Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Koupe ojete 3, co na nej rikate ? - editovano

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
BiGFather
Registrovaný
Příspěvky: 88
Registrován: čtv 03.01.2013 01:00

#21 Příspěvek od BiGFather »

OT : Aha, ja myslel, ze je prestavba za 40 (aspon tolik mi tvrdil kamos u medouru - MLka)

Tak to pak uz samozrejme ano, diky za info :)

Jinak jak je to se schvalenim prestavby na LPG a treba starim vozu ? Jsou tam omezeni ?

Nelibi se mi taky zmenseni zavazadlovyho prostoru, nemoznost podzemnich garazi.. Smim vubec do tunelu ? (u nas v CR asi teda ano.. ale v zahranici ? )

Vykon to asi snizi jen minimalne, pak tam nejspis budou nejake revize... ?
cajoch
Registrovaný
Příspěvky: 81
Registrován: pon 02.07.2012 00:00

#22 Příspěvek od cajoch »

hele Jarax je zarytej zastnánce LPG a sedmičkový řady, nepřítel ropy..takže od něj můžeš čekat fundovaný info, ale ne objektivitu...:-)

osobně ti doporučuju svýzt se s těma motorizacema a pak se rozhodnout....sám mám 530 DA a sem s motorem spokojen velmi....


Ale má Jarax pravdu, 318 a 330D sou jiný náklady....


jo a eště něco - kup si takový auto jaký ti bude dělat co největší radost, já teď na automat nedám dopustit, ale ve tvým věku jsem o něm taky nechtěl ani slyšet...a tak je to správné, tak to má byť!
Diome
Registrovaný
Příspěvky: 109
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Praha

#23 Příspěvek od Diome »

BiGFather píše:OT : Aha, ja myslel, ze je prestavba za 40 (aspon tolik mi tvrdil kamos u medouru - MLka)

Tak to pak uz samozrejme ano, diky za info :)

Jinak jak je to se schvalenim prestavby na LPG a treba starim vozu ? Jsou tam omezeni ?

Nelibi se mi taky zmenseni zavazadlovyho prostoru, nemoznost podzemnich garazi.. Smim vubec do tunelu ? (u nas v CR asi teda ano.. ale v zahranici ? )

Vykon to asi snizi jen minimalne, pak tam nejspis budou nejake revize... ?


Tak :) Můj známý dělá LPG už strašně dlouho, zrovna teď jsem si to nechal dát do svého BMW (zaplatil jsem pouze materiál :P) ... Na přestavbu LPG se žádné stáří vozu nestahuje, to je jedno :)
Tunel by neměl být problém nikde (ale ruku bych do ohně za to nedal)
Výkon to sníží cca max do 10%, jde o typ auta a typ LPG .. Což není mnoho, jelikož se velice hodně ušetří na nákladech za benzín :) A pokud Ti to bude někdy vadit, stačí zmáčknout čudlík a okamžitě jedeš na benzín :)

Pokud by kdokoliv měl nějaký dotaz, určitě odpověď seženu od toho známýho (strejdy) :)
BiGFather
Registrovaný
Příspěvky: 88
Registrován: čtv 03.01.2013 01:00

#24 Příspěvek od BiGFather »

Diome : diky, v pripade nakupu benzinu a zajmu o LPG bych se te urcite poptal :)

Jinak, majitel mi nabidl se nezavazne setkat, ze se muzu na auto mrknout, protoze jsme oba z Prahy. Je na nem videt, ze ho ten vuz "proste bavi" a libi se mi jeho pristup. Az ho uvidim tak napisu sve pocity, ale nebude to asi nic moc technickyho, v tom jsem jeste mimino s hrackou.. nebo mozna i bez ni :)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od JaraX »

jako ja bych taky radši šel do nafty jak do benzínu, prostě při dnešních cenách se na benzín moc jezdit nedá, ale pokud mám možnost LPG tak nafta prohrává na celé čáře.
pokud mužu jezdit s 350ti konovou 745i V8, za nákladama mnohem nižšíma než tady všichni jezdí s 330D a 530d tak se musím smát.
ale dneska je taková naftová nemoc, všichni chcou naftu, nafta je nej, ještě v kombiku v manualu a nejlepe v oktavce. takovym lidem se fakt směju.
s LPG samozřejmě mužeš všude.
dokonce od letošního začnou i u nás platit ekonormy s E46 na naftu nebudeš moct do center některých měst, v něměcku bežná věc, do Mnichova a desítek dalších měst s tou naftovou E46 nedostaneš. s LPG mužeš jezdit všude, protože LPG je ekopalivo, většina vyfukovych plynu u LPG je jen pára. při dobře seřízeném LPG se výkon motoru ani nesnižuje. u osmiválce se mi občas podaří motor seřidit tak že je na LPG vyšší vykon než na benzín.
do garáží u nás s LPG často nesmí, v zahraničí je to naopak, tam LPG podporujou, jen u nás se to řeší debilně. většina lidi co znám to řeší prostým nenalepením známky, ale to už je každýho věc.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od JaraX »

cajoch píše:hele Jarax je zarytej zastnánce LPG a sedmičkový řady, nepřítel ropy..takže od něj můžeš čekat fundovaný info, ale ne objektivitu...:-)

osobně ti doporučuju svýzt se s těma motorizacema a pak se rozhodnout....sám mám 530 DA a sem s motorem spokojen velmi....


