Stránka 2 z 3

Napsal: pát 29.06.2012 08:43
od Foldas
nikdy neřikej nikdy ale v tomto připadě asi ne

Napsal: úte 03.07.2012 17:22
od blackjack
Už mě to nebaví... Dneska se přestal točit větrák .. a ten kilometrovnik naskakuje, jen občas zůstane zhaslej dokud nerozsvitim. Kde všude jsou zemníci body? Musím to prolezt...

Napsal: úte 03.07.2012 20:35
od Lucifer
Hele jak si na tom s kostrou na motor ? Zkus si přikostřit motor startovacím kabelem :wink: To vypadá jak lehký podpětí

Napsal: stř 04.07.2012 08:10
od blackjack
tak u větráku je po smrti motorek, ani se nehne, asi uhliky... jen by mě zajímalo, jaký je správný postup montáže/demontáže... tou mezerou mezi motorem a čelním sklem nemůže prostě nepoškozený vyjít ven a ještě tam překáží svazek s kabely :D

Nevím jak jsem na tom s kostrou, chci si na ní posvítit, proto mě zajímali ty kostřící body, ty ve sloupkách u řidiče a u spolujezdce jsem ok... Taky bych to tipoval na něco takového...

Napsal: stř 04.07.2012 11:36
od Foldas
motor vytahneš normalně dirou pod oknem

Napsal: stř 04.07.2012 11:54
od blackjack
o to jsem se včera dost dlouho pokoušel... Teoreticky by to jít možná mělo, ale jelikož je tam vlastně ten černý box s kabeláží a kabely ho tam drží za 3 stran, nemohu to odtáhnout natolik abych to tam nepoškozené dostal.. starý motorek jsem vyndal, jen jsem trochu orval ty vrtule, a to bych u nového nerad.. :D

Napsal: stř 04.07.2012 13:32
od Foldas
nevim jak tds ale u m50 jsem musel sundat sani

Napsal: stř 04.07.2012 13:34
od blackjack
proboha! :D

Napsal: stř 04.07.2012 15:36
od Lucifer
U m51 je sání dole za 5minut když víš co kde povolit :wink: A není náhodou ten správnej postup u tohohle motoru skrze vnitřek ? já sám nevím, ale kostra na motor u m51 je mezi pravým nosníkem a blokem motoru po směru jízdy to uvidíš ze spodu nejlíp plochej kabel

Napsal: stř 21.11.2012 10:33
od blackjack
Tak vytahuji tohle téma, abych nezakládal nové... Problém s budíky se začal zase objevovat, tentokrát trochu častěji a to po tom co jsme měli rozdělanou celou el. v kufru, nové kabely do víka atd. Nicméně dělalo to i předtím a rozhodně se ten kufr neodflákl, dána jiná baterka...

Jelikož to teď dělá docela často, povedlo se mi to natočit

http://www.youtube.com/watch?v=n3AmGZ9M1TQ

budíky se vypnout, vše spadne dolu a okamžitě naskočí, vše se rozsvítí a jede se dál. Pozoroval jsem dneska když jsem dojížděl na rezervu že při každém restartu mi naběhl jiný stav paliva, někdy lehce nad, někdy půlka rezervy atd.

Na světlech s blinkrem mi "občas" problikává podsvícení budíku do rytmu blinkrů, když se blinkr rozsvítí, budíky také o trochu víc...

Někdy se po startu hned nerozsvítí podsvícení nájezdu, ale třeba až co rozsvítím světla...

Napsal: stř 21.11.2012 10:49
od Lucifer
Tyvole 8O

Jestli tohle nebudou dělat samotný budíky v nich nějakej error

Napsal: stř 21.11.2012 10:50
od blackjack
budíky jsem zkoušel měnit za nějaký jiný a po otočení klíčku nesvítil ten kilometrovník, což by byla už velká náhoda, takže jsem budíky vyloučil...

Napsal: stř 21.11.2012 11:05
od Lucifer
Jen tak tipuju ale jiná další jednotka by to mohla dělat takovej okamžitej pád a zase nahození to kdyby byl někde špatnej kontakt nevim no.

Diag nic nepíše ?

Jednotka ABS nebo DDE

Napsal: stř 21.11.2012 11:23
od blackjack
Nikdo v okolí s diagnostikou, takže nevím, ale rád bych...

Jinak podle ASAPu to ABS nemá, takže jednotka abs taky padá :-)

//EDIT ASAP mě zmátl, ABSka se prý dávala do vše e36 automaticky, proto není ve výbavě... Ruším co jsem řekl, mrknu na ni

Napsal: stř 21.11.2012 13:50
od Lucifer
ABS měly všechny e36.

Máš kostku ABS v motorovym prostoru ?

Napsal: stř 21.11.2012 16:14
od Foldas
na chvilu asi vypadne napájení budíku muže to být až v pojistkové skřini nebo ve spojovačích pod palubovkou nebo samotne konektory budíku podivej se do etm kde co vede a všechno prolézt

Napsal: stř 21.11.2012 16:18
od blackjack
konektory budíků jsem prolezl jako první, zkusím jít dál až do pojistkovky... Může ty budíky takhle něco shazovat, jak psal např. Lucifer, nějaké jednotky ABS, at absurdum signál kolik je v nádrži nebo tak něco?

Nebo mohou padat podpětím/přepětím? Mám pocit že to není problém budíků, občas zakmitne i osvětlení... :D bylo by jednodušší, kdyby jste měli křišťálovou kouli.

Napsal: čtv 22.11.2012 09:19
od blackjack
Tak možná jsem našel konečně aspoň nějakou spojitost. Zdá se mi, že to dělá mnohem víc, dokud není auto ohřáte...

Jakmile se ohřeje, tak výpadky zmizí, nebo se uplně minimalizují. Jinak je jedno jestli jedu, blikam, zatáčím, brzdím, nebo strojím...

Napsal: pon 17.12.2012 23:50
od Pitrs11
Ahoj. Podle toho co píšeš , ti to dělají budíky . Dej tam jiný , pozor ze stejnýho modelu a projet to. Pak dej vědět. Co jsem dělal Renault Laguna II 2001 , velký probém u těchto modelu . Opel Frontera 2002 , uplně stejný problém , a u dvou e36 4 válcu to samé . Ve všech případec problém v budíkách. Dokud se auto neohřálo , budíky nic . Po čase se muselo dokonce po zahřátí auta , odpojit na chvilku baterka .

Napsal: úte 18.12.2012 01:47
od Lucifer
Známej má podobnej problém na e34 TDS. Neukazuje mu palivoměr a teplota vody už vůbec. Jiný budíky jsme zkoušeli z přesně stejnýho auta který bylo i ve stejnej měsíc vyrobený :wink:

Slyšel jsem že to může dělat jedno ze zadních čidel ABS