určitě
Napsal: pát 24.12.2010 01:55
od Jamall
jj už jsem to taky koumal, svody by neseděli, tubo by použít šlo, ale rozhodně by se nedožilo velké životnosti a pak je tu otázka zdali vidina výkonu které by doneslo půl baru, stála za tu námahu