Stránka 2 z 4
Napsal: úte 08.11.2011 17:52
od mequi
Jarin36: mohl bys nahrát a tady vložit video se zvukem jak ti klapou ty hydroštely? Taky se mi to ozývá teď jak je už chladněji. Řešil jsem to v mém topicu o rozvodech, ale výsledek je stále stejný.

Napsal: úte 08.11.2011 19:21
od jarin36
Video ti nahraju, ale muzu jen mobilem a nebude to hned, udelalo mi to jen asi pri minus 5 po dvou dnech stani, ale jak rikam do jedny az dvou vterin je po vsem takze asi nic dramatickyho, doufam. Jinak mi hydra necvakaj. Jeste k tomu kilometrovemu najezdu, nevim presne jak bych na to odpovedel

, auto nepotrebuji ke kazdodenni hrkani z mista na misto, mam ho spise pro zabavu a na nejake ty vyleticky

Napsal: úte 08.11.2011 22:33
od radekc
Ten zpětnej ventil se dá jednoduše otestovat, stačí ten díl sundat a zatlačit na ventil a měl by téct olej. Případně koupit starší za cca 500,- myslím, že to není věc co se jen tak posere. Nebo mám tento díl s dobrým ventilem na otestování za pár korun (je rozlomený jeden závit na alternátor, proto se nedá dlouhodobě použít)
Napsal: úte 08.11.2011 23:20
od Stefca
mam stejny problem taky zhasne tak po 2-3s ale zatim sem neresil

Napsal: stř 09.11.2011 00:14
od ACDC
U 328i E46 mi to dělá taky. A štve mně to protože všechny ostatní auta mazali hned. Všichni tvrdí, že to nevadí,ale? Dotáhl jsem to tak daleko, že mám namontován tlakoměr a teploměr oleje. Vskutku to nemaže cca 3sec studené, teplé je to lepší. Ale mazací tlak studený vždy 4 atm (u všech baw byl 6), teplý otáčky 2 atm a teplý volnoběh asi 0,5 atm. Kontrolka ale nesvítí a dle TIS je to OK. Takže 250kkm se projeví takto.
Napsal: stř 09.11.2011 00:35
od jarin36
Napsal: stř 09.11.2011 01:51
od sa-tan666
mam ten drzak novej doma ale budu ho menit protoze me tece pres ty ucpavky olej na mem starem jsou lisovane a na novem uz sroubovane tak ze soudruzi v ndr prisly na to kde udelaly chybu
kontrolka me taky zhasina do 2-3s tak uvidim jestli bude nejaky zlepseni dam vedet
Napsal: stř 09.11.2011 01:57
od shade741
Tak já se přidám u td mi to ráno svítilo klidne i 5s

možná dýl jelikož to bylo auto na přechod a nic moc extra tak jsem to neřešil, a během naježděných 13 tis km než sem to prodal změna nula nula nic na motoru
Napsal: stř 09.11.2011 07:36
od jarin36
Taky si myslim ze na vydrz motoru to sice vliv ma ale ne nejak razantni, za rok najedu tak do 10kkm ale chci to mit v pohode

sa-tan666 to je super jestli to budes menit, hrozne me to zajima jestli to klapne, abych to nekupoval zbytecne

urcite dej co nejdrive vedet, uz se totiz nemuzu dockat. Rozhodne si necham zmerit tlak.
Napsal: stř 09.11.2011 09:23
od marecekoi
Můžete mi prosím řícit někdo o co v tom příspěvku jde???Německy neumim a navíc úplnej odborník taky nejsem.Co je tedy podle příspěvku potřeba vyměnit atd.??? díky moc
Napsal: stř 09.11.2011 10:31
od jarin36
prelozil jsem si to v prekladaci a pise se tam o problemu se spetnym ventilem, zkratka kdyz auto dele stoji, vsechen olej stece do vany a po startu trva treba dve sekundy nez cerpadlo olej natlaci k tlakovemu cidlu a do filtru. Bohuzel se nejspis musi menit cely drzak s telesem filtru ve kterem je ventil umisten. Me by ale zajimalo jestli opravdu nejde vymenit nebo nahradit jen ten ventil, nevi nekdo nebo nema nekdo nejaky napad?
Napsal: pát 11.11.2011 10:13
od Madthomas
Mam to stejny, bylo mi receno ze je nutny vymenit celej dil - s DPH cca 7-8000 Kc...
Napsal: pát 11.11.2011 11:05
od xSAFA
No a to by mě mohlo...

Napsal: pát 11.11.2011 11:58
od jarin36
asi tak

jako je to zbytecne drahy

Napsal: pát 11.11.2011 12:21
od capri
mam to stejny

holt se nedá nic dělat při startu to bude chvilku rachtat no

Napsal: pát 11.11.2011 15:22
od sedon
dělá mi to taky... jestli tomu rozumim dobře u motoru M43 by to mělo jít vyměnit levněji?
Napsal: pát 11.11.2011 15:49
od radekc
Kdyby někoho zajímalo jak by to asi mělo zhasínat, tak jsem si natočil na video start po 5 dnech stání, na oleji (10W40) najeto 9 tis. km. Ventil u filtru je v pořádku. Po nastartování vyskočily otáčky na 1400 a než klesly k 1200, tak kontrolka už nesvítila. Od začátku pohybu ručičky otáčkoměru, celkem svítila cca vteřinu.
Je to u e36 323i, naj. 110 tis.
Ten díl, ve kterým je olejovej filtr jsem kupoval starší za 1/10 novýho a vidíte jak to funguje.
Napsal: pát 11.11.2011 16:02
od marecekoi
Napsal: pát 11.11.2011 20:18
od radekc
Chtěl jsem tím říct, že není potřeba měnit tento díl za novej, když seženete starší za 1/10 ceny a funkčnost toho ventilu se dá jednduše otestovat, bud propouští olej nebo ne...
Jinak netvrdím, že problém u každýho je zrovna v tomto. Ten díl jak vidíš na obrázku je z jednoho kusu hliníku.
Já sem to měni, protože sem urval závit na alternátor, ně kvuli tomu ventilu, tak mám případně tento kus na prodej za pár korun na otestování, kdyby si někdo nebyl jistej, jestli má ventil v pořádku.
Napsal: pon 14.11.2011 17:02
od marecekoi
Hele tak jsem to dlouze rozebíral s klukama ze servisu kam jezdim a bylo mi řečeno, že se to nemá řešit, že motory po 200tis to dělaj,případně nalejt hustší olej a nebo to zkusit rozhejbat nějakym aditivem.Já tam leju 5w40ku a bylo mi doporučeno at tam naleju 10w40 nebo 10w60.Tak kdyžtak napiště co si o tom myslíte jestli je to rozumný nebo ne.
