Stránka 2 z 2
Napsal: čtv 11.10.2012 07:25
od Foldas
když jste měnili starter nevytahly jste nějaký konektor z te hlavni lišty pod sáním?
Napsal: čtv 11.10.2012 09:15
od fabledwarrior
Vůbec ne, my jsme šli na startér zespoda, převodovka si musela sednout na rám a přes metr a půl dlouhý nástavce na ráčnu sme se tam dostali. Pak se odpojovaly pro lepší přístup jen hadice od topení. Nic méně ještě předtím to zkoušel jenej kamarád vrchem přes sání, jenže když to sání otevřel, tak se na to prej vyprdnul a zase ho zavřel, tak nevím.
Napsal: čtv 11.10.2012 10:22
od fabledwarrior
Tak jsem zkoušel ten palivovej regulátor a nic... vyndal jsem hadičku, čekal jsem a čekal a nic nevyteklo, zkoušel jsem motor trochu vytočit a furt nic.
Napsal: čtv 11.10.2012 10:39
od Foldas
jestli hrabal do saní tak bych prvni začal hledat chybu tam protože problem nastal až po tomto zasahu
Napsal: čtv 11.10.2012 10:49
od fabledwarrior
Dobře, sání otevřu až o víkendu tedy.
Co se týče toho regulátoru tlaku paliva, dá se nějak přímo otestovat? Mě tam teď nic nevyteklo, ale možná při tahu jo.. ale jak to vyzkouším?
Napsal: čtv 11.10.2012 17:03
od Foldas
nejlíp když změříš talk paliva za jizdy uvidíš jestli stíha dorovnavat tlak. Vždy když jsem se setkal s prasklým regulatorem tak to z něj chcalo už při volnoběhu. ještě mužeš sundat tu hadičku z sání a zkusit přes ní nasavat vzduch do huby pokud to nepujde tak je membrana v pořádku
Napsal: čtv 11.10.2012 18:15
od fabledwarrior
Já jsem to nechal docela dlouho no na volnoběh, pak jsem to tam zas zapojil a jel jsem se projet. Zastavil jsem, zase jsem vytáhl hadičku a nic ani kapka=/ Ještě zkusím nasát teda.
Napsal: úte 27.11.2012 09:49
od fabledwarrior
Trochu jsem na toto téma zapomněl, takže dopíšu co jsem zjistil.
Nakonec zřejmě vůbec nešlo o palivové vedení ale pouze o DISA klapku.
Uplně náhodou jsme s uživatelem mitch17 přišli na zatuhlou klapku v sání, kterou jsem následně vyčistil, ale změna nenastala. Po pár hodinách laborování s podtlakama a vyměňování všech hadic na tom vedení jsem přišel na to, že poslední díl toho vedení je membrána, kterou mám prasklou. Hned po nastartování motoru se má tato membrána stlačit a zavřít klapku v sání. Tak se změní průchod vzduchu z širokého a krátkého vedení na dlouhé a úzké, což je prospívá točivému momentu. Bohužel když mám prasklou membránu, tak se mi nic nezavře a tudíž nemám téměř žádný točivý moment.
Je to přesně díl č.7 na tomto schématu:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
Ono v normální provozu prakticky nezjistíte, že to nefunguje, protože motor i tak má dost síly na řazení na 2000ot. i v kopci, ale po zapojení prý točivý moment dost znatelně naroste. Jak napsal mitch17, který řešil také nefunkční DISU, ale měl to způsobené jiným dílem, tak se ztoho člově najednou přímo nepo*sere, ale ten zátah je prý dost znatelný a není to jen jako známý placebo efekt s přidání kónusového filtru.
Já prozatím ten díl č.7 sháním, už jsem si jeden objednal, ale bohužel přišel stejně poškozený, takže si myslím, že možná i vy jezdíte s ISem, kterému ta DISA nejde, tak si skočte k autu a vyzkoušejte. Stačí najít ten díl pod sáním, zamačkejte si ho, ať víte jak funguje, po nastartování motoru se má sám zamáčknout a tím je klapka v sání zavřená. Toť vše=)
Více o DISA problematice se řešilo tady:
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... ight=318is
Zatím čaues.
Napsal: úte 27.11.2012 09:51
od fabledwarrior
Trochu jsem na toto téma zapomněl, takže dopíšu co jsem zjistil.
Nakonec zřejmě vůbec nešlo o palivové vedení ale pouze o DISA klapku.
