Stránka 2 z 3

Napsal: čtv 15.09.2011 14:17
od icecold
M52M20 je stejný motor který máš v coupe 328i (soudím v podpise), má akorát myslím jiné vrtání a menší zdvih :wink:

Napsal: sob 17.09.2011 16:57
od 1nemecek
ja mam 318is z 92 jezdi super. je teda fakt že jsem na ni vyměnil co šlo ale jezdim pruměr za 7litr a vikon taky dobrej.

Napsal: sob 17.09.2011 16:58
od 1nemecek
ja mam 318is z 92 jezdi super. je teda fakt že jsem na ni vyměnil co šlo ale jezdim pruměr za 7litr a vikon taky dobrej.

Napsal: sob 17.09.2011 21:09
od icecold
však není víkon jako výkon :D

Napsal: sob 17.09.2011 22:52
od Afri
icecold píše:však není víkon jako výkon :D

:twisted:

Napsal: ned 18.09.2011 12:15
od Tomulinek
Mam polomrtve iso a stejne davam na prdel kamosovymu dvoulitru...podle me nejde striktne rict, co je lepsi...iso je sportovnejsi verze...dvoulitr je je podle meho nazoru na sestivalec malo, akorad je ten motor tezsi...zalezi na kusu no...

Napsal: pon 19.09.2011 07:03
od aigo
az bude nova spojka muzem to zkusit ale kamosovo is sem dal o delku auta uplne v pohode i s pokurvenou...

Napsal: pon 19.09.2011 11:49
od Mishak
O obojím jsem uvažoval. Nejdříve jsem se svezl v ISu a dost nepřijemně mě překvapilo jak to nejelo, ale sázel bych na to, že motor měl už hodně za sebou. Nakonec jsem koupil 320i a jsem za to rád. Žere to hádám tak o půllitr víc mimo město a o litr víc ve městě. Ale jede to fakt jinak. Ale jak říkám mohlo to být mrtym motorem. V tom autě je klid, R6 fakt není slyšet při pohodovym cestování. Ale zase nad 3k5pm je to zážitek. Taky bude větší šance, že 320 bude lépe vybavená. Iso bych koupil na blbnutí. Vyházet sedačky, koberce a z motoru dostat dejme tomu 150-160hp a při hmotnosti možná pod 1200 a lehkym čumáku to může bejt super kára. Ale na přesuny sebe sama jsem jednoznačně pro šestivál.

Napsal: pon 19.09.2011 12:29
od aigo
a hlavne az to budes proidavat tak 320 bude mit jeste nejakou tu cenu...

Napsal: pon 19.09.2011 14:53
od Afri
To je jedno z kriterii, na ktere se bere ohled. :)

Napsal: pon 19.09.2011 23:30
od JanHavlicek
Nesouhlasím ani s výbavou, ani s lepší cenou ve prospěch 320i.... 320i je první šestiválec v řadě a většinou tak neni ve výbavě vůbec nic. Zatímco IS je poslední 4-válec a bývá tam často třeba m-paket, sportsitze nebo tak...

Určitě tam neplatí žádné pravidlo, ani pravděpodobnost

Napsal: úte 20.09.2011 06:02
od aigo
v originalu u is nikdy m paket nebyl ... to sou jen dodelavane pakety ktere sou i na 320

Napsal: úte 20.09.2011 06:29
od martas11
aigo píše:v originalu u is nikdy m paket nebyl ... to sou jen dodelavane pakety ktere sou i na 320


To víš,že byl u is m-paket :wink:

Napsal: úte 20.09.2011 07:50
od icecold
is m packet origo měl... dokonce měl edice Motorsport Class což u 320i například nebylo :wink:

Napsal: úte 20.09.2011 12:27
od aigo
ja mel za to ze m paket mela pouze m řada to by me zajimalo jestli byl stejny nebo jiny...

Napsal: úte 20.09.2011 15:32
od Afri
Mpaket se sklada z vice casti.. Treba narazniky jsou celkem bezny. Krome origo Mka jsou vsechny mpakety na autech dodelany

Napsal: úte 20.09.2011 15:41
od Mimo
Afri píše:Mpaket se sklada z vice casti.. Treba narazniky jsou celkem bezny. Krome origo Mka jsou vsechny mpakety na autech dodelany


ako dodelany myslíš,že si ich ludia sami dodelali?!

Napsal: úte 20.09.2011 16:28
od krejcia1
Ahoj mam iso z roku 97 řada Avus a mam komplet origo M-Paket, na výkon a spotřebu si taky nemůžu stěžovat, ale možná je to tim, že je to už M44, a motor má najeto cca 80tis.

Napsal: úte 20.09.2011 16:43
od Afri
Mimo píše:
Afri píše:Mpaket se sklada z vice casti.. Treba narazniky jsou celkem bezny. Krome origo Mka jsou vsechny mpakety na autech dodelany


ako dodelany myslíš,že si ich ludia sami dodelali?!


Je mozny, ze se to prodavalo v kuse, ale nevim o tom. Tim dodelany myslim, ze se daji Mkovy narazniky celkem volne koupit.

Napsal: úte 20.09.2011 16:50
od aigo
jeste zadni m3 kridlo a vypada to jakoriginal m3ka