Stránka 2 z 4

Napsal: pát 02.08.2013 16:42
od Glazz
Ahoj,
Nevím jestli ti to pomuže,ale měl jsem ten samý problem, řešil jsem to i tady na forum.
Po bouřce mi to dělalo to samé, škubalo to, za studena skoro chciplo a furt to mělo zvuk jak kdyb to jelo na 3 válce, zkoumali sme všechno, prvně svíčky,váhu, zalepil jsem dokonce 3 díry na sání o kterých jsem nevědel, no a nakonec k tomu kámoš přišel pohnul s čím si na plynovým lanku na motoru, prej potenciometr volnoběhu, a auto jede jak za mlada, nevím jak dlouho to vydrží,ale zkus to... už jsem z toho byl taky na prášky hledal jsem už snímače otáček kolik stojí apod. a nakonec pomohlo jen tohle :)

Napsal: pát 02.08.2013 18:07
od hanzikk
A nemůžeš mít jenom ko víčko? Vypadá jako neorigo..

Napsal: pát 02.08.2013 21:39
od patriot
Díky kluci za rady....třeba to bude fakt blbost.

Ještě sem nic nezkoušel, teď sem 2 dny ležel v horeckach, sice beru ještě penicilín, ale mám dnes 24 ku, ráno na to hned vlitnu, BIG se blíží a chci jet.... Zítra dokoupim olej, je ho tam dle risky málo. Na neděli sem už obednal kamaráda s diagnostikou, pokud bych to v sobotu nezvládl. Udělám a vyzkouším vše co píšete....

Louži sem neprojel, ale pekny potok ano, po silnici se valila malá řeka. Já musel v tom dešti do.lékárny pro léky, tak sem vyjel. Sterace to nebraly, spousta aut stála u kraje a nejela, bála se. Jel sem pomalu, sice jak posranej, ale jel. Po 2-3 km to zaclo zlobit, auto nešlo vytočit, skubalo to a pak zdechlo. Přímo před pumpou. Za 10 min. sem to natočil a 5 km jel domů, kde mi to zdechlo jak sem zaparkoval. A druhý den, jak to uschlo, už to zklobí.
Zaráží, jestli to má souvislost s tou mega burinou. Do té doby, to byl cvrkot, motor si ševelil, úžasný zvuk, pastva pro uši - mistni kladenaci potvrdil. A teď se klepe, z výfuku se coudi, nepravidelný chod, otáčky kolísají, motor chcipa - prostě zdechlina..... Bych brečel. S autem sem za 2 mes. najel min. 5 tis km, nikdy nebyl problém, proto mi to tak zaráží.

A olej polo....10w40 ? Budu ho jen dost dolivat, štítek sem nenašel, nevím co tam bylo. Už sem četl, že někdo dává do e36 i 5w40.

Díky všem...píšu z mobilu, sry za překlepy :)

Napsal: pát 02.08.2013 22:09
od lukepostulka
Dle mých tajných informací mělo tohle auto problém s motorem už dřív, není možné že se to jen vrátilo?

Napsal: pát 02.08.2013 22:17
od honza__
projeď se bez vzduchového filtru,když jednou čichne k vodě už není dobrý ani po usušení ,docela častá závada

Napsal: pát 02.08.2013 23:18
od atimen
Já když jsem měl ještě Iso , jednou jsem zapomněl zapojit váhu vzduchu a dělalo mě to to samí co tobě ...řekl bych ,že je taky možný ,že šla váha kukat kvůli vlhkosti ... myslím , že na půjčení k vyzkoušení někdo bude ochoten :wink:

Napsal: sob 03.08.2013 10:03
od patriot
Tak teď ráno, sem stihl jen toto. Dojel sem koupit olej a dolil 1,5 l. Odpojil sem vzduchový filtr. Víčko asi bude origo, je na něm nápis BMW (nevím proč AUSTRIA).
Je to ale pořád stejný jako předtím .

