Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
topení E36 kupé
Pokud ti svítí zelená diodka u tlačítka AUTO je klima kompletně v automatickym módu. To znamená, že ta klima udržuje teplotu v autě takovou jakou sis nastavil na displeji nastavuje směr foukání i intenzitu.
Pokud ty ale zmáčkneš směr foukání na nohy a svítí AUTO na displeji tak klima fouká jen na nohy ale automaticky reguluje intenzitu foukání.
Pokud nesvítí na displeji v dolním rohu AUTO tak si nastavuješ směr foukání a intenzitu foukání.
Pokud ty ale zmáčkneš směr foukání na nohy a svítí AUTO na displeji tak klima fouká jen na nohy ale automaticky reguluje intenzitu foukání.
Pokud nesvítí na displeji v dolním rohu AUTO tak si nastavuješ směr foukání a intenzitu foukání.
Podle vnitřní teploty.
Když je teplota nízká auto dostatečně ohřátý aby mohlo topit tak přidá na foukání, aby mohlo auto vytopit. Jak čidlo zareaguje, že je vnitřek auta vytopenej stáhne foukání.
Všechno se to točí okolo vnitřní teploty. Ta klima je automatická od toho aby dělala to regulování foukání teploty a směru foukání za tebe.
Když je teplota nízká auto dostatečně ohřátý aby mohlo topit tak přidá na foukání, aby mohlo auto vytopit. Jak čidlo zareaguje, že je vnitřek auta vytopenej stáhne foukání.
Všechno se to točí okolo vnitřní teploty. Ta klima je automatická od toho aby dělala to regulování foukání teploty a směru foukání za tebe.
Za málo
Jinak pokud ostatním vadí že vám fouká na ruce studeně, tak si zmáčkněte čudly s šipkou dolů a narhoů bude to foukat jen na sklo a na nohy. A nebo si zavřít mřížky který foukají na ruce.
Pokud si chcete ohřát ruce tak si kupte vyhřívanej volant
A klimatizace porovnává teplotu vody, interiéru, venkovní teplotu a teplotu nasávanýho vzduchu. Podle toho nastavuje jak a kam bude foukat. Je to vidět i po startu klima čeká než se voda ohřeje a pak začne teprve topit.

Jinak pokud ostatním vadí že vám fouká na ruce studeně, tak si zmáčkněte čudly s šipkou dolů a narhoů bude to foukat jen na sklo a na nohy. A nebo si zavřít mřížky který foukají na ruce.
Pokud si chcete ohřát ruce tak si kupte vyhřívanej volant

A klimatizace porovnává teplotu vody, interiéru, venkovní teplotu a teplotu nasávanýho vzduchu. Podle toho nastavuje jak a kam bude foukat. Je to vidět i po startu klima čeká než se voda ohřeje a pak začne teprve topit.

Zajimave. Ale myslim ze mi to nefunguje spravne. Ted sem jel dom. A Zmackl AUTO a pak sem chtel zmacknout treba na nahoru aby se to rozsvitilo taky a fucelo nahoru. Ale jen se to preplo. Tys rikal ze by to melo svitti zaroven a fucelo by mi to nahore. Ale vim ze mi to driv takhle delalo jaks popisoval by:-( ale to sem o tom vedel jeste min . 

Však jsem psal, pokud svítí diodka vedle tlačítka AUTO tak je to kompletně v automatickym módu. Pokud ty ale zmáčkneš kam to má foukat např na nohy nebo nahorů nebo na ruce tak na displeji zůstane svítit auto to znamená že to bude foukat jen tam kam ty zmáčkneš na tlačítku AUTO to svítit nebude a bude svítit AUTO na displeji a potom to je z toho jen automatická regulace intenzity foukáni
Takhle to má vypadat máš nasměrovanej vzduch kam chceš aby foukala ale na displeji je AUTO a to znamená že reguluje jen a pouze foukání foukání podle tý teploty vnitřku.
Pokud svítí tlačítko AUTO reguluje foukání a směrování toho vzduchu

Takhle to má vypadat máš nasměrovanej vzduch kam chceš aby foukala ale na displeji je AUTO a to znamená že reguluje jen a pouze foukání foukání podle tý teploty vnitřku.

