Stránka 2 z 2

Napsal: stř 01.02.2012 21:10
od noname
jojo pořádně, nějaké víření a nedejbože díry blízko motoru, to je zabiják a to opravdu velký, katy pokud nejsou zasrané, tak jsou celkem průchodné, takže trubkou nenarobíme tolik uspěchu, použitím kvalitního rezonatoru usměrníme tok a vytvoříme dá se říct rotaci těch plynů, což je dobrý přínos jak pro výkon, tak pro zmírnění hluku, středový průchozí tlumič nám ničemu nebrání, další kutlivace zvuku, koncák, žadný koncák dobrý koncák, ale nejsme na marzu, M vufucky, případně upravené serie do průchozího stavu fungují výborně. Takto upravený vyfuk včetně svodů na 323i + sani z m50 z ní dělá uplně jiné auto, ale pod tou podmínkou, že musí být vcajku elektronika, vstřikovače a pod, což jak sleduju je u těchto motorů poslední dobou velký problém, pokud budu mít náladu navštívit nepřátelské uzemí tdiček, nechám to změřit. Pro letošní rok chystám to samé na 540i :wink:

Napsal: čtv 02.02.2012 01:11
od Abraham
Jen poopravim, jde o m52b28, ne 323...

Napsal: čtv 02.02.2012 02:19
od noname
mimo obsah je to stejný motor, pro který platí stejné trable...

Tady máš video mé 323i (ta černá fl) která takto upravená nemá problém s 328.... http://www.youtube.com/watch?v=PY00yRq-6Ns

Napsal: čtv 02.02.2012 10:01
od Figa
Znáš tu 323? Pokud ano jaké přesně úpravy má?

Napsal: čtv 02.02.2012 10:09
od PeterE36
Čau, známý si na vánoce dopřál na 328mu kit sání Simota za 8 tyček a nějaké svody nevím značku ale něco obyč. Minulý týden to tam nacpal a mluvil sem s ním přes icq a říkal že to jede o "hodně" líp a o zvuku ani nemluvě. To jde opravdu tak znát ten výkon ?

Napsal: čtv 02.02.2012 12:37
od balda88
Figa píše:Znáš tu 323? Pokud ano jaké přesně úpravy má?


stačí číst :roll:

[code:1]Tady máš video mé 323i[/code:1]