Uplně náhodou jsme s uživatelem mitch17 přišli na zatuhlou klapku v sání, kterou jsem následně vyčistil, ale změna nenastala. Po pár hodinách laborování s podtlakama a vyměňování všech hadic na tom vedení jsem přišel na to, že poslední díl toho vedení je membrána, kterou mám prasklou. Hned po nastartování motoru se má tato membrána stlačit a zavřít klapku v sání. Tak se změní průchod vzduchu z širokého a krátkého vedení na dlouhé a úzké, což je prospívá točivému momentu. Bohužel když mám prasklou membránu, tak se mi nic nezavře a tudíž nemám téměř žádný točivý moment.
Je to přesně díl č.7 na tomto schématu:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
Ono v normální provozu prakticky nezjistíte, že to nefunguje, protože motor i tak má dost síly na řazení na 2000ot. i v kopci, ale po zapojení prý točivý moment dost znatelně naroste. Jak napsal mitch17, který řešil také nefunkční DISU, ale měl to způsobené jiným dílem, tak se ztoho člově najednou přímo nepo*sere, ale ten zátah je prý dost znatelný a není to jen jako známý placebo efekt s přidání kónusového filtru.
Já prozatím ten díl č.7 sháním, už jsem si jeden objednal, ale bohužel přišel stejně poškozený, takže si myslím, že možná i vy jezdíte s ISem, kterému ta DISA nejde, tak si skočte k autu a vyzkoušejte. Stačí najít ten díl pod sáním, zamačkejte si ho, ať víte jak funguje, po nastartování motoru se má sám zamáčknout a tím je klapka v sání zavřená. Toť vše=)
Více o DISA problematice se řešilo tady:
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... ight=318is
EDIT: Málem bych zapomněl, pokud je membrána prasklá, přisává si tzv. falešnej vzduch do sání, což může způsobovat i kolísání otáček.
Zatím čaues.
Napsal: sob 23.02.2013 14:25
od fabledwarrior
Ahoj, tak mám zase něco. Při výměně výše zmíněné membrány jsem musel sundat komplet celý sání, kvůli zničeným hlavičkám šroubů na uchycení té membrány. Byl to tedy celkem pořádnej vopruz, nevím koho napadlo dát do prostřed sání rozvod snad všech čidel v celém autě, kde bez demontáže rozvodu a tím rozpojení všech čidel nelze spodní díl sání sundat. Nicméně se povedlo, při této příležitosti jsem celé sání přetěsnil, přidělal membránu a vše nasadil zpátky. membrána funguje vše OK a mimo jiné se mi přestaly houpat otáčky na volnoběh. Zřejmě bylo potřeba vyměnit ta těsnění. Takže jsem měl radost že jsem zabil dvě mouchy jednou ranou.
Jenže teďka mám hrozně divnej volnoběh, sice drží ale je to hrozně divnej zvuk.. jakoby se ten motor zadrhával nebo hádal nějak, otáčky mám zvýšené někam na 900-950 s tím že po ohřátí se to auto chce spadnout trochu níž s otáčkama, ale najednou se začne hrozně chvět uplně to cítím i v sedačce (možná to má na svědomí silnetblok motoru) a volnoběh se zase zvedne na těch 900 a drží. Ale když přidám plyn tak motor má uplně normální zvuk a chod jak má být. Nenapadá někoho, co to může způsobovat? Mám podezření na čidlo kliky nebo vačky, v pondělí jedu na diag. GT1 tak mi to snad zjistěj, ale chtěl jsem se jen zeptat, jestli to někdo netipuje na něco jinýho. Díky
Napsal: sob 23.02.2013 15:05
od icecold
zkus nejdřív projít jestli ti to někde netěsní...
Napsal: sob 23.02.2013 15:29
od fabledwarrior
Jak to myslíš netěsní?
Napsal: sob 23.02.2013 23:16
od icecold
že to saje někde falešnej luft mimo váhu například

Napsal: ned 24.02.2013 14:24
od shade741
vem startovací sprej a stříkni to ke zdroji možných netěsností, pokud na to motor zareaguje)zvýší otáčky) natáhl si mlhu z toho spreje zkrz nejakou netesnost takle to aspon zjistíš
Napsal: ned 24.02.2013 14:54
od fabledwarrior
Jo takhle, no já myslel, že když jsem to přetěsnil a přestaly houpat otáčky, tak to bude OK a těsnit do bude, ale schválně to vyzkouším, protože to není možný. 2 dny to bylo v pohodě a teďka po nastartování zase houpe ale potom se ustálí a nehoupe, ani na křižovatce nic. Prostě jen po nastartování. viz video:
http://www.youtube.com/watch?v=CqaaAQQs ... e=youtu.be