Stránka 2 z 3

Napsal: čtv 14.02.2013 11:21
od Velvetek
hanz-320d: Takhle náhodou - není to v Lukové?

Napsal: čtv 14.02.2013 11:27
od hanz-320d
Jo je :wink:

Napsal: čtv 14.02.2013 12:47
od paca
pawel-jety píše:Takže s ASC nepouštět plyn, zkusit ho podržet, nebo malinko přidat? Ale s tím přidáváním.... ASC brzdí kolo, které prokluzuje, pokud bych teoreticky přidal, nebude to mít takový brzdný účinek a dostaneu se ještě do většího smyku, nebo ne?
A vymáčknout spojku, to jsem zkoušel s iS-em a v 95% auto jelo dál smykem. U ASC vyřadit spojku by teoreticky mohlo pomoct, jelikož si to jednotka přepočítává s předníma kolama, jestli jsem to správně vyčetl...

ASC pouze "dusí" motor, nic si nepřepočítává z předních kol atd... :wink:
ASC+T "dusí" motor a přibrzďuje prokluzující kolo

Až DSC je kontrola stability :wink:

Napsal: čtv 14.02.2013 13:27
od pepino5xx
Tady je popis funkcí ASC systému, už to není tak jednoduché, každá E46 mám ASC+T, ale uvádí se pouze ASC.

http://jbbeach.com/files/bmw323ci/300-2 ... ontrol.pdf

Napsal: čtv 14.02.2013 14:35
od Hanz
a DSC s automatem se v malych rychlostech chova fakt prapodivne (konkretne u e39)... pri sjizdeni z kopce me tlaci natolik, ze jde auto do smyku prednich kol, pri vyrazeni do N je vse ok a kopec naprosto v klidu sjedu (pisu o rychlostech 0-5 km/hod)... zrovna tak v R...
nechapu jak je to mozne, prijde mi, ze DSC otevre ventil k zadnim trmenum ("vypne" zadni brzdy), unika mi smysl, ale je to dost neprijemne, kdyz se snazite sjet/vyjet zledovately svah, nedej boze otocit na ledovem plose... prostym zaslapnutim brzdy v D ci R se auto nezastavi :-/

Napsal: čtv 14.02.2013 14:47
od pepino5xx
To dělá ale ABS ne?
ABS nefunguje při tak malých rychlostech.

Napsal: čtv 14.02.2013 21:34
od Maca
Hanz píše:a DSC s automatem se v malych rychlostech chova fakt prapodivne (konkretne u e39)... pri sjizdeni z kopce me tlaci natolik, ze jde auto do smyku prednich kol, pri vyrazeni do N je vse ok a kopec naprosto v klidu sjedu (pisu o rychlostech 0-5 km/hod)... zrovna tak v R...
nechapu jak je to mozne, prijde mi, ze DSC otevre ventil k zadnim trmenum ("vypne" zadni brzdy), unika mi smysl, ale je to dost neprijemne, kdyz se snazite sjet/vyjet zledovately svah, nedej boze otocit na ledovem plose... prostym zaslapnutim brzdy v D ci R se auto nezastavi :-/

Přesně tohle mě rozčilovalo u E39 i E53, člověk stál na brzdě a furt to tlačilo. :?

Napsal: čtv 14.02.2013 22:02
od Szimi
Jak už bylo psáno, když jsi bez zkušeností, nejlepší je vzít auto na plácek a zkoušet a sžívat se s ním ;-) žádné študování rad na internetu tě při smyku nezachrání. Mě E36 (bez jakékoliv elektronické stabilizace) vyškolila hned první den při koupi. Mám ji od listopadu a když poprvé nasněžilo, stačilo si párkrát zajezdit mimo běžný provoz a teď už se při každém přetočení jen usmívám jak blbec :D ne že bych tomu někdy pomáhal, samozřejmě... :twisted:

A k podřazování - podřazuji vždy s meziplynem (respektive s vyrovnáním otáček, bez dvojitého vyšlápnutí spojky). Jednak mě to baví :-) a taky se tím vyhnu zablokování kol na kluzkém povrchu nebo škubnutí na suchém.

Napsal: pát 15.02.2013 00:00
od icecold
já si pamatuju, před pár měsíci jsem na nájezdu na dálnici dostal aquaplaning na e36, vždycky jsem byl zvyklej na ustřelujici zadek na sněhu, ale na mokrý vozovce jsem byl pěkně překvapenej, ale naštěstí jsem zachoval chladnou hlavu, pustil jsem všechny pedály a jen se to snažil vyrovnat jen volantem a ejhle, povedlo se, pěkně jsem to frajerský srovnal a jelo se dál :lol: takže za mě asi tak, btw v autě nemám ASC

jinak si pamatuju ještě dávno když jsem měl 316i, jednou jsem s tím stříhnul zatáčku a uletěl mi zadek, jako nezkušený řidič jsem začal šmatlat na brzdu, samozřejmě že jsem skončil ve škarpě :D takže takhle ne

Napsal: pát 15.02.2013 09:31
od MattyX
Jak se zachovat při smyku ? držet ho , držet , držet :twisted: aaaa pííííča, kola střecha, střecha kola, kola střecha :oops: :lol: :lol:

Napsal: pát 15.02.2013 12:37
od ARMAN
Obrázek

Napsal: pát 15.02.2013 14:02
od Fw190
:-))

Napsal: pát 15.02.2013 16:17
od matiz
:respect: :respect: :respect:

Napsal: ned 17.02.2013 01:32
od kizby
Já bych raději z toho auta vystoupil :)

Napsal: ned 17.02.2013 14:29
od Szimi
MattyX píše:Jak se zachovat při smyku ? držet ho , držet , držet :twisted: aaaa pííííča, kola střecha, střecha kola, kola střecha :oops: :lol: :lol:


:D :D :D Ideální!

Napsal: ned 17.02.2013 14:45
od fabledwarrior
Szimi píše:
MattyX píše:Jak se zachovat při smyku ? držet ho , držet , držet :twisted: aaaa pííííča, kola střecha, střecha kola, kola střecha :oops: :lol: :lol:


:D :D :D Ideální!


to znám, sice ne s tak fatálníma následkama, ale taky jsem si říkal, držto.. to vyjde... prásk, kolo v pí*i, rameno v pí*i, stabilizátor v pí*i :D:D:D

Napsal: ned 17.02.2013 15:15
od Szimi
Dopadl jsem stejně :-D dobrý dobrý jo ne kurva, kurvaaa... Kolo, guma, těhlice, zadní nárazník :-D

Napsal: ned 17.02.2013 18:17
od rooc
no já posledně...ken blok hadra...2 plnej...ktása...málo...málo...3 plnej...joooo ken blok...pak se to hryzlo a rovnou na sloup sakra sakra to bude ostuda...ve fínále...zásah z hůry :alian: :alian: :alian: :alian: o asi 10cm jsem ten sloup minul.....zastavil jsem hladil jsem volant a říkal promiň promiň promiň :D :D :D :D pak jsem se celou cestu šoural asi 60 :P :P :P :P

Napsal: ned 17.02.2013 20:17
od Hanz
nuda... neni nad to ladit auto celej tejden, spasovavat to ci tohle, ladit detaily, nakonec trochu polestit a hura projet...
leva pravouhla, hlavou bezi motivacni video M3 letici bokem, za dva, 225ky iSo nechce urvat, tak trochu pres spojku, jo, uz to jde...
a sakra, moooc, ubrat, pekne se chytlo, bohuzel kontra jsem nevratil a elegantne prask do stavebni maringotky...
svetlo, kapota, blatnik, blinkr...

cela akce trvala 5min a byl jsem zpatky v garazi

Great success :lol:

Napsal: ned 17.02.2013 21:16
od MattyX
To je ještě dobrý když je to přední roh... když člověk vidí na bawu oba rohy, tak to už muselo byt ve vetsi rychlosti :D prvne to dat predkem a pak znovu otočenej prdelí :lol: no co, z něčeho ty autoservisy musí žit :D