Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Original vyměna za sportovni E91
Dík dobře si to tady popsal, no uz začínám uvažovat o original kotoučích a vysrat se na cele sport. na předek jsem saval minulý rod desky trw a kotouce ate a brzdí to dobre. akorat dost spiní kola a to se me moc nelíbí víc jak na zadu. Budu brzo měnit kotouce v zadu a desky pač asi nastal jejich cas, proto jsem uz uvažoval nad sport. ale jak pomalu ctu tak asi zustanu u ATE klasik. Chtel jsem puvodně Zimmerman ale nekdo je s tím spokojen a nekdo ne. EBC desky me prodejce nabízel zelene. Zajímalo by me jak brzdí ATE ceramic a EBC zluté a jak špiní kola?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 383
- Registrován: čtv 12.04.2012 00:00
MattyX píše:Zimmermann? NE DĚKUJI - přehnaná cena, efekt nikde (Fedora mě je vydřely a začli praskat - na zadní nápravě! ) a navíc nemají rozlišenej pravej a levej kotouč a jeden jde vrtáním vždycky protisměru.
Moje rec, sam jsem nakonec po dlouhem laborovani skoncil na kotoucich Brembo (bez jakehokoliv vrtani) a destickach Textar ePad (keramika, temer nespini kola). Brembo i Textar by meli byt i mezi dodavateli do prvovyroby. Brzdi to naprosto dostatecne.
EBC jsem mel na O2 RS 300ps mel jsem jak desky tak kotouce. A fungovalo to suprove, Brzdy nevadnou a rychlej nástup i ve vysokých rychlostech.
Důležité je že když Brembo ne Zimmerman tak si musíš dát pozor jaká je to řada. Protože nejsou kotouče jako kotouče. Když jsem rozmýšlel jaký brzdy taky jsem dlouho hledal a laboroval. Nakonec jsem dal Kotouče ATE desky ATE ceramic a jsem max spokojenej. Odzkoušeno včera v Mostě na okruhu a brzdy Super.
Vůbec neuškodí dát brzdovou kapaplinu ATE Race tušim že je modrá. Plechová pixla taky to dost pomáhá. Je to odzkoušené. A klidně může někdo řikat jinej názor píšu to co jsem opravdu měl, né to co jsem zaslechl.
Důležité je že když Brembo ne Zimmerman tak si musíš dát pozor jaká je to řada. Protože nejsou kotouče jako kotouče. Když jsem rozmýšlel jaký brzdy taky jsem dlouho hledal a laboroval. Nakonec jsem dal Kotouče ATE desky ATE ceramic a jsem max spokojenej. Odzkoušeno včera v Mostě na okruhu a brzdy Super.
Vůbec neuškodí dát brzdovou kapaplinu ATE Race tušim že je modrá. Plechová pixla taky to dost pomáhá. Je to odzkoušené. A klidně může někdo řikat jinej názor píšu to co jsem opravdu měl, né to co jsem zaslechl.
- Přílohy
-
- 20121006_095201.jpg (139.95 KiB) Zobrazeno 313 x
-
- 20121006_083403.jpg (142.08 KiB) Zobrazeno 313 x
našel jsem i odkaz na kapalinu
http://www.autodilycz.cz/zbozi/brzdova- ... 02/122890/
http://www.autodilycz.cz/zbozi/brzdova- ... 02/122890/
IlikeU píše:našel jsem i odkaz na kapalinu
http://www.autodilycz.cz/zbozi/brzdova- ... 02/122890/
Ty ATE jsi mel power disk nebo klasika? To bude tezke dylema, původne jsem chtel Zimmerman děrovane a ATE ceramicc desky, ted uz přemyšlím jen ATE a desky taky nebo se divam jeste po textar
prosimtě nejsem si jist ale když si přiblížíš fotku bude tam číslo dílu.
jinak zimmerman děrované jsem měl kdysi na 325i a byla to hrůza brzo se zvlnily proto na 335i jsem nelaboroval a šel jsem do osvědčených. Jinak v autě mam 450+ koni a opravdu ate drželi, nevim na jakou to chceš motorizaci, ale pokud chceš lepší účinnek šel bych do brzd z 335i a dal bych ate kotouče a velikost co má 335i a budeš spokojenej.
jinak zimmerman děrované jsem měl kdysi na 325i a byla to hrůza brzo se zvlnily proto na 335i jsem nelaboroval a šel jsem do osvědčených. Jinak v autě mam 450+ koni a opravdu ate drželi, nevim na jakou to chceš motorizaci, ale pokud chceš lepší účinnek šel bych do brzd z 335i a dal bych ate kotouče a velikost co má 335i a budeš spokojenej.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Marek-WAR píše:Prodejce píše toto k Zummermanum:
Uhlíkováním se zvyšuje odolnost, zvyšuje se kvalita použitého materiálu.
Tak snad by mohli byt kvalitnější ne?
každý kotouče jsou nauhličeny, a to i ATE

