Stránka 2 z 2

Napsal: stř 16.03.2011 13:52
od Willer
bibikuba píše:Opravit vstřikovací čerpadlo nebo tu někde byl návod jak pořešit čidlo teploty aby si ŘJ myslela že je motor studenej a spínala žhavení :( Taky se tu psalo že pokud jsou dlouhé teplé starty tak se dá diagn.závada tím že na teplém motoru poleješ tuším hlavu čerpadla studenou vodou a pokud motor naskočí tak je KO hlava na čerpadle..Já to ale nezkoušel..Osobně bych zajel do Bosch servisu na diagnostiku ta vyjde cca kolem čtyr stovek a uvidíš.Pokud nebude psát diag.žádnou závadu tak Ti možná pomůže repase a seřízení čerpadla.Mě osobně to ale stálo sedum tisíc i s demont.a montáží a vůbec mi to nepomohlo,je to prostě pakárna.Možná se obrat na člena BAAGOO a on Ti to třeba pořeší-slyšel jsem chválu :lol:
Takže jsi měl dlouhé teplé starty a nechal jsi kvůli tomu repasovat čerpadlo což vůbec nepomohlo ? Tak to mám teda strach vůbec s tím čerpadlem něco dělat. 7 tisíc je ale fajn cena.

Napsal: stř 16.03.2011 15:00
od bibikuba
Nejlepší aditiva jsou VIF SUPER DIESEL ADITIV -najdeš na netu...Já měl teplé starty ještě docela OK-déle to točilo ale ještě to šlo...Po repasi o něco lepší protože ho vlastně přetěsní a seřídí..Začal bych ale tou diagnostikou :wink:

Napsal: stř 15.02.2012 12:12
od Willer
No update mého problému po roce :). Auto začalo kromě špatného startování za tepla dělat i to, že pokud brzdím motorem a sešlápnu spojku a nechám otáčky motoru volně spadnout, tak spadnou až pod volnoběh, motor se zatřese jako při startování a zase se otáčky zvednou na správnou výši. Někdy když je auto studené při tom motor i zhasne. Byl jsem s tím tedy v servisu, kde mi řekli, že na vstřikovacím čerpadle je nějaký napůl elektronický napůl mechanický díl, který řídí příděl paliva, a proto mi to auto dělá to, co dělá. KONEČNĚ jsem se teda dozvěděl, co tomu je. Nicméně mě moc nepotěšilo, když mi řekli, že prý oprava originálními díly bude stát 35 tis. za díl + 5 za nastavení na "stolici"+ práce. Vzal jsem si teda auto zpět s tím, že mi zavolají s informací, jestli se dá díl vzít z jiného auta, tedy nějaké levnější řešení než za 40 tis.

Kdysi jsem se někde u zkušeností s diesely e36 dozvěděl, že jde o běžný problém a maník vyměnil díl a bylo opraveno.

Co si o tom myslíte vy? Opravdu jde o běžnou závadu? Máte s tím, někdo zkušenosti ? Opravdu je cena 40 tis. reálná ? Nějaké návrhy jak nebo kde to opravit ?

Díky moc za odpovědi.

Napsal: čtv 16.02.2012 12:07
od ViktorDDD
zlé teplé štarty má na svedomí:
z 90% prípadov zle nastavené čerpadlo a vačka - reťazový rozvod sa vyťahá a celé sa to kus posunie
z 10% chyba čerpadla

daj to niekomu kto vie podľa prípravku nastaviť vačku a predvstrek na čerpadle, potom podľa diagnostiky doladiť dávku paliva, keď sa to nezlepší tak potom hľadať chybu v čerpadle

40tis. je veľmi prehnaná cena, predpokladám že ďalších 5tis. si vypýtajú len za založenie čerpadla do auta (práca tak na hodinku)

keby už, tak komplet repas s nastavením na stolici atď. nestojí viac ako 15tis. a to som už napísal dosť drahý repas

to že s padajúcimi otáčkami ti to klesne pod voľnobeh a potom sa spamätá je príliš malá dávka paliva, tam kde ti dali tú super-drahú radu nemali diagnostiku aby ju skontrolovali? predpokladám že tam nebude už ani 3mg/zdvih, a malá dávka + malý predvstrek kvôli posunutej reťazi = zlé štarty