Stránka 2 z 3
Napsal: ned 30.10.2011 12:00
od Francis
S jednou lambdou to nikdy nepojede tak jak má.
Napsal: ned 30.10.2011 13:08
od sten84
Jestli se neprojeví závada na cívce tak postupně se k těm lambdám dostanu ale auto jelo tak jak má i bez té jedné sondy nemám důvod si vymýšlet.
Napsal: ned 30.10.2011 13:18
od weNTyll
Pokud by to bylo obastleno tak, ze by ta jedna lambda byla nekde ve spolecne vetvi vyfuku pred katem, coz ani nejde na tomto motoru, pak signal z ni veden do obou vstupu na jednotce, tak by to fungovalo celkem normalne. Ale tim by to bylo degradovano na motor o generaci zpatky.
U tebe podle toho co pises jenom ta lamda chybi a proste jedou 3 valce s lambdou jak maji a dalsi tri v podstate v nouzaku, kat z toho musi mit taky radost.
Napsal: ned 30.10.2011 13:27
od sten84
Zjistím jak to je a dám vědět ale kdyby to bylo jak říkáš tak by to bylo poznat na výkonu auta,ale auto jede jak má na výkon si potrpím takže bych poznal kdyby nejelo jak i ve srovnání s jinýma autama.
Napsal: ned 30.10.2011 13:52
od emtrojak
teď jsem řešil ten samý problém. na vině byla zapalovací cívka..
Napsal: ned 30.10.2011 14:02
od weNTyll
Pokud si pamatuju, kdyz neni signal z lambdy tak jedou prirazene valce tak aby to neohrozilo hlavne kat, takze chudsi smes. Ta se hur zapaluje, mas nekde horsi civku adt. ktera by v normalnim rezimu jeste klidne fungovala, ale za techto okolnosti uz vynechava.
Proste dej si dohromady zakladni veci na motoru a pak res ostatni. On motor jede i bez jinych dilu, ale proc to ochcavat. Chapu, ze tato lambda neni zrovna levna, ale jestli jezdis na plyn tak pocitej, ze za chvili budes resit daleko vetsi problemy kdyz nebudes vsechno v top stavu.
Napsal: pon 31.10.2011 17:54
od assassin_tl
weNTyll píše:Pokud si pamatuju, kdyz neni signal z lambdy tak jedou prirazene valce tak aby to neohrozilo hlavne kat, takze chudsi smes. Ta se hur zapaluje, mas nekde horsi civku adt. ktera by v normalnim rezimu jeste klidne fungovala, ale za techto okolnosti uz vynechava.
Proste dej si dohromady zakladni veci na motoru a pak res ostatni. On motor jede i bez jinych dilu, ale proc to ochcavat. Chapu, ze tato lambda neni zrovna levna, ale jestli jezdis na plyn tak pocitej, ze za chvili budes resit daleko vetsi problemy kdyz nebudes vsechno v top stavu.
chudsi? bych rekl ze bezpecnejsi pro motor je bohata smes, proto to casto s KO sondou vic zere.
Napsal: pon 31.10.2011 20:48
od xSAFA
Lambdy jsem bral z USA a vyšly obě na 3500,- vč poštovného, čili pokud ti skutečně jedna chybí, tak bych neváhal a vzal rovnou obě nové...
Napsal: pát 11.11.2011 19:52
od sten84
Takže po prohození cívky byla závada diagnostikována stejně na 3 válci takže vadná cívka padá.
Diagnostika vypíše vstřikovač 3 válce a obě lambdy .
Napsal: ned 13.11.2011 18:10
od sten84
Chlapi ještě bych chtěl vyměnit tu zapalovací lištu s těma konektorama co vede do cívek nevíte kde to seženu nebo jak se to přesně jmenuje ?
Napsal: čtv 17.11.2011 14:14
od BMWIIIPower
Taky řeším něco podobnýho,ne-li stejnýho....a zjistil jsem pouhým měřením konektoru lambdy pomocí ohmmetru,že je jedna mrtvá..druhá cosi ukazovala.Příznaky ty samý,občas cukne,hlavně při plné akceleraci,volnoběh nekolísá,jen jako by vynechává a lehce střílí z výfuku-vše za tepla,za studena se chová normálně.Spotřeba normál...Takže musím pod auto mrknout aspoň na dráty a kdyžtak mě výměna nemine...Jinak NTK se dá tady sehnat za 2770kč,což je snad ta samá jako v krabičkách VDO Siemens a Bosch.
Napsal: čtv 17.11.2011 15:51
od sten84
Ahoj tak to máme možná stejný problém já sem ale ani nebyl schopný ještě proměřit lambdy.Jaký máš přesně motor ?Můžeš mi poradit kam jsou vyvedené ty kabely z lambd ? koukal sem pod autem ale nenašel sem to.
