Stránka 2 z 2
Napsal: ned 24.03.2013 18:53
od Marek-WAR
Dík dobře si to tady popsal, no uz začínám uvažovat o original kotoučích a vysrat se na cele sport. na předek jsem saval minulý rod desky trw a kotouce ate a brzdí to dobre. akorat dost spiní kola a to se me moc nelíbí víc jak na zadu. Budu brzo měnit kotouce v zadu a desky pač asi nastal jejich cas, proto jsem uz uvažoval nad sport. ale jak pomalu ctu tak asi zustanu u ATE klasik. Chtel jsem puvodně Zimmerman ale nekdo je s tím spokojen a nekdo ne. EBC desky me prodejce nabízel zelene. Zajímalo by me jak brzdí ATE ceramic a EBC zluté a jak špiní kola?
Napsal: ned 24.03.2013 21:56
od czNEWMANcz
MattyX píše:Zimmermann? NE DĚKUJI - přehnaná cena, efekt nikde (Fedora mě je vydřely a začli praskat - na zadní nápravě! ) a navíc nemají rozlišenej pravej a levej kotouč a jeden jde vrtáním vždycky protisměru.
Moje rec, sam jsem nakonec po dlouhem laborovani skoncil na kotoucich Brembo (bez jakehokoliv vrtani) a destickach Textar ePad (keramika, temer nespini kola). Brembo i Textar by meli byt i mezi dodavateli do prvovyroby. Brzdi to naprosto dostatecne.
Napsal: ned 24.03.2013 22:27
od IlikeU
EBC jsem mel na O2 RS 300ps mel jsem jak desky tak kotouce. A fungovalo to suprove, Brzdy nevadnou a rychlej nástup i ve vysokých rychlostech.
Důležité je že když Brembo ne Zimmerman tak si musíš dát pozor jaká je to řada. Protože nejsou kotouče jako kotouče. Když jsem rozmýšlel jaký brzdy taky jsem dlouho hledal a laboroval. Nakonec jsem dal Kotouče ATE desky ATE ceramic a jsem max spokojenej. Odzkoušeno včera v Mostě na okruhu a brzdy Super.
Vůbec neuškodí dát brzdovou kapaplinu ATE Race tušim že je modrá. Plechová pixla taky to dost pomáhá. Je to odzkoušené. A klidně může někdo řikat jinej názor píšu to co jsem opravdu měl, né to co jsem zaslechl.
Napsal: ned 24.03.2013 22:30
od IlikeU
Napsal: ned 24.03.2013 22:43
od Marek-WAR
Ty ATE jsi mel power disk nebo klasika? To bude tezke dylema, původne jsem chtel Zimmerman děrovane a ATE ceramicc desky, ted uz přemyšlím jen ATE a desky taky nebo se divam jeste po textar
Napsal: pon 25.03.2013 00:28
od IlikeU
prosimtě nejsem si jist ale když si přiblížíš fotku bude tam číslo dílu.
jinak zimmerman děrované jsem měl kdysi na 325i a byla to hrůza brzo se zvlnily proto na 335i jsem nelaboroval a šel jsem do osvědčených. Jinak v autě mam 450+ koni a opravdu ate drželi, nevim na jakou to chceš motorizaci, ale pokud chceš lepší účinnek šel bych do brzd z 335i a dal bych ate kotouče a velikost co má 335i a budeš spokojenej.
Napsal: pát 29.03.2013 09:59
od Marek-WAR
Prodejce píše toto k Zummermanum:
Uhlíkováním se zvyšuje odolnost, zvyšuje se kvalita použitého materiálu.
Tak snad by mohli byt kvalitnější ne?
Napsal: ned 31.03.2013 12:05
od Docthor
Určitě si nekupuj Brembo, kroutí se..doporučuji Ate
Napsal: ned 31.03.2013 12:18
od MattyX
Marek-WAR píše:Prodejce píše toto k Zummermanum:
Uhlíkováním se zvyšuje odolnost, zvyšuje se kvalita použitého materiálu.
Tak snad by mohli byt kvalitnější ne?
každý kotouče jsou nauhličeny, a to i ATE
ja mám s brzda jednou jasno :
v kombinaci s ferodama i čas zastaví

