Stránka 2 z 2

Napsal: pát 19.07.2013 22:27
od bawofilak
Cuky píše:no nevím co chceš řešit na brzdách když na isku jsou stejné jako na 325 alespoň podle čísel mi to odpovídá. ALe hádat se nebudu


je to fakt , brzdy jsou stejný .. Toxic asi myslel ze má IS vzadu bubny

Napsal: pát 19.07.2013 22:33
od bawofilak
fabledwarrior píše:Tak to neni tak hrozne jak jsem cekal... a psal jsi nekam jako ze jsi menil i poloosy, dif, brzdy vzadu atd.? Nebo jsi jen napsal, ze jsi dal motor 2.5 do is a nazdar?


zádné konkrétní info nechtěli, jsem jim chtěl na úřadě povyprávět, ale nezajímá je to :D viděl papír že výrobce schvaluje a pohoda. zapsal se motor, a změna parametrů báwa - váha ( pro zajímavost o 15kg těžší jak IS ) 1,315kg na 1,330kg , obsah, rychlost, spotřeba, a hotovo

Napsal: pát 19.07.2013 22:54
od Joy
Moc pěkný a teda klobou dolu, žes to celý zvládl sám. Akorát teda, dával bych M52B28, ale tak, asi si měl své důvody :))

Napsal: pát 19.07.2013 23:18
od bawofilak
M50 litina blok víš co. další info až budu aspon za půlkou práce.


ale ted k tomu jak to jede :D ten diff je nakonec s poměrem 2,93.

na dvojku vytáhnu 120kmh
na trojku 180kmh
a dál jsem ještě neoskoušel

1 hrabe , 2 hrabe . motor přetěsněnej. jede to hezky. furt táhne. až bude čas udělám video

chtěl jsem krátký kvalty ale není to vůbec špatný , ted 4řku abych si jel vytočit do německa na dálnici :D 4, 5 bude na dost ekonomy jízdu

Napsal: sob 20.07.2013 09:42
od fereros2
super já se chystám na přehození 1.8 (m43) za 2.5 (M52B25) akorát to asi nechám na podzim/zimu...bude to jen o přehození věcí z jednoho auta do druhého, ale bohužel asi zatím bez svoru :-(, ale na ten snad taky přijde čas.

Napsal: sob 20.07.2013 10:37
od fabledwarrior
Májí stejný zadní brzdy jo? Ale 323í má už vzadu malý ale chlazený kotouče, tak jsem myslel, že to je stejný...

Ještě jsem se chtěl zeptat, tys asi neřešil EWS a čipy v klíči a podobně viď? Asi jsi měl měl jak IS tak 2.5tku bez že? Já jen, že bych si chtěl zastavět do ISa taky 2.8mičku, ale tam se snad už vždycky dělala s nějakým imobilizérem...=/

Napsal: sob 20.07.2013 10:41
od Joy
S EWS-em ti pomuze FX. Je na to master.

Napsal: sob 20.07.2013 13:48
od fereros2
To by me zajimalo EWS je spojena s centralem? Predpokladam ze 323 z 97 ji ma a moje 318 z 98 taky, tak pokud jde jen o vymenu planzety v klici nebo jestli je cip jako u koncernu psa zvlast v klici a cetral taky...

Napsal: sob 20.07.2013 14:00
od Joy
Ano. Klíče se kódují s jednotkou.

Napsal: sob 20.07.2013 14:26
od Fx
EWS s centrálem mnoho společného nemá. Prostě čip patří k EWS a EWS patří k jednotce motoru. V E36 je ještě EWS2, tam je to ještě řešitelné.

Zámek a planžeta je čistě mechanická ochrana naprosto nezávislá na EWS.

Pracuju i na řešení pro EWS3. Pokusnou jednotku mám, ale potřebuju nějakou vhodnou chvíli, kdy nebudu auto cca týden potřebovat, abych měl čas vyřešit to, kdybych ho tím znepojízdnil.

Pokud řešíš 323i z 97 do kastle is z 98, tak máš vlastně dvě možnosti:

a) jednotka motoru, ews a čipy v klíčích z 323i. Zámky měnit nemusíš, stačí vyměnit čipy v původních klíčích.
b) mnohem čistší řešení je přizpůsobit původní EWS z tvého auta ŘJ motoru od 323, protože pak ti zůstává možnost objednání nové jednotky EWS a nových klíčů z BMW, kdyby náhodou někdy v budoucnu něco...

Napsal: sob 20.07.2013 15:40
od fereros2
předpokládám FX, že to umíš, takže by nebyl problém si to nechat za nějaký úplatek udělat že? :D

Napsal: sob 20.07.2013 16:46
od Fx
To přizpůsobení EWS ano. Zrovna teď nějak budu dělat tu úpravu na 318iS -> 328i.