Stránka 2 z 2
Napsal: úte 19.06.2012 17:20
od Brody
Vzadu funglovka. V předu jsem nechával, bylo OK. A ani nyní se neprojevuje vrzáním apod.. Ale kouknem na to..
Napsal: úte 19.06.2012 17:57
od drbi
Tak je to tady, ještě jsem s tím nejel, ale dnes to vyzvedla přítelka ze servisu. V servisu tvrdili, že byly rozvážený kola a přitom jsem minulý týden v jiném servisu viděl na vlastní oči, že po vyvážení byla na všech kolech absolutní nula. Podotýkám, že jsem koupil úplně nové pneu Barum Bravuris 2. V jednom servisu je nula a v jiném řeknou, že to bylo rozvážený. Jinak proběhla kontrola, všech částí co mají společného s řízením
uložením atd. Vše prý bez problémů. Takže proběhlo pouze převážení a prý to nedělá. Uvidím v pátek. Každopádně z toho mám radost. Jinak v tom případě mám rozvážený i zimní kola na kterých mi to dělalo taky( také vyváženo v servise kde byla nula na vyvažovačce). Myslím, že zde to někdo psal, že se tohle stává a má s tím zkušenosti. Takže první doporučení, převážení kol v jiném servise.
Napsal: úte 19.06.2012 18:39
od Brody
Jeětě se zeptám, je možné aby to dělala geometrie? Ikdyž dle hodnot bylo vše ok? Dál mě napadá hřeben řízení který jsem dával z jiného auta.
Kola bych zamítl, jelikož mi to blbne někdy slabě, někdy hodně a někdy vůbec. To vůbec už asi jen minimálně..

Napsal: stř 27.06.2012 16:58
od drbi
Tak nakonec jsme to vyřešil, Koupil nové kola a všechno je OK.
Napsal: ned 08.07.2012 11:53
od matouch35
Toto se stava v pripade pokud mate cerstve obuta a vyvazena kola. Kdyz se hned nasadi na vozidlo, tak mazivo ktere se pouziva na nazuti pneumatik nestihne vyschnout a pneumatika se protočí oproti disku a kolo se tim stava nevyvazenym. Stává se to predevsim u vykonnejsich vozidel.
Napsal: ned 08.07.2012 14:20
od mitch17
Vzit na jinou vyvažovačku..! Někteří mladasové kolo roztočej, natlučou závaží a sundaj kolo.... Starší machři po natlučení roztočej znova kolo , aby se ujistili, že je to na nulách... Dost často se stane, že není..!!
U geometrie doporučuju si stím pohrát taky, ptž ikdyž je to v toleranci tak auto třeba táhlo k jedný straně...když sme to posunuli blíž na kraj tolerance problem zmizel....
Napsal: ned 08.07.2012 17:38
od Brody
Tak u mě to bude nejspíš opět hřeben řízení

Napsal: pon 09.07.2012 22:50
od janbrasna
Dabler píše:jaky je stav horniho ulozeni tlumice, predevsim vzadu?
Jsem v tomhle lama, ale… jak velkej tohle může mít vliv?
Řešim stejný vibrace na předku už několik měsíců, jen na 645 se blbě prohazujou kola nebo dávaj jiný gumy (je to drahá prdel na pokus/omyl a pučit od někoho na vyzkoušení taky jde dost blbě) — tzn. jdu dát další kolečko geo a vývah na nejnovější mašiny plus prohnat předek preventivně rovnačkou. (Tyčky, čepy ap. jsou zkontrolovaný OK.)
Co ale vim, že je v kelu zadní levý uložení tlumiče, tak mě jen zaujala tahle souvislost…
Napsal: stř 11.07.2012 13:37
od donut
Mohu jen potvrdit problém s vyvažováním... Také jsem do dneška řešil vibrace do volantu kolem 80-100 km/h... Nejdříve vyvážení v ContiTrade > stále vibrovalo, dále provedení kontroly náprav, nic nenalezeno... další převážení jinde, vyvažovačka prý čerstvě po kalibraci > stále špatné... Dnes jsem nechal převážit kola opět jinde, vpředu to dělalo dohromady 30g a vzadu 10g > je po problému!

Napsal: stř 11.07.2012 16:12
od Brody
Já zase objevil vůli na hřídelce co vede z hřebenu a je spojená s hřídelí od volantu.

Nevim jestli tam má nějaká vůle být, jelikož jsem teď rozebral moje staré řízení a tam malá vůle byla také. Mě se k vibracím ještě přidalo navíc kovové klepnutí, když stojim a kmitám volantem v rozmezí cca 3cm. A včera jsme to zkoumali a vypadá to právě na tuto hřídelku. Nebo je ještě nějak uchycenej volant, kde by toto klepání se mohlo přenášet?