Stránka 2 z 2

Napsal: pát 08.02.2013 00:25
od mitch17
Zmer ji multimetrem... pripoj ho na černej a šedivej...otoc klíckem a musí ti naskočit cca 0,43V... Coz je tzv default hodnota od DME..
Pak nastartuj a hodnota na multimetru musí lítat mezi 0,2 až 0,8 V několikrát za vteřinu....nesmí být neměnná a mimo tehle rozsah.. pokud ano, je v háji...(mě kdysi ukazovala stabilně 1,2 V )
pokud máš někoho s osciloskopem nebo lepší diagnostikou (dokáže zobrazit live data) je měření daleko přesnější....

jinač jak si přišel nato, že se to uchcává...?? Vždycky když se motor přepije, tak nejde nastartovat do výměny nebo osušení svíček...... zkoušel jsi to.??

Napsal: pát 08.02.2013 00:33
od Tomulinek
Nedovedu si jinak vysvětlit, proč auto nejde po chcipnuti nastartovat. A děkuji za návod, do konce tydne určitě vyzkousime.

Napsal: pát 08.02.2013 05:43
od Foldas
přesně to co popisuješ děla s oblibou lambda na zahřatem motoru buď nechce chytit nebo motor běží hodně nepravidelně střílí do sání nebo do výfuku a za chvili už jede protože ŘJ vyhodnotí chybu na lambdě a jede bez ní

Napsal: pát 08.02.2013 10:30
od Tomulinek
Zkusím to tedy vyměnit. Předpokládám, ze to musí byt lambda na IS a ne na jinou e36.