Ale má Jarax pravdu, 318 a 330D sou jiný náklady....


jo a eště něco - kup si takový auto jaký ti bude dělat co největší radost, já teď na automat nedám dopustit, ale ve tvým věku jsem o něm taky nechtěl ani slyšet...a tak je to správné, tak to má byť!


hele ja nevím kolik jsi měl naftovych 3.0D a kolik proti tomu LPG osmiválců, ale určitě víc jak já, že mužeš hodnotit.
ja měl už přes 12 BMW a 10kama BMW svých zákazníků jezdím, navíc když jim dělám kompletní servis tak vím co se komu sere.
Uživatelský avatar
paca
Registrovaný
Příspěvky: 1727
Registrován: úte 02.03.2004 01:00

#27 Příspěvek od paca »

BiGFather píše:
ironpipi píše:Zeptal bych se ho, proč je předek předělanej na facelift:-)

Rikal, ze kdyz ho kupoval, tak auto dukladne prochazel - nosniky jsou puvodni, svary nikde nenasel a po koupi si sundal i predni narazdnik a je vse origo. Pry byly akorat strikany zadni dvere, protoze byly odreny z parkovani.

tak stříkané musí být přední blatníky, kapota, nárazník a lišty pod světlama protože to je vše jiné oproti před FL :wink:
zidrad
Registrovaný
Příspěvky: 63
Registrován: stř 24.12.2008 01:00

#28 Příspěvek od zidrad »

Kde dělají přestavby lpg za takové ceny? Kolega si nechal před měsícem dělat vw 2,8 a stálo ho to 35000kč. K podezřele nízkým cenám nemám příliš důvěru. Jedno takové lpg auto mi stojí před barákem a jsou s tím pořád problémy.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od JaraX »

dělam to ja se znamym plynařem v olomouci. david v písku tuším taky. kdyby jste věděli kolik ty plyny stojí tak by vam to nepřišlo divně levné, ono je o to jen o tom jak vás ten plynař namastí.
Diome
Registrovaný
Příspěvky: 109
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Praha

#30 Příspěvek od Diome »

JaraX píše:dělam to ja se znamym plynařem v olomouci. david v písku tuším taky. kdyby jste věděli kolik ty plyny stojí tak by vam to nepřišlo divně levné, ono je o to jen o tom jak vás ten plynař namastí.

Přesně :) Materiál není zas tak drahej, ale samozřejmě z toho Ti lidi musí něco mít .. Jelikož já jsem si to montoval ze 70% sám, tak jsem měl čistě materiál a pak je to v pohodě :)
Nikbmw
Registrovaný
Příspěvky: 191
Registrován: ned 10.04.2011 00:00
Bydliště: Svitavy

#31 Příspěvek od Nikbmw »

JaraX píše:dělam to ja se znamym plynařem v olomouci. david v písku tuším taky. kdyby jste věděli kolik ty plyny stojí tak by vam to nepřišlo divně levné, ono je o to jen o tom jak vás ten plynař namastí.


Jakou značku plynu montuješ?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od JaraX »

nejlepší zkušenosti máme se Stagem a Magicem, podle toho se to střídá dle toho co zrovna ona značka nabízí lepšího, chvilku je lepší Stag, pak je zase chvilku lepší magic.
zidrad
Registrovaný
Příspěvky: 63
Registrován: stř 24.12.2008 01:00

#33 Příspěvek od zidrad »

JaraX píše:dělam to ja se znamym plynařem v olomouci. david v písku tuším taky. kdyby jste věděli kolik ty plyny stojí tak by vam to nepřišlo divně levné, ono je o to jen o tom jak vás ten plynař namastí.


V te 2,8 má myslím Lovato. Nějaké přimazávání sedel ventilů a já nevím co všechno. Jak jsem psal s tou naší potvorou jsou pořád problémy takže úplně jedno jaký systém a kdo to dělá to asi nebude.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od JaraX »

ty italsky plyny nahovno, jak Landi Renzo, tak Lovato apod tomu bych se radši vyhnul, nemusí byt teda problem v těch systemech, ale spíš v plynařich co to montujou. čím je tam víc píčovin jako je přimazavaní apod tak o to víc sou s tím problemy.
ja na LPG najel v E36 přes 100tkm aniž by se na to chytlo.
a osobně auta ktery dělame tak se na to 40-50tkm vubec nechytne.
BiGFather
Registrovaný
Příspěvky: 88
Registrován: čtv 03.01.2013 01:00

#35 Příspěvek od BiGFather »

Cus lidi, tak jsem se byl dneska mrknout na tu E46 330d, o ktere jsem sem nedavno psal.