ja mám s brzda jednou jasno :

v kombinaci s ferodama i čas zastaví

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Zdravim,
já jsem si na svou E90 dával Textary,jsou to brzdy co jsou s prvomontáže a musím říct po zkušenostech ,že vydrží skoro vždy nejdéle.Zvolil jsem kotouče Textar PRO a desky Textar epad-s menší prašnosti a vyžší učinosti.Nevím zdali desky jsem zvolil dobře ale stejně více jak 200km/h nejezdim a tak můžu říct,že to brzdí dobře a mne to stačí.Za to kotouče myslím že jsem zvolil velmi dobře.Kotouče Ate mám také dobré zkušenosti ale co jsem je dávál známemu na fabii rs tak je po chvíli odvařil.Zummermanum nevím no co vím tak to jsou sračky které začínají praskat,na autě přes 200Hp odešli dvakrát po sobě ve velmi krátké době.Co jsem ještě slyšel na normální jízdu chválu tak jsou Brembo MAX ale netuším jak to ve skutečnosti je.Jinak ty Textary celkově v Bmw třeba za zadek chtějí cca 5000,- v Ostravě a já jsem sehnal co jsem psal výše asi za 2600,-.....jen můj názor.....
já jsem si na svou E90 dával Textary,jsou to brzdy co jsou s prvomontáže a musím říct po zkušenostech ,že vydrží skoro vždy nejdéle.Zvolil jsem kotouče Textar PRO a desky Textar epad-s menší prašnosti a vyžší učinosti.Nevím zdali desky jsem zvolil dobře ale stejně více jak 200km/h nejezdim a tak můžu říct,že to brzdí dobře a mne to stačí.Za to kotouče myslím že jsem zvolil velmi dobře.Kotouče Ate mám také dobré zkušenosti ale co jsem je dávál známemu na fabii rs tak je po chvíli odvařil.Zummermanum nevím no co vím tak to jsou sračky které začínají praskat,na autě přes 200Hp odešli dvakrát po sobě ve velmi krátké době.Co jsem ještě slyšel na normální jízdu chválu tak jsou Brembo MAX ale netuším jak to ve skutečnosti je.Jinak ty Textary celkově v Bmw třeba za zadek chtějí cca 5000,- v Ostravě a já jsem sehnal co jsem psal výše asi za 2600,-.....jen můj názor.....
Tak jsem se díval a cena je kolem 30k, Performance vychazi kolem 40 to bych radeji pridal. Ja budu volit levnejsi variantu, sice to musi brzdit suprove ale osobne bych to nevyuzil. Nejezdim na okruhy. Asi risknu ty Zimmermany uvidim, kdyz tak ke hodim do pr. a dam tam ATE. desky ATE ceramic. Nekdo na ne nadava nekdo ne.
Marek-WAR, tak dej vědět pro co jsi se nakonec rozhodl a jak jsi spokojen. Taky mě to zřejmě čeká tak abych věděl co jo a co ne.
Taky by se mě šel do nějakých drážkovaných ale hlavní je aby řádně brzdili. Na A3 jsem dával přední kotouče Brembo MAX a ty jsou super, zlepšení účinku oproti serii. Ale nevím jak jsou na tom Brembo MAX pro BMW a zda se vůbec pro E90 dělají.
Celkem se mě zamlouvají i ty Zimmermany ale nevím jak na to jsou.
Tak dejte vědět co a jak.
Díky
Taky by se mě šel do nějakých drážkovaných ale hlavní je aby řádně brzdili. Na A3 jsem dával přední kotouče Brembo MAX a ty jsou super, zlepšení účinku oproti serii. Ale nevím jak jsou na tom Brembo MAX pro BMW a zda se vůbec pro E90 dělají.
Celkem se mě zamlouvají i ty Zimmermany ale nevím jak na to jsou.
Tak dejte vědět co a jak.
Díky
Dave320 píše:Marek-WAR, tak dej vědět pro co jsi se nakonec rozhodl a jak jsi spokojen. Taky mě to zřejmě čeká tak abych věděl co jo a co ne.
Taky by se mě šel do nějakých drážkovaných ale hlavní je aby řádně brzdili. Na A3 jsem dával přední kotouče Brembo MAX a ty jsou super, zlepšení účinku oproti serii. Ale nevím jak jsou na tom Brembo MAX pro BMW a zda se vůbec pro E90 dělají.
Celkem se mě zamlouvají i ty Zimmermany ale nevím jak na to jsou.
Tak dejte vědět co a jak.
Díky
Dave určitě ti pak napíšu jakou volbu zvolím ale bude to otázka jesště tak 2-3 mesíce zatím to nespěchá.
Už mám asi představu.