Napsal: stř 01.02.2012 21:10
jojo pořádně, nějaké víření a nedejbože díry blízko motoru, to je zabiják a to opravdu velký, katy pokud nejsou zasrané, tak jsou celkem průchodné, takže trubkou nenarobíme tolik uspěchu, použitím kvalitního rezonatoru usměrníme tok a vytvoříme dá se říct rotaci těch plynů, což je dobrý přínos jak pro výkon, tak pro zmírnění hluku, středový průchozí tlumič nám ničemu nebrání, další kutlivace zvuku, koncák, žadný koncák dobrý koncák, ale nejsme na marzu, M vufucky, případně upravené serie do průchozího stavu fungují výborně. Takto upravený vyfuk včetně svodů na 323i + sani z m50 z ní dělá uplně jiné auto, ale pod tou podmínkou, že musí být vcajku elektronika, vstřikovače a pod, což jak sleduju je u těchto motorů poslední dobou velký problém, pokud budu mít náladu navštívit nepřátelské uzemí tdiček, nechám to změřit. Pro letošní rok chystám to samé na 540i 