Napsal: čtv 17.11.2011 18:46
od BMWIIIPower
No ony lambdy jdou proměřit snad jen osciloskopem-teda správná funkčnost,co jsem vyčetl..Já to měřil multimetrem na konektorech u vstřiku-tuším,že červený a bílý drát,jedna ukazovala a druhá ani ťuk,takže z toho usuzuju,že ta co neukazovala je ko.Motor M52B25
Napsal: čtv 17.11.2011 21:34
od Francis
Motor M52 má labdy ve svodech hned u hlavy, konektory jsou navrchu motoru, nad vstřikovacími ventily, vedle palivové lišty.
Napsal: ned 20.11.2011 22:02
od BMWIIIPower
Lambdy vyměněný,problém zůstal....jestli to nakonec nebude svíčkama,na kterých mám ale najeto pouhých 5tis km
Napsal: ned 20.11.2011 23:19
od sten84
na to sem vsázel tak nevím co teď měl si to na diagnostice ?
Napsal: ned 20.11.2011 23:36
od BMWIIIPower
sten84 píše:na to sem vsázel tak nevím co teď měl si to na diagnostice ?
diagnostikou mi je motorová brzda,běžnou diagnostiku s prominutím mrdám (na takhle starým autě ti nejspíš neřekne konkrétně co,takže vyhozený peníze)Mám v zásobě ještě ŘJ, cívky, vstřiky,lištu,nějaký čidla,volnoběžák a čekám na nový vlnovec(stávající popraskaný,nicméně zalepený,ale kdo ví...)+odlučovač oleje....ještě koupím svíce,až obdržím radu,který jsou nej..Mám tam NGK předepsaný,ale dost lidí na ně nadává a je fakt,že po očištění ocelákem to bylo vždy na chvilku lepší....
Napsal: ned 20.11.2011 23:38
od sten84
jo mě jen zajímalo jestli ti to vypsalo stejnou závadu jako mě,ale každý další krok sem napiš ať to pořešíme.
Napsal: pon 21.11.2011 12:57
od assassin_tl
BMWIIIPower píše:sten84 píše:na to sem vsázel tak nevím co teď měl si to na diagnostice ?
diagnostikou mi je motorová brzda,běžnou diagnostiku s prominutím mrdám (na takhle starým autě ti nejspíš neřekne konkrétně co,takže vyhozený peníze)Mám v zásobě ještě ŘJ, cívky, vstřiky,lištu,nějaký čidla,volnoběžák a čekám na nový vlnovec(stávající popraskaný,nicméně zalepený,ale kdo ví...)+odlučovač oleje....ještě koupím svíce,až obdržím radu,který jsou nej..Mám tam NGK předepsaný,ale dost lidí na ně nadává a je fakt,že po očištění ocelákem to bylo vždy na chvilku lepší....
tak jestli je to lepsi s cistou svickou tak bych spis tipnul ze nebude civka uplne v nejlepsi kondici.
Napsal: úte 22.11.2011 19:19
od BMWIIIPower
assassin_tl píše:BMWIIIPower píše:sten84 píše:na to sem vsázel tak nevím co teď měl si to na diagnostice ?
diagnostikou mi je motorová brzda,běžnou diagnostiku s prominutím mrdám (na takhle starým autě ti nejspíš neřekne konkrétně co,takže vyhozený peníze)Mám v zásobě ještě ŘJ, cívky, vstřiky,lištu,nějaký čidla,volnoběžák a čekám na nový vlnovec(stávající popraskaný,nicméně zalepený,ale kdo ví...)+odlučovač oleje....ještě koupím svíce,až obdržím radu,který jsou nej..Mám tam NGK předepsaný,ale dost lidí na ně nadává a je fakt,že po očištění ocelákem to bylo vždy na chvilku lepší....
tak jestli je to lepsi s cistou svickou tak bych spis tipnul ze nebude civka uplne v nejlepsi kondici.
cívky jsou nejspíš v pohodě,když auto zlobí (střílí na volnoběh),zkoušel jsem cívky odpojovat a pokaždý úplně stejná reakce-vadný chod.Já vyměním svíce,když nepomůže,tak zástrčky a až pak tam budu bastlit cívky (mám z M50 a nejsou úplně stejný,tak se to musí upravit)...Ještě mě napadlo,že by mohlo kolísat napětí....resp.při malých ot.mě to zlobí,nad 3tis,nebo na sytič nestřílí....Dnes vyměněn vlnovec a odlučovač a opět bez změny...