Stránka 2 z 3

Napsal: úte 16.04.2013 21:55
od Lucifer
tak tdso má expanzku jako nejvyšší bod celýho chladícího okruhu jak malýho tak velkýho tak to se odvzdušňuje jedna radost.

Napsal: pát 19.04.2013 01:22
od Henrifog
cus,tak dneska jsem teprve dopravil dom ten zadrenej motor,davam foto-je to to cidlo na tu teplotu?jeste dotaz-nemuze se ta sahara sama spoustet spis skrz jen nejakej spinac nebo neco,teplotu me to ukazuje dobre-drzi se na prostredku)kousicek pres).kdyz se nastartuje,ma se motat nejaka vrtule(visko nebo ta velka)?motor je zahratej hned-teplota drzi ale pak se zapne ta sahara,mota se porad-zastavim treba na 3-4 hodky-potom teplota ukazuje v modrem poli a stejne se rozmota sahara(ten velkej vetrak).odvzdusnit treba?nebo taky mohl napojit neco obracene kdyz menil ten motor,uz sem to resil v jinem tematu podtlak-sani-ted uz to frci,jeste tady toto vyresit a jeto.je to docela hukot kdyz nekam dojedete a huci to jak .......

Napsal: pát 19.04.2013 22:45
od Henrifog
cus,tak jsem dneska zjistil,ze mam jednu hadicu teplou a druhou studenou,takze to bude termostatem ze furt spina sahara

Napsal: sob 20.04.2013 10:25
od shade741
no ale řílkal si snad, že to spíná i když je auto úplně studené ne? tam je pak termostat uplně mimo

Napsal: sob 20.04.2013 21:20
od Henrifog
spina to pri a po jizde ,kdyz to necham stat treba 3hodiny,pulka je tepla a pulka studena,tak snad proto ze to chladi tu pulku ktera je o hodne vic tepla,kazdopadne jsem uz termostat objednal,tak uvidime jestli se to tim vyresi.on termostat nepropoustel tak treba proto ze to chladilo jen skrz pulku motoru ktera byla zahrata vic

Napsal: ned 21.04.2013 01:43
od shade741
když sem měl na 325td KO termostat tak se to dalo poznat normálně na ukazateli teploty, auto se zahřívalo nehorázně dlouho na provozní teplotu tj střed budíku, třeba ani po 13 km na okresce tam pořádně rafika nebyla

Napsal: ned 21.04.2013 16:44
od Henrifog
ja to mam zahraty zase za chvilu,pak to drzi porad na stredu protoze furt spina ten velkej vetrak,ale spodni hadice co vede k termostatu je studena a pulka chladice taky,snad to bude tim termousem,jinak uz nevim.dneska jsme to vypustily a proplachly a stejny.v utery budu mit novej termostat.snad to bude tim.co myslite?jak poznam ze je spatna vodni pumpa?ale zase to topi,snad je jen uzavrenej a nepropusti ohratou kapalinu a pomuze jeho vymena

Napsal: ned 21.04.2013 20:25
od Henrifog
co myslite?diky

Napsal: ned 21.04.2013 20:30
od shade741
tak možný to je, stačí když ho vyndáš a skusíš zahřívat v kastrolu s vodou a uvidíš jestli bdue něco dělat, vodní pumpa dyby byla KO- tak to nehoní vodu vůbec nebo dost blbě, stačí jí taky odmontovat a prohlídnout jak na tom je, některé měly plastové vrtule které se rády rozpadly

Napsal: ned 21.04.2013 20:50
od Henrifog
to jsem delal dneska akorat blbe,zalil jsem ho vrelou vodou primo z konvice-otevrel se po chvilce,uvidim jak prijde novej,ale finance uz na dalsi pokusy po oprave momentalne nemam

Napsal: úte 23.04.2013 23:51
od Henrifog
cus,dneska mi dosel novej termostat,takze starej nefunkcni ven,vylit fidex,nasadit novej+fridex a sup-delalo to to sami,vrchni tepla spodni studena,tak jsme x hodin badaly-odvzdusnovaly,jestli to neni nakonec fakt ta pumpa atd atd ,nakonec jsme ho vytahly zas ven,ohral jsem vodu v konvici a on ten bazmekt novej neotevrel-vadnej od vyroby-celej den v hajzlu a nic,zitra budu mit novej tak snad uz-prvne ho proleju teda vrelou vodou-chybama se clovek uci no.nenapadlo by me ale ze nebude fungovat uplne novej termostat(wahler)

