Stránka 2 z 2
Napsal: pon 23.01.2012 22:30
od Madthomas
Su na tom stejne, JOM za 6ku ma za sebou 2 roky a pohoda. Zavodni podvozek to neni, ale za ty prachy je to ok. Vyhoda je to stelovani, muzes si dat vysku podle chuti a kol atd...to ty zakladni sady od renomovanejsich vyrobcu nemaji
Napsal: úte 24.01.2012 11:01
od varkel
Taky jsem měl v autě levný podvozek a jak to poznáš ? Přijedeš v kvapíku po zvlněné silnici do zatáčky, dáváš dva, točíš a necháváš si lehce sklouznout zadek ... a pak ti to po předu vyskáče ze zatáčky.... takový podvozek už u mě v autě nemá co dělat. (mluvím o závodním použití). Pokud to máš jako výletní kraksnu tak to asi nemá smysl ani řešit.
Napsal: čtv 26.01.2012 10:50
od Fw190
nechapu, co ti vyskace popredu ze zatacky?

driftovat s tim jde, myslim ze se to moc nenaklani
Napsal: čtv 26.01.2012 11:06
od xSAFA
On nemluví o nějakém driftování, ale spíš závodnímu použití jako rally nebo třeba vrchy... Přijde mi docela logické, že podvozek za 6tis asi nebude splňovat požadavky na poloprofi použití při závodech. Tady se spíše bavíme o těch výletních kraksnách.

Napsal: čtv 26.01.2012 12:15
od varkel
Jak říkáš, jde o použití, i já jsem se nechal zlákat cenou a koupil, pak začal předek "vyskakovat" ze zatáčky, obzvlášť pokud jsem měl zahřáté pneu (auto používám na rally a vrchy) . Kamarád co jezdí drifty odrovnal přední tlumič (JOM) za jednu sosnovou (CDS). Znám ale i lidi co s tím jezdí výlet (občas se sklouznou ale žádný extrém) a tam se to snad použít dá. Já prostě nedám dopustit na KW. Vím že je to dražší varianta, ale měl jsem je na závodní E30(varianta1) i E36(varianta2) a pokaždé podržely.
Je to jako levné boty. Fungují, ale není to jako bota od nike. A bohužel nejsem tak bohatý, aby jsem si mohl kupovat levné věci.
Napsal: čtv 26.01.2012 13:14
od T.o.m.
Zatím tady nepadlo, že koupit do E30/E36 (pro běžné ježdění) podvozek od KW nebo HR, když už se bavíte o renomovaných výrobcích, násobí hodnotu vozu ... z toho pro mě plyne, že opravdu srdcař s autem za 30 tisíc dá to podvozku minimálně 20 tyček
Já sám nadělil mé bývalé E36 touring, než se prodala, podvozek od JOM. Opravdu mě ani nenapadlo přemýšlet na tím, nacpat do auto spodek, který má hodnotu jeho polovičky, bez ohledu na to, že se auto prodávalo.
A k JOM. Už si nevzpomínám, kolik jsem na něm najel, než šlo auto do světa, ale bylo to dobrý, stavitelnost byla výhoda, mohl být trochu méně tuhý.
Napsal: čtv 10.05.2012 19:32
od johnyfly1
ma niekto stelovatelneho JOMa na e36 compacte 4valci? zvazujem kupu a nemozem sa rozhodnut...teraz mam M Sportfahrwerk ale zlomili sa mi zadne pruziny preto zvazujem ten JOM

Napsal: čtv 10.05.2012 21:24
od Morte
Jen si rejpnu- určitě nejsem profík, ale i na normální silnici poznám rozdíl mezi dobrým a špatným podvozkem...
Třeba zrovna rozdíl mezi koni a jom v zatáčce na hraně je docela poznat.
Připlatit si za podvozek přijde jednomu jako blbost, jinýmu to za tu chvilku v zatáčce stojí...

Napsal: pát 11.05.2012 11:46
od cybernetworm
Když vím že mám podvozek za 5 tak i vím že si nemohu do té zatáčky tolik dovolit. Ale ani já jakožto majitel ne sice JOMU ani ..., sice trošku dražšího si nedovolím v provozu dělat bejkárny, abych potřeboval závodní podvozek, takže na normální ježdění jsou tyhle podvozky v pohodě. Spíš jde o hraniční hodnoty v nečekané situaci/nehodě atd, tam by se mohl dražší podvozek přeci jen vyplatit... toť otázka