Stránka 2 z 5
Napsal: čtv 21.03.2013 17:02
od Joj
Napsal: čtv 21.03.2013 19:02
od Jirka-82
Pánové asi hloupej dotaz, ale jak se dostanu do skrytýho menu abych zjistil teplotu?
Napsal: sob 23.03.2013 10:43
od jonas1
uz nic
Napsal: sob 23.03.2013 13:17
od set_
Jirka-82 píše:Pánové asi hloupej dotaz, ale jak se dostanu do skrytýho menu abych zjistil teplotu?
tady mas navod ze slovenskeho klubu
Musis stalcit na 10s tlacitko na resetovanie kilometrov (pri vopchatom kluci v zapalovani - a teraz si nepametam, ci nahodou nemusi byt aj nastartovane - vyskusas a u vidis). Az sa ti objavy na displey ine menu. Zobrazi sa ti kod KY12345 (nejake cislo). a nad nim 01.00 (alebo 01.--) To cislo musis zratat 1+2+3+4+5=15. Potom podrzis na 2s opet ten reset a budes az sa ti 01.00 zmeni na01.-- a prepnes sa na cilo 19. Tam opet podrzis reset na 2s a zadas kod (cislo ktore ti vyslo zo suctu KY kodu.) Podrzis 2s a teraz mudes ma odomknute cele menu. das sa na07_00 (potom podrzat 2s) a budes tam mat menu s teplotou chladiacej kvapality.
Menu sa zrusi automaticky ked vytiahnes kluc.
anglicky navod aj s popisom jednotlivych casti menu:
http://e90.wetpaint.com/page/BC+hidden+menus?t=anon
Napsal: úte 26.03.2013 11:32
od cajoch
prochySBK píše:FiliposII píše:Já mám u své E90 325d teplotu po cca 30 km a více v rozmezí 82-86 °C (při velké zátěži i něco málo přes 90, pokud jedu ve velkém mrazu dlouho z kopce a se zařazenou rychlostí, tak klesne i těsně pod 80 °C).
Auto má najeto 122tkm tak doufám, že termostaty jsou ještě ok a nebudu je muset měnit.
Zahřátí auta na provozní teplotu mi však v zimě (-10°C) trvá i 20km, a během zahřívání se teplota poměrně dlouhou dobu pohybuje okolo 70°C. S autem jezdím v procesu ohřívání velmi opatrně, možná i proto tak dlouhé ohřívání.
Jo, to máš v richtiku. A určitě když to budeš šolíchat v nízkejch otáčkách dlouho tak to taky neohřeješ. Nejlepší je počktat prvních pár kilometrů a pak občas vytočit.

Nemá to v richtiku. Termostat nedovírá, sice málo, ale nedovírá....na to ukazuje to pomalý ohřívání...když jsou termostaty ok tak (s 530 DA) na 10 ti kilometrech má auto být na 90 - 92 st a to musí DRŽET...jakmile vám teplota padá pod devadesát, tak ty termostaty nezavíraj jak maj,,,
nech vyměnit a uvidíš, já tomu taky nevěřil...
Napsal: úte 26.03.2013 14:44
od Joj
a
Napsal: úte 26.03.2013 14:46
od Joj
set_ píše:Jirka-82 píše:Pánové asi hloupej dotaz, ale jak se dostanu do skrytýho menu abych zjistil teplotu?
tady mas navod ze slovenskeho klubu
Musis stalcit na 10s tlacitko na resetovanie kilometrov (pri vopchatom kluci v zapalovani - a teraz si nepametam, ci nahodou nemusi byt aj nastartovane - vyskusas a u vidis). Az sa ti objavy na displey ine menu. Zobrazi sa ti kod KY12345 (nejake cislo). a nad nim 01.00 (alebo 01.--) To cislo musis zratat 1+2+3+4+5=15. Potom podrzis na 2s opet ten reset a budes az sa ti 01.00 zmeni na01.-- a prepnes sa na cilo 19. Tam opet podrzis reset na 2s a zadas kod (cislo ktore ti vyslo zo suctu KY kodu.) Podrzis 2s a teraz mudes ma odomknute cele menu. das sa na07_00 (potom podrzat 2s) a budes tam mat menu s teplotou chladiacej kvapality.
Menu sa zrusi automaticky ked vytiahnes kluc.
anglicky navod aj s popisom jednotlivych casti menu:
http://e90.wetpaint.com/page/BC+hidden+menus?t=anon
A ten kod v cisle.19 zadam tim tlacitkem reset???
nejak tam nemuzu vlozit ten kod porad.
Napsal: úte 26.03.2013 19:42
od FiliposII
cajoch píše:prochySBK píše:FiliposII píše:Já mám u své E90 325d teplotu po cca 30 km a více v rozmezí 82-86 °C.....
Jo, to máš v richtiku. ...
Nemá to v richtiku. Termostat nedovírá, sice málo, ale nedovírá....na to ukazuje to pomalý ohřívání...když jsou termostaty ok tak (s 530 DA) na 10 ti kilometrech má auto být na 90 - 92 st a to musí DRŽET...jakmile vám teplota padá pod devadesát, tak ty termostaty nezavíraj jak maj,,,
nech vyměnit a uvidíš, já tomu taky nevěřil...
Hledal jsem to různě po fórech a někteří píší, že mají u nového auta cca 85 - 90 °C, nicméně na slovenském fóru se o tom hodně diskutovalo a ti co vyměnili oba termostaty měli poté cca 88-92°C.
Takže usuzuji, že já mám již svůj načatý, ale úplně v .... není. Takže asi budu muset naplánovat výměnu.
Napsal: stř 27.03.2013 19:43
od Joj
ä je mozne ze po 18km v tomto zomnim pocasi ze by se ohral motor jen 64stupnu u 330D asi blbost ze tak pak mam v haji termostaty.a kolik jejich tam?
Napsal: čtv 28.03.2013 19:27
od FiliposII
po 18km mit jen 64°C je celkem malo,
jsou tam celkem dva termostaty - jeden pro velky okruh pres chladic (88°C) a jeden mensi termostat, ktery je pro chlazení EGR ventilu, bohuze nemám tušení na kolik je stupňů.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=50
Napsal: čtv 28.03.2013 23:25
od Dave320
Tak už jsem taky objednal u místního člena MirekG, super přístup, rychlost a ochota a cena, jen tak pro info u BMW cena obou termostatu a těsnění něco okolo 2.400,- kč.
Tak jak vyměním tak dám info jak je to s teplotou. Teď jsem se vždy, tedy při normální jízdě dostal a venkovní teplotě zhruba -1°C - 0°C okolo 74°C a to na vzdálenost asi 50km a pokud jsem jel z kopce teplota šla dolů.Tak uvidím jak se to změní po výměně.
Napsal: ned 28.04.2013 21:41
od FiliposII
Tak jsem nakonec provedl výměnu obou termostatů a po výměně se auto ohřívá znatelně rychleji, do 10 kilometrů je na cca 90°C (dříve bylo na 60°C). A následně po dobu jízdy drží teplotu cca 92 - 94°C (dříve 82-84°C).
Díky všem za rady a především uživateli cajoch.
Napsal: pon 29.04.2013 13:20
od cajoch
není zač..