Napsal: ned 31.03.2013 14:20
od Marek-WAR
Vypadají ok
Napsal: ned 31.03.2013 22:35
od Jardafm
Zdravim,
já jsem si na svou E90 dával Textary,jsou to brzdy co jsou s prvomontáže a musím říct po zkušenostech ,že vydrží skoro vždy nejdéle.Zvolil jsem kotouče Textar PRO a desky Textar epad-s menší prašnosti a vyžší učinosti.Nevím zdali desky jsem zvolil dobře ale stejně více jak 200km/h nejezdim a tak můžu říct,že to brzdí dobře a mne to stačí.Za to kotouče myslím že jsem zvolil velmi dobře.Kotouče Ate mám také dobré zkušenosti ale co jsem je dávál známemu na fabii rs tak je po chvíli odvařil.Zummermanum nevím no co vím tak to jsou sračky které začínají praskat,na autě přes 200Hp odešli dvakrát po sobě ve velmi krátké době.Co jsem ještě slyšel na normální jízdu chválu tak jsou Brembo MAX ale netuším jak to ve skutečnosti je.Jinak ty Textary celkově v Bmw třeba za zadek chtějí cca 5000,- v Ostravě a já jsem sehnal co jsem psal výše asi za 2600,-.....jen můj názor.....
Napsal: pon 01.04.2013 18:23
od zlatas
co se týče těch XYZ,je to sice asia,ale třeba to nebude na škodu.. kolik taková sada na celou nápravu vyjde? mám 320D E90.. jinak máte s něma někdo zkušenost? já chtěl původně performance,ale tam je cena pro mě dost vysoká,na to,že je nepotřebuju...
Napsal: pon 01.04.2013 20:45
od Marek-WAR
Tak jsem se díval a cena je kolem 30k, Performance vychazi kolem 40 to bych radeji pridal. Ja budu volit levnejsi variantu, sice to musi brzdit suprove ale osobne bych to nevyuzil. Nejezdim na okruhy. Asi risknu ty Zimmermany uvidim, kdyz tak ke hodim do pr. a dam tam ATE. desky ATE ceramic. Nekdo na ne nadava nekdo ne.
Napsal: pon 01.04.2013 22:28
od MattyX
vyser se na ty zimmermanny

proč něco riskovat tvl ?

Napsal: ned 07.04.2013 11:25
od Dave320
Marek-WAR, tak dej vědět pro co jsi se nakonec rozhodl a jak jsi spokojen. Taky mě to zřejmě čeká tak abych věděl co jo a co ne.
Taky by se mě šel do nějakých drážkovaných ale hlavní je aby řádně brzdili. Na A3 jsem dával přední kotouče Brembo MAX a ty jsou super, zlepšení účinku oproti serii. Ale nevím jak jsou na tom Brembo MAX pro BMW a zda se vůbec pro E90 dělají.
Celkem se mě zamlouvají i ty Zimmermany ale nevím jak na to jsou.
Tak dejte vědět co a jak.
Díky
Napsal: ned 07.04.2013 12:32
od Marek-WAR
Dave320 píše:Marek-WAR, tak dej vědět pro co jsi se nakonec rozhodl a jak jsi spokojen. Taky mě to zřejmě čeká tak abych věděl co jo a co ne.
Taky by se mě šel do nějakých drážkovaných ale hlavní je aby řádně brzdili. Na A3 jsem dával přední kotouče Brembo MAX a ty jsou super, zlepšení účinku oproti serii. Ale nevím jak jsou na tom Brembo MAX pro BMW a zda se vůbec pro E90 dělají.
Celkem se mě zamlouvají i ty Zimmermany ale nevím jak na to jsou.
Tak dejte vědět co a jak.
Díky
Dave určitě ti pak napíšu jakou volbu zvolím ale bude to otázka jesště tak 2-3 mesíce zatím to nespěchá.
Už mám asi představu.
Napsal: ned 07.04.2013 13:02
od Dave320
Jasný jak to budeš mít hotovo, klidně za ty 3 měsíce já to taky tak vidím že asi za 3-4 měsíce budu muset vyměnit ta abych věděl do čeho jít.