Majitel je velice prijemnej a vypada to, ze se o auto dost stara. Mimochodem, jedna se o Maikyho, kteryho nejspis nekdo budete znat..

Auto mi ukazal, provezl me v nem...
Jako laikovi mi na prvni pohled prijde vse v poho.. Nikde nic neklepe, nemlati, zatah je plynulej(hlavne brutalni :) ).
Co se vzhledu tyce, tak na to, ze se jedna o r.v. 2000 a 193tis km, vypada auto opravdu luxusne.. Exterier i interier. Moc se mi libi ta Mkova uprava.
Byl menenej termostat, potom pred 4tis desticky a kotouce. Zbytek bezne mensi zalezitosti.

Jeste pridavam nejake fotky, ktere jsem stahl z mailu.

Z ceho mam strach jsou vami upozornovane neduhy a rizika nakladu : cerpadlo, svody, vstriky...
Jako za chvili cerstve pracujici bych totiz nerad spadl do retezce oprav..

Nicmene, na vyber auta mam jeste cas, penize stale nemam.. Ale uvazuju uvazuju..

Btw stale resim i otazku benzin + LPG vs diesel.. Budu dost jezdit po meste a na to se zda byt nevyhodnej i LPG i diesel a u benzinu v motorizaci 323,325, ktera se mi zamlouva, bych asi musel hodne sahat do penezenky. Diesel kratkyma vzdalenostma moc nepotesim a LPG nevyuziju... Mimo mesto vyrazim spis strizliveji..
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od JaraX »

pak máš možnost ještě ethanolu, cena paliva 25kč, cena přestavby 6000kč a spotřeba o litr vyšší jak na benzín, ale zase na to jedeš hned.
BiGFather
Registrovaný
Příspěvky: 88
Registrován: čtv 03.01.2013 01:00

#37 Příspěvek od BiGFather »

Zajimavej napad..

Zvyseni vykonu o 10-15%, neni nutna pridavna nadrz a pak benefity o neco nizsi jako LPG.

Da se pouzivat pak i cistej benzin nebo jen misit E85 + benzin(v jakym pomeru) ci cistej E85 ?
Jinak co jsem koukal na mapu CR, tak kdybych byl Plzenak, Jihlavak, z K.Varu, Znojma ci Hodonina tak mam celkem utrum :)
butthead740
Registrovaný
Příspěvky: 377
Registrován: pon 23.06.2008 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně

#38 Příspěvek od butthead740 »

[quote="JaraX"]to bych chtěl vidět tu spojku a dvouhmotu na 330D za 15, samozřejmě origo kvalitu, ne nějakou co vydrží 30 tisic.
a jak říkam, diesela asi radši v manualu, ten ty automaty dost kurví. teda vlastně, diesela radši vubec :D[/quot

V rodine mame 323i e46, 530d e39, 530d e60 a 528i

a celkove v rodine bylo 2x 750i e38, 2x740i, 760i e65 + M5 e39

VSECHNO AUTOMAT A NIKDY ZADNEJ PROBLEM :respect: az na M5 (jedina se delala jen v manualu )

auta mely najeto od cca 150tkm az po nakych 400tkm jediny co obcas dostaly byla vymena oleje v prevodovce a slapaly jak svycary :Poklona:
BiGFather
Registrovaný
Příspěvky: 88
Registrován: čtv 03.01.2013 01:00

#39 Příspěvek od BiGFather »

butthead740 : Co je nutne okolo 200tisic km u te 330D menit? S riziky jsem uz seznamen.

Nemuzu si pomoct, ale pokud nema skrytou vadu tak si myslim, ze za nejakych 130tacu by se mohlo jednat o dobrej nakup..
butthead740
Registrovaný
Příspěvky: 377
Registrován: pon 23.06.2008 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně

#40 Příspěvek od butthead740 »

urcite jestli je o nej starano tak motorove bych se niceho nebal muze najet bez problemu klidne dalsich 100tkm..snad jen vaha vzduchu, ale to je otazka 2tisic, ale ceho bych se urcite bal je prave ten manual, ma to zrovna takove kilometry ze kazdym dnem hrozi ze muze odejit spojka, nerikam ze odejde za tyden ale km nato ma a spojka se setrvakem pocitej bude kolem 30tisic..
Odpovědět