Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
výměna turba
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 40
- Registrován: stř 17.04.2013 00:00
Ahoj, mám 320d e91 2006. Před asi měsícem jsem si nechával měnit(repasovat) turbo, protože mi úplně odešlo. Předtím auto občas jezdilo v pohodě, jindy třeba reagovalo na plyn až po nějaké době.
Teď tam mám turbo "nové", ale auto mi příjde poměrně lenivé. Někdy víc, někdy míň. Může to být tím, že mi chybí ta spojnice mězi vetrákem v přední masce auta a motorem? Byl zteřelý, tak se při výměně turba dal prozatím pryč a už snad 2 měsíce čekám na nový:roll: Nebo to nemá s výkonem nic společného a je chyba někde v turbu, hadičkách, atd.?
Díky
Teď tam mám turbo "nové", ale auto mi příjde poměrně lenivé. Někdy víc, někdy míň. Může to být tím, že mi chybí ta spojnice mězi vetrákem v přední masce auta a motorem? Byl zteřelý, tak se při výměně turba dal prozatím pryč a už snad 2 měsíce čekám na nový:roll: Nebo to nemá s výkonem nic společného a je chyba někde v turbu, hadičkách, atd.?
Díky
Prodejce repas turba mi dneska napsal tohle (Dobrý den, repasované turbo je bez elektroniky. Tu si musíte přehodit s
Vašeho starého turba. Na turbu se nic nenastavuje. Pouze se přehodí
elektronika a vše bude fungovat(Pokud samozdřejmně Vaše stará
elektronika byla v pořádku?
Takze by mi to teoreticky mohlo šlapat
Vašeho starého turba. Na turbu se nic nenastavuje. Pouze se přehodí
elektronika a vše bude fungovat(Pokud samozdřejmně Vaše stará
elektronika byla v pořádku?
Takze by mi to teoreticky mohlo šlapat

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 266
- Registrován: úte 12.05.2009 00:00
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Vždyť ti to tu psali výše, že je to třeba nějak kalibrovat tím přístojem. Pomění tam střeva, to třeba lehce změní charakteristiku turba, a asi je to třeba nějak poladit.
Alespoň tak to já chápu. Na druhou stranu si sám nedokážu představit, jak nějaké připojení chytré krabičky to dokáže vyřešit, přeci by to museli nějak kalibrovat za běhu, ne?
Alespoň tak to já chápu. Na druhou stranu si sám nedokážu představit, jak nějaké připojení chytré krabičky to dokáže vyřešit, přeci by to museli nějak kalibrovat za běhu, ne?
Tak to si nemyslím že se jen přehodí elektronika a pojede to. Pokud je ta elektronika včetně toho pístku na ovládání turba tak to už nikdy nemůže být přesně nastaveno. Já jsem to ještě nedělal tak nevím ale pokud je to jak na obrázku takhle, tak se asi musí znova nastavit na tom ATD-1 až je turbo složeno.Jinak to přeci nemůžeš složit přesně a co jsem se díval na video kde to nastavují tak stačí se felit o závit na tom pístku a nemusí to jed jak má.
Tak jsem dostal odpověď z té firmy kde prodávají ATD-1 a cena komplet včetně jednoho roku bezplatné aktualizace z Internetu pro nové pohony , všechny kabely a adaptéry a dokonce i těch nových, které budou vydány v příštím roce - je 2300,- eur - asi to jsem tak nějak čekal.
Tak kdyby to někdo koupil tak dejte vědět.
Tak jsem dostal odpověď z té firmy kde prodávají ATD-1 a cena komplet včetně jednoho roku bezplatné aktualizace z Internetu pro nové pohony , všechny kabely a adaptéry a dokonce i těch nových, které budou vydány v příštím roce - je 2300,- eur - asi to jsem tak nějak čekal.

Tak kdyby to někdo koupil tak dejte vědět.