Pokud svítí tlačítko AUTO reguluje foukání a směrování toho vzduchu
já, když dám auto a nastavím dejme tomu 26 stupňů, topí to hlavně na nohy, jak píšeš... ale občas to začne topit i prostředkem na řidiče taky teple, né tolik jako u spolujezdce, ale teplej vzduch z toho jde
spíš, když na středový mřížce otočím to kolečko do modré, tak fouká takovej příjemnej vlahej, a dost se zvýší intenzita "fuku" oproti tomu, když to je otočené na červené
PLUS + mám jeden problém, a tuším že Lucifer by to mohl vědět
když nastavím AUTO 27°C stupňů u obou, tak to topí bez problému, ale třeba po 15 minutách, se začne ozývat z podpalubky takový klepání. Topí to pořád ale když ztlumím rádio, cejtím to i u nohou na footrestu, takový "ťuk ťuk", 5 sec ticho, a zas 2x zaťuká? Co by to mohlo být? Pokud to slyšíš poprvý, pokusím se to zítra natočit jestli to bude slyšet

spíš, když na středový mřížce otočím to kolečko do modré, tak fouká takovej příjemnej vlahej, a dost se zvýší intenzita "fuku" oproti tomu, když to je otočené na červené
PLUS + mám jeden problém, a tuším že Lucifer by to mohl vědět

když nastavím AUTO 27°C stupňů u obou, tak to topí bez problému, ale třeba po 15 minutách, se začne ozývat z podpalubky takový klepání. Topí to pořád ale když ztlumím rádio, cejtím to i u nohou na footrestu, takový "ťuk ťuk", 5 sec ticho, a zas 2x zaťuká? Co by to mohlo být? Pokud to slyšíš poprvý, pokusím se to zítra natočit jestli to bude slyšet

No hele tak klima dělá co uzná za vhodný co jí čidlo zahlásí takže určitě semtam pustí teplej vzduch ofuků na řidiče vůbec bych to nevylučoval. Ono je lepší jí neřešit ať si hlídá teplotu sama od toho je automatická
A k tomu ťukání zkus se zameřit na ventily topení. Ten bude propouštět vodu chvilkama aby radiátor uvnitř topení neměl 90°C takže tam bude dávat pulzně v určitejch intervalech nějakej signál ventil otevře voda se napustí do radiátoru a on se zase zavře. Hned za radiátorem jsou 2 čidla na teplotu vzduchu kterej rovnou už jde do vnitřku. U řidiče vedou stříbrný 3 trubky do klimaboxu a jsou 3 protože máš 2 zony klimy levá pravá a odtok studený vody z radiátoru a těma hliníkovejma trubkama se ty cvakání ventilu můžou v klidu nést. Plastovej kanál kudy fouká vzduch k nohám se přímo se lehce dotýká těch trubek.

A k tomu ťukání zkus se zameřit na ventily topení. Ten bude propouštět vodu chvilkama aby radiátor uvnitř topení neměl 90°C takže tam bude dávat pulzně v určitejch intervalech nějakej signál ventil otevře voda se napustí do radiátoru a on se zase zavře. Hned za radiátorem jsou 2 čidla na teplotu vzduchu kterej rovnou už jde do vnitřku. U řidiče vedou stříbrný 3 trubky do klimaboxu a jsou 3 protože máš 2 zony klimy levá pravá a odtok studený vody z radiátoru a těma hliníkovejma trubkama se ty cvakání ventilu můžou v klidu nést. Plastovej kanál kudy fouká vzduch k nohám se přímo se lehce dotýká těch trubek.