Napsal: úte 23.04.2013 23:59
od shade741
v dnešní době nic zvláštního :lol: jinak u starejch aut se může projevit ta vodní pumpa nebo i totálně zalískanej chladič nánosama(případně těma sajrajtama na ucpáníí chladiče a podobně :wink: pak to nemá průtoky a dělá to neplechu, je třeba to projít jinak mě už nic nenapadá, jinak když už se v tom budeš vrtat rozhodně není na škodu dát viscu novou pokud je stará ko a motá se tam jen tak jako že tam je :wink: jinak pokud budeš viscu sundávat aby ses mrkl na tu pumpu(muže bejt potentovaná nebo i zarostlá) tak má levej závit tak aby ses nedivil

Napsal: stř 24.04.2013 08:25
od Henrifog
v 10 jdu pro nej,tak snad uz bude klid,pak pisnu,jo jeste se mi stalo,ze jsem vymenil novy ulozeni zadniho tlumice a tak asi po 3 dnech zase vylitl tlumic z te gumy,tak me malem taky mrdlo,mel jsem jeste jeden do zalohy,tak jsem ho tam dal,snad uz to nevyleti znovu

Napsal: čtv 25.04.2013 14:32
od Henrifog
termostat vymenen,vyzkousen v horke lazni,ale ta hadice od chladice je furt studena,tak jsem pak odpojil saharu na chladici,jelikoz porad spina jak je to na pulce teploty na palubce a hned se pak zahrala hadice i celej chladic,zapojil jsem ji tedy zpet a zase studena,proste skoro furt mota,motor tedy uchladi jen malej okruh.jen mi jeste prijde ze topeni jede jen na plno ,kdyz dam 22 tak to fouka ani ne vlazne.na chladici je zalomenej vypustak tak v pulce zavitu(mam to nejak zalepit na tvrdo?) a jeste jsem zjisti ze malinko unika vicko od expanzky ale malinko,kdyz je vyplej motor,jde slyset jak trosku unika..muze mit ten sroub a to vicko na neco vliv?

Napsal: pát 26.04.2013 08:44
od Henrifog
nevite nekdo?ma to tak byt nebo ne?diky

Napsal: pát 26.04.2013 18:48
od Henrifog
:(

Napsal: sob 27.04.2013 01:22
od shade741
a ty čidla si už vyměnil? jinak víčko by mělo být těsné a nemělo by nic utíkat jak píšeš, může být KO

Napsal: sob 27.04.2013 06:13
od Henrifog
ja mam jen jedno,myslel jsem ze mam obe,ale teplotu to ukazuje dobre,aspon myslim,jeste dotaz,nemuze to delat cidlo sepinani vetraku chladice nebo tak neco,kdyz se furt mota,jak jednou sepne mota se furt,at je pak teplota treba 40stupnu,kde jsou od neho relatka?je na chladici nejaky cidlo?a kde?mam chladic bez odvzdusnovaku.dekuju.uz jsem bezradnej.jeste poznamka,jak menil motor tak neuzemnil motor a zkousel to nahodit pres nejakou vetsi dobijecku a jak byl chycenej vyfuk na konci dratem(to jsem nevedel) tak ho to roztavilo.nemohl taky neco odvarit(cidlo,senzor-nevim kde a jak je mam zkontrolovat)?diky za kazdou radu

Napsal: sob 27.04.2013 18:55
od Henrifog
dneska jsem zkusil odpojit obe dve teplotni cidla z hlavy,po odpojeni 4pinoveho cidla neukazovala palubni teplota,po zapnuti klicku opet ventilator se rozbehl i pri skoro studenem motoru,tak nevim co mam jeste vyzkouset

Napsal: sob 27.04.2013 18:58
od johnyfly1
a cidlo teploty v chladici mas? nebude to zle?