Stránka 2 z 2
Napsal: ned 08.01.2012 11:55
od honzabiker1
Tak tady jsem nahral videa, jak motor cvaka, kdyby nahodou nekdo vedel, cim by to mohlo byt.. Byl jsem presvedceny, ze vymena hydrostelu pomuze..
Prvni video - studeny start, cca 1°C
http://www.youtube.com/watch?v=pi62EbrJ3Ig&feature=youtu.be
Druhe video - ohraty motor
http://www.youtube.com/watch?v=cqIQj58sm8Y
Je to slyset nejvic z praveho podbehu..
Napsal: ned 08.01.2012 12:22
od Kami1
může být přikleplej ventil nebo ucpaný mázání k hydroštelu
Napsal: ned 08.01.2012 13:50
od honzabiker1
Kami1 píše:může být přikleplej ventil nebo ucpaný mázání k hydroštelu
Prikleply ventil myslis jako podpaleny? To se mi moc nezda, motor jinak bezi pravidelne a vykon i spotreba se mi zdaji taky ok.. Ucpany kanalky k hydrostelum me taky napadly - kdyz jsem menil ty hydrostely, tak jsem se snazil kanalky vycistit a pri otaceni motorem tekl olej ze vsech, ale v motoru bylo celkem dost necistot (usazeniny oleje), tak je mozny, ze to nekde ucpany bude.. Asi sezenu jiny motor a prehodim ho cely..
Napsal: ned 08.01.2012 14:03
od Kami1
při dovírání ventilu může pod něj vlítnout kousek bordelu a trochu se ohne.
všechno je ok, včetně kompresí, ale má to prostě zvukovej projev.
řešením je sundání hlavy a výměna/zbroušení ventilů.
motor jinak bezi pravidelne a vykon i spotreba se mi zdaji taky ok..
Asi sezenu jiny motor a prehodim ho cely..
- Znáš rčení z bláta do louže?
Napsal: ned 08.01.2012 17:50
od johnyfly1
mne bolo motor pocut od praveho blatnika vtedy ked som mal prasknute a uvolnene vyfukove potrubie pri zvodoch

zavarilo sa dotiahlo a uz nebolo pocut

Napsal: ned 08.01.2012 18:03
od Lada Zuzjak
johnyfly1 píše:mne bolo motor pocut od praveho blatnika vtedy ked som mal prasknute a uvolnene vyfukove potrubie pri zvodoch

zavarilo sa dotiahlo a uz nebolo pocut

Taky mne napadlo tesneni svodu at u hlavy nebo u potrubi, zkus na to mrknout nez budes davat jinej motor...
Napsal: ned 08.01.2012 18:24
od honzabiker1
Diky za tipy, tesneni mezi svodama a vyfukem jsem menil, ale mezi hlavou a svodama ne, tak by to mohlo byt ono..
Napsal: ned 08.01.2012 23:38
od Kami1
no motor snad můžeš vyměnit vždycky, tak bych to zatím nehrotil.
s té nahrávky toho teda moc poznat nejde, ale takové tikavé zvuky,
charakteristický pro ventily tam slyším.
hm, slušnej nános, asi bych zvolil nějakej radikální postup čištění
a počítal se spojenýma rizikama, tan druhej motor bych nechal jako plán B
Napsal: pon 09.01.2012 11:23
od petelin
podle videa, bych si prvně přetěsnil ten výfuk, protože ti to tam někde neskutečně fičí.. nebo máš ďouru někde na svodech
Slabé cvakání tam taky slyším,ale není to nic strašného.
Někdo doporučuje nějakej příměs do oleje na hydroštely, ale ja bych tomu moc nevěřil. Známej to nalil do polomrtvé M42 a hydroštely fakt utichly
Napsal: pon 09.01.2012 12:22
od libovka
To je jasné těsnění pod svodama.A připrav se na nejhorší jelikož bývají ustřelené štefty v hlavě.
Napsal: pon 09.01.2012 12:44
od Lada Zuzjak
libovka píše:To je jasné těsnění pod svodama.A připrav se na nejhorší jelikož bývají ustřelené štefty v hlavě.
Tak ono se to spis vytoci se stevtem z hlavy. Jeste se mi v hlinikove hlave nepovedlo utrhnpout steft od svodu. tedy pokud je hlinikova

Napsal: úte 10.01.2012 17:41
od honzabiker1
Tak vyreseno.

Meli jste pravdu, delal to opravdu vyfuk - chtel jsem vymenit to tesneni pod svody, ale jeste nez jsem se k nemu dostal, jsem zjistil, ze byl povoleny jeden ze ctyr sroubu mezi svody a 1. dilem vyfuku a foukalo to okolo.. Porad je slyset slabe cvakani asi od tech hydrostelu, ale to uz asi resit nebudu..
Napsal: úte 10.01.2012 21:23
od Lada Zuzjak
honzabiker1 píše:Tak vyreseno.

Meli jste pravdu, delal to opravdu vyfuk - chtel jsem vymenit to tesneni pod svody, ale jeste nez jsem se k nemu dostal, jsem zjistil, ze byl povoleny jeden ze ctyr sroubu mezi svody a 1. dilem vyfuku a foukalo to okolo.. Porad je slyset slabe cvakani asi od tech hydrostelu, ale to uz asi resit nebudu..
Tak super, hlavne ze se na to prislo. Cvakani bych pozoroval a jezdil, casem by se to mohlo bud zlepsit nebo zhorsit