No já si toho všiml taky při detailnějším hledání těch panelů. Některý panely mají v prostoru displeje kde mě se ukazuje AUTO větráček na stacionární větrání. Z toho taky soudím, že jsem ho na svym autě nerozběhal.
To kolečko s A je pachový čidlo. Když něco venku smrdí ona to pozná a nechá puštěnou pouze cirkulaci vnitřního vzduchu.

To kolečko s A je pachový čidlo. Když něco venku smrdí ona to pozná a nechá puštěnou pouze cirkulaci vnitřního vzduchu.
Já bych řekl, že je tam špatnej ventil topení, protože když dám jakoukoliv teplotu u řidiče, tak nikde nefouká teplej vzduch... ani na čelni sklo, ani na nohy, ani na hlavu... jen u spolujezdce je teplej...
A když dám 16 či 18 stupňů, tak je to ještě studenější...
to bude asi tím ventilem no...
ale předtím když jsem měl manual klimu, tak jsem si pustil na hlavu klidně horkej vzduch a fungovalo to
A když dám 16 či 18 stupňů, tak je to ještě studenější...
to bude asi tím ventilem no...
ale předtím když jsem měl manual klimu, tak jsem si pustil na hlavu klidně horkej vzduch a fungovalo to
Tak už vím, kde je zakopanej pes...
Začalo to tím, že mi netěsnila expanzní nádobka v místech, kde je připojená k chladiči.... Furt to někde kapalo a po cca týdenním ježdění bylo potřeba dolít třeba 1dcl vody... Nechtělo se mi furt dolívat vodu, tak jsem od kámoše sehnal nějakou chemickou sračku do chladiče, která by měla utěsnit dirky kudma uniká voda z chladiče....
Výsledkem je ucpaný ventil topení, což má za následek, že auto vůbec netopí, ať je nastavena teplota na +16 nebo na +32 tak fouká pořád studený vzduch.... A aby toho nebylo málo, dosralo mi to i termostat a chladič ke všemu stále teče... Takže nyní musím sehnat novej chladič + novej termostat a k tomu ventil topení....
Rada na závěr => Do BMW nikdy nelej žádnej chemickej koncentrát do chladiče
Začalo to tím, že mi netěsnila expanzní nádobka v místech, kde je připojená k chladiči.... Furt to někde kapalo a po cca týdenním ježdění bylo potřeba dolít třeba 1dcl vody... Nechtělo se mi furt dolívat vodu, tak jsem od kámoše sehnal nějakou chemickou sračku do chladiče, která by měla utěsnit dirky kudma uniká voda z chladiče....
Výsledkem je ucpaný ventil topení, což má za následek, že auto vůbec netopí, ať je nastavena teplota na +16 nebo na +32 tak fouká pořád studený vzduch.... A aby toho nebylo málo, dosralo mi to i termostat a chladič ke všemu stále teče... Takže nyní musím sehnat novej chladič + novej termostat a k tomu ventil topení....
Rada na závěr => Do BMW nikdy nelej žádnej chemickej koncentrát do chladiče
Do žádnýho auta nikdy nelej žádný chemický sračky na zalepení děr
Kdo by si taky lil lepidlo do chladícího okruhu ? To je pro to aby ste to zkusili a zase si koupili nový díly, spotřeba funguje.
Navíc pro ty co to někdy použili a přijdou mi tvrdit jak to je moc super věc že to funguje jen se vzduchem ale ve vodě to netuhne, tak stačí mít neodvzdušněnou chladící soustavu a je problém na světě

Kdo by si taky lil lepidlo do chladícího okruhu ? To je pro to aby ste to zkusili a zase si koupili nový díly, spotřeba funguje.
Navíc pro ty co to někdy použili a přijdou mi tvrdit jak to je moc super věc že to funguje jen se vzduchem ale ve vodě to netuhne, tak stačí mít neodvzdušněnou chladící soustavu a je problém na světě