Auto sem nastartoval, ten filtr odpojil a víčko dal bokem. Olej trochu vylétal ven, z výfuku to občas střílí, otáčky kolésají - prostě to co předtím.

Snad jen na volnoběh to nechcípá. Ten potenciometr volnoběhu, vůbec nevím kde to tam je.
Na motoru sem plynové lanko kontroloval, na pedál reaguje. Váhu vzduchu ted nevyřeším, moc lidí v okolí e36 nemá a ten kdo ji má, je v těch tropech na koupališti.

Zítra by měl dojet kamarád s diagnostikou ( Tome děkuji :) ), tak snad najdeme příčinu, protože takhle tápat je hrozné, možností je X.


Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Napsal: sob 03.08.2013 11:50
od vsemick
Změřil bych tlaky ve válcích.Snad to zrovna tímhle nebude, ale může to být třeba i prasklej kroužek, propálený píst..a kontrola tlaků je tak jednoduchá, že stojí za to to vyloučit

Napsal: sob 03.08.2013 13:31
od Francis
Olej prská ven nalévacím víčkem?

Napsal: sob 03.08.2013 15:28
od patriot
Francis, jj, přesně tak, tím otvorem prska olej ven....

Napsal: sob 03.08.2013 16:28
od Francis
Tak to je přinejmenším na demontáž hlavy a revizi co je pod ní, případně kouknout na pístní kroužky.
Kamarád s diagnostikou jede zbytečně.

Napsal: sob 03.08.2013 19:53
od patriot
Díky...to si mne nepotěšil. To je tedy opravdu tak špatne ? To není dobré, kuwa.

Napsal: sob 03.08.2013 19:54
od BMWIIIPower
Já bych šel kvůli špatnýmu chodu po čidle kliky.Určitě do něj nateklo.A ohledně toho oleje bych změřil tlaky.

Napsal: sob 03.08.2013 20:23
od patriot
Dobře, mám tedy zkusit tu diagnostiku, vše premerit atd. Nebo rovnou kuchat motor...atd.

Napsal: sob 03.08.2013 21:52
od patriot
Dobře, mám tedy zkusit tu diagnostiku, vše premerit atd. Nebo rovnou kuchat motor...atd.

Napsal: sob 03.08.2013 22:12
od BMWIIIPower
Prvně diagnoza samozřejmě a pak bych udělal ty tlaky,abys zjistil,jestli není v háji třeba kroužek,jak se tu píše..Pokud budou tlaky o.k.,mrknul bych na odvětrání kliky..nebo prvně na odvětrání.Ale to cukání a blbej chod,bych vsadil na to čidlo kliky.

Napsal: ned 04.08.2013 11:56
od MattyX
patriot píše:Dobře, mám tedy zkusit tu diagnostiku, vše premerit atd. Nebo rovnou kuchat motor...atd.


diagnostiku můžeš zkusit, ale tam přinejlepším nezjistíš vůbec nic. Prvně odvětrávání klikovky prověřit a pak hlava dolů. Nebo v tvým případě výměna rovnou za jinej motor co jsi měl v plánu ;)

Napsal: ned 04.08.2013 13:38
od beann
Kamarádovi sosnul vodu 2.4td a ojnice v p....

Napsal: ned 04.08.2013 15:45
od patriot
Teď odjel kamarád s diagnostikou, nenaši jsme nic. V úterý mi změří tlaky ve válcích a to odvětrávání klikovky se musí prověřit.
Jo a od včerejška to total vymlátilo baterku, což se mi taky nikdy nestalo.
Museli jsme to nastartovat přes kabely.

A tu 2,8 sem tam chtěl tědy až v zimě.....bůh ví, jak to vše bude :twisted:

Napsal: pon 05.08.2013 09:08
od paca
a co nato bývalý majitel? za ty peníze co to stálo by mohl něco pustit na případnou opravu nebo úpravu :wink: