Stránka 2 z 2

Napsal: úte 30.11.2010 23:11
od bibikuba
Taky jsem dal šest tisíc za repasi čerpadla,je to dva měsíce ale myslím že oni zrepasujou jen mech.část,nějak to seřídí a s tou hlavou jak je elektronika s tou nic neudělají a tak to asi habruje.Je to ale můj názor a asi nějakej odbornik to vysvětlí lepší..JE TU NĚJAKEJ??

Napsal: čtv 02.12.2010 21:57
od pesa84
asi není.. :) já měl za to, že zkontrolujou i elektronickou část a né jen mechanickou.... jinak u mě repase proběhla tak, že ho rozebrali, dali new těsnění a Okroužky a zase složili a předali s tím že je OK, jen byl jeden Okroužek ruplej.... Dával jsem to kvůli teplým startům, ale zároven jsem dělal i startér a dal 110Ah baterku tak to startuje OK.... Ale je fakt, že od té doby mi to píše chybu č. 136 nějakej problém na přívodu paliva nebo tak něco, tak by to mohlo být tím,co???
A jak jsi pokročil s tím vstřikem??

Napsal: čtv 02.12.2010 22:52
od bibikuba
Nijak to ted nemam náladu řešit a jezdím s tím jak to je..Chtěl bych to dát do kupy aby to makalo normálně ale mám obavu že i když ty prachy do toho vrazím tak problém nevyřeším a kupovat nové čerpadlo za víc pěněz než je hodnota auta to se mi fakt nechce.Máš ale pravdu,mě repase taky nepomohla-jediné co se zlepšilo je startování za tepla a stálo to šest tisíc :x Jinak mě to psalo chybu před repasi i po repasi je stejná Regulační okruh servopohonu řídící tyče-vadný,to je závada čehosi v čerpadle tuším č.závady136-prý je tam vyběhaná nějaká hřídelka a pak to dává špatnou dávku nafty..Je to klump a nevim co s tim :cry:

Napsal: čtv 02.12.2010 22:56
od bibikuba
Máme ale stejnej typ a odlišný závady-když ty dvě čerpadla rozebereme a dáme z nich dohromady jedno tak si jeden z nás bude chrochtat :D :D :D :D :D

Napsal: pát 03.12.2010 21:19
od pesa84
chrochro... já to budu...... :lol: :lol: no myslim,že to nebude ani jeden...
a proč myslíš kupovat new?? ty bláho to by byla darda.. já už pomalu šetřím na tu řídící kostku.. a to sem chtěl jít příští rok do celolaku.. mimochodem zabudoval sem new a větší IC do M3 nárazníku... :roll:

Napsal: sob 04.12.2010 02:38
od bibikuba
budeš kupovat novou hlavu-kostku na čerpadlo?Už jsi se pídil kde se dá sehnat a co stojí?Myslím že všechny problém budou v ní a zbytek čerpadla je jen stará rotační klasika..

Napsal: sob 04.12.2010 02:41
od bibikuba
A co ten větší IC jak to maká-je to nějak poznat?

Napsal: sob 04.12.2010 13:17
od pesa84
bibikuba píše:budeš kupovat novou hlavu-kostku na čerpadlo?Už jsi se pídil kde se dá sehnat a co stojí?Myslím že všechny problém budou v ní a zbytek čerpadla je jen stará rotační klasika..

mam v plánu se stavit zase v boshi a zeptat se co se přesně dělo s tím čerpadlem, teda co u něj kontrolovali a pak se zeptat na nějaký to řešení.. cena atd... jen ted nemam čas a hlavně se mi v tomhle nechce nikde jezdit.. jen u nás, sou tu supr zatáčky...... :lol:

Napsal: sob 04.12.2010 13:24
od pesa84
bibikuba píše:A co ten větší IC jak to maká-je to nějak poznat?

ne... :lol: ale musim přejít spoje jestli mi to někde nefučí.. pořád slyším jakési houkání... jinak ve spojení s tím asi podělaným čerpadlem není co poznat na výkonu.. škoda,že to období co to lítalo jako nachipovaný nezůstalo... :cry:
jinak když to na výkonu nepřidá tak to vypadá dost dobře a hlavně je celohliníkovej tak se už nemusím bát, že mi bude foukat v zapertlování.... už sem měl 2..

Napsal: ned 05.12.2010 18:53
od bibikuba
Tak to jsem zvědav co Ti řeknou,doufám že se podělíš a dáš vědět....Taky zkusím něco zjistit a pak uvidíme jestli to jde nějak rozumně pořešit :roll: Moc tomu ale nevěřím.. :?

Napsal: ned 05.12.2010 22:44
od pesa84
to je jasná věc!! ale moc si od toho neslibuju.. stejně to ted před vánocema nebudu řešit.. jinak jsem eště zkoušel odpojit váhu a ikdyž je new tak se mi takovej rozdíl v jízdě nezdál,no skoro žádný.. tak skusim eště v rámci záruky a dobrých vztahů půjčit jinou new... tak sem zvědav..