- Přílohy
-
- Actuator.jpg (52.46 KiB) Zobrazeno 1248 x
Takže repasovany turbo mám v autě, malinko teče mezi prirubou a turbem, takže v autě pěknej smrad spalenyho oleje, od 1-3 rychlostního stupně bere až ve 2600 ot/m což je totálně k ničemu. Přidám plyn Nic se nestane, pustím ho znovu přidám turbo pěkně zabere jede paradne ale... Spotreba šla o litr nahoru, takze nějaký rady?
a neví tu někdo, kdo by mi to nastavil?? jeden chlapek ze strakonic to posílá někomu do Prahy( udajně jediný člověk v čr, kdo to nastavuje) a taky za to chce 4000, a neudělá to bez kontroly turba, ložisek atd... což jsou další peníze navíc... takže příště se na celej repas v.srat a koupit rovnou origo turbo 

Tak buď to to nech přes toho chlápka poslat do Prahy a nebo si udělej jeden den válet a zajet do SB - Turbo v Nitře. Když tam zavoláš a domluvíš se s majitel co a jak se má tak to nastaví za nějakou symbolickou cenu ale určo ne za 4 tis. kč.
No to není tak pravda s tím repasem. Každý si koupí repas nic nenastaví, namontuje do auta a hele ono to nejede jak má. Ano nejede nemáš to nastavené, u repasu se turbo rozebere vyčistí a vymění se max. vrtulky a naklápění tím repas končí ale už to nikdo nenastaví. Takže pokud jde o repas je nutné to turbo znovu nastavit na ATD-1 jinak nepojede jak má.
No to není tak pravda s tím repasem. Každý si koupí repas nic nenastaví, namontuje do auta a hele ono to nejede jak má. Ano nejede nemáš to nastavené, u repasu se turbo rozebere vyčistí a vymění se max. vrtulky a naklápění tím repas končí ale už to nikdo nenastaví. Takže pokud jde o repas je nutné to turbo znovu nastavit na ATD-1 jinak nepojede jak má.
Auto v pohodě,olej nežere a jede normálně.Min.sobotu jedu na dovolenou a po cca 240km a dálnici,konec omezení,já to sešlápl a auto vytočilo na 2,5tis,normálně "táhlo"a pak jak když někdo chytne za prdel a 2tis.otáček a auto nejelo.Měl jsem problém udržet rychlost a max 2tis. to točilo.Po 1Oti km zas ok.Celej týden jsem jezdil po okrskách kolem chaty(cca 100-200 km a nic.)No a dnes,když se vracíme domů,tak na dálnici zase,auto spadlo z otáček a jak kdyby to nemělo turbo.Pak dobrý,pak zase.Když jedu pijánko,tak nic,ale jak jsem měl podřadit a sešlápnout podlahu,cítil jsem,že to není ono a že mi dal někdo do kufru bagr.I když šli při akceleraci ot.nahoru,cítil jsem,že to není ono a že se tomu moc nechce.
Tak jsem to napíchl a bmwscanner našel chyby
4191(16785) Air charge pressure controller
4521(17697) Air charge control
na E91 se sundá aktuátor a štelování je součástí,ale na E46 se sundá a štelování zůstává na turbu.Tedy,mohu sundat aktuátor,abych se podíval na konektor bez obavy,že když ho vrátím,bude to rozhozené?
Mám nabídnuto,že když sundám aktuátor,tak mi ho opraví(polsko,tam to prej dělají a nahravají i novej soft,otec tam má kontakt)nebo mám možnost i u nás v ČR-Co myslíte?Novej akuátor asi neseženu a otázkou je,jestli by s emusel kalibrovat s turbem,když se kalibruje na táhle turba přímo a to by bylo nastavené od původního
Děkuji za jakoukoliv radu.Jen se bojím turba,s tím elekt.ovládáním je to porod.
Tak jsem to napíchl a bmwscanner našel chyby
4191(16785) Air charge pressure controller
4521(17697) Air charge control
na E91 se sundá aktuátor a štelování je součástí,ale na E46 se sundá a štelování zůstává na turbu.Tedy,mohu sundat aktuátor,abych se podíval na konektor bez obavy,že když ho vrátím,bude to rozhozené?
Mám nabídnuto,že když sundám aktuátor,tak mi ho opraví(polsko,tam to prej dělají a nahravají i novej soft,otec tam má kontakt)nebo mám možnost i u nás v ČR-Co myslíte?Novej akuátor asi neseženu a otázkou je,jestli by s emusel kalibrovat s turbem,když se kalibruje na táhle turba přímo a to by bylo nastavené od původního
Děkuji za jakoukoliv radu.Jen se bojím turba,s tím elekt.ovládáním je to porod.