..já měl na svojí e39 úplně to samé, včetně teplot před a po výměně. a´t auto slouží ku radosti a BMW zdar..

Napsal: pon 13.01.2014 21:54
od MiM
Ahoj, opravdu nevíte někdo při jaké teplotě má otevírat termostat před EGR? U prodejců jsem objevil dva druhy, 70 a 90 st.C. U hlavního je to 88 st.C. Řekl bych, že by to tak mělo být u obou, ne? Díky za názory
Napsal: úte 14.01.2014 11:38
od zdraza
Miguel píše:Joj píše:A chlapci a molh by mi nekdo poradit jak se dostanu k te teplote v tom zkrytem menu dík.
Všechno co potřebuješ najdeš tady:
http://e90.wetpaint.com/page/BC+hidden+menus
Lock code je součet posledních 5 znaků (čísel) z VINka.
Odkaz nefunguje.. Taky by mě zajímalo, jak se tam dostanu..
Napsal: úte 14.01.2014 17:46
od MiM
Zastrčíš klíček, držíš tlačítko nulování ( začnou skákat různý věci, trojúhelník atd. )dokud nenaskočí FGSTNR a začneš mačkat až na 19-ku. Naskočí LOCK ON a pod tím CODE. Začneš mačkat až na číslo, které je součtem posledních pěti čísel VINu. A máš odemčeno. Potom mačkáš až na 7, to je teplota chl. kapaliny. Pro kontrolu se můžeš domačkat zase až na 19 a zobrazí se LOCK OFF. Dokud nevytáhneš klíček, máš odemčeno. Na YouTube je toho mraky, třeba :
http://youtu.be/gdxpqr3qimA Nemusíš koukat jen na teplotu (7), na 1-15 jsou různý data, napětí, měření v nádržích atd. Seznam jsem dal na :
http://uloz.to/xp3DsYTk/bc-hidden-menus-e90-1-pdf
Napsal: stř 15.01.2014 13:49
od ugurundu
EGR ma 70°C.
Jinak jo, taky jsme měl ten problém vyměnil jsem a pohoda. Jenom když stojím na místě a dám to na plno tak mě to jde i pod 88 :-/
Napsal: čtv 30.01.2014 16:39
od mawis
Zdravím,
chtěl bych se zeptat, jestli má moje auto i erg termostat nebo jen jeden hlavní. E91 318d 2007 motor N47. Motor se ohřívá docela pomalu.
Napsal: úte 04.02.2014 11:17
od ugurundu
Ahoj,
myslim si, ze ne.
Ale urcite si to muzes potvrdit tady po zadani vin
http://bmwfans.info/parts-catalog/E91/E ... 07/browse/
Napsal: stř 01.10.2014 11:35
od kubicek106
Ahoj, můj mazlik 330d (lci) E91 drží teplotu 92-94C a když mu dám za uši tak kolem 98C je to v pohodě? nebo by měl mít nižší teplotu? Ja že každý řeší, že ma studený motor ale já mam obavy z vyšší teploty. Díky všem za info Kuba