Stránka 2 z 2

Napsal: úte 22.05.2012 14:55
od Lucifer
Né nadarmo dávaj výrobci k destičkám papírky na čtení :lol:

Napsal: úte 22.05.2012 16:52
od MattyX
jo jo :) ja k ferodům měl že zhruba 40x je potřeba zabrzdit na 50ti procentní účinek na kterej se mají zajet , poté se máš vratit do boxu a skontrolovat esi na destičkách není sklovina , následně jsou určeny pro závod :twisted: :lol: :lol: a brzdilo to jako prase , ale ty negativa tech desticek clovek musí doslova trpět :roll:

Napsal: úte 22.05.2012 17:16
od Lucifer
Tak musí si člověk vybrat, buď mít desky na který nešáhneš jen nandáš a brzdíš dokud brzdí a nebo mít destičky který opečováváš, ale zase jsou schopný zastavit z 200km/h okamžitě :)

Napsal: úte 22.05.2012 17:52
od Beaver
To nejsou zadny. Mekky desticky rychle vadnou a pri vysoke intenzite brzdeni (na okruhu treba) muzou zacit i regulerne horet. Nicmene maji velmi rychly nastup i studene. Tvrde desky brzdi spickove az se zahreji, do te doby je jizda s takovym autem v provozu adrenalinovy zazitek, protoze pri potrebe okamzite brzdit se nic moc nedeje. Na druhou stranu teoreticky vydrzi dele. Pro bezne jezdeni tak neni moc dobre davat cokoliv prilis tvrdeho, protoze clovek to proste nemusi mit ohrate na potrebnou efektivni teplotu prave v okamziku, kdy to bude nekde na okresce nebo ve meste potrebovat. Nicmene naprosta vetsina beznych desticek (tj. "mekkych") je naprosto v poradku pro bezne pouzivani auta, pokud nekdo nejezdi jako idiot.

Napsal: úte 22.05.2012 19:32
od MattyX
Beaver píše:Mekky desticky rychle vadnou a pri vysoke intenzite brzdeni (na okruhu treba) muzou zacit i regulerne horet.


todle jsou třebas TRW :) a to i v provozu ...

Beaver píše: . Tvrde desky brzdi spickove az se zahreji, do te doby je jizda s takovym autem v provozu adrenalinovy zazitek, protoze pri potrebe okamzite brzdit se nic moc nedeje. Na druhou stranu teoreticky vydrzi dele.


Brzdí i studené , jen chování pedálu je tupejší (tvrdší za studena) to že když někdo říká že brzdí hůře je porovnání se zahřátým stavem... za studena naprosto normální zastavení ! osobní zkušenost s DS 3000 . Déle nevydrží... 1000km z toho jeden okruh a jsou sjetý na kaši... samozřejmě nepochybuju že podobné destičky typu Hawk , Pagid , EBC Blue , DS 3000 jsi zkusil v provozu a víš že to za studena nebrzdí :twisted: :lol:

Napsal: úte 22.05.2012 22:05
od Beaver
MattyX píše:...samozřejmě nepochybuju že podobné destičky typu Hawk , Pagid , EBC Blue , DS 3000 jsi zkusil v provozu a víš že to za studena nebrzdí :twisted: :lol:


Plus ještě keramické brzdy - ty navíc neskutečně skřípou :wink:

Napsal: úte 22.05.2012 23:04
od MattyX
opet otazka smesy , defakto všechno co ma v sobe primes kovu skripe neskutečně , tedka jen obyč juridy co delaji tak to je mazec :lol: ale pokud k nečemu prirovnat keramiku + kov tak zastavující vlak je opravdu slabý , a to nepřeháním :lol:

Napsal: sob 26.05.2012 09:41
od Lada Zuzjak
Mam na svem tanku EBCcka zelene a za studena brzdi jako serie, kdyz se zahrejou tak je to jeste lepsi. Na okruhu jsem je jeste nemel, ale zatim dost velka spokojenost.