Stránka 2 z 2

Napsal: úte 03.06.2014 11:33
od matiz
BT je samostatne jednotka, mas ji v kufru. Zivotnost cic - to je slozita otazka, jeste jsem nevidel na vlastni oci mrtve. Jednou to ale prijde -))) Rozhodne je mnohem spolehlivejsi nez predface ccc.

Napsal: úte 03.06.2014 11:43
od ugurundu
No tak ted uz jenom nekoho s diagnostikou,
Kdo je v Praze?

J.

Napsal: úte 03.06.2014 12:00
od matiz
V Praze je snejk nebo miguel.

Napsal: úte 03.06.2014 13:41
od ugurundu
Snejk ma cas az pristi tyden. :cry:
Nevite nekdo jak vyndat ty spunty co drzi kryt v krufru? Vypada to jako plastovej nejt. Ale nechce me se to vylamovat sroubovakem. Teda pokud to tak nema byt.
chtel bych se podivat aspon opticky zda tam je vsechno v pohode.

J.

Napsal: úte 03.06.2014 14:23
od matiz
je to plastovy nyt. Doporucuju plast malym sroubovakem nadzvednout a pote mam takove ultra mini klesticky kteryma jej vytahnu. Pak vyndat telo plastu. Ale obavam se, ze je to zbytecne. Nikdy jsem nevidel ze by neco bylo v neporadku. NIKDY... Takze diag, pripadne zkusit prehrat, bez optiky jednotka telefonu cca 8 hodin s moznym kolapsem, hodne stesti -) Bohuzel odchazeji. A sam nyni nemam zadnou skladem.

Napsal: úte 03.06.2014 14:30
od ugurundu
ok. Tak na to kaslu.
pro informaci nemate tuseni kolik ten modul stoji?
Pripadne jeho PN:

J.

Napsal: úte 03.06.2014 14:48
od matiz
13k bez prace za novy.

Napsal: úte 03.06.2014 14:50
od ugurundu
To ten modul stoji skoro stejne jako nove ccc :-//
Diky za info

Napsal: úte 03.06.2014 15:06
od matiz
Na to zapomen nove ccc je dvacka. Zdrazilo se, kurz v prdeli a mate to pane za dvacet. A nove poface ccc, to je mnohem vetsi mnamka :D

Napsal: úte 03.06.2014 15:35
od ugurundu
ze o par radku vyse pise cenu 7k vcetne prace.

Tak je to takove cudne.

J.

Napsal: úte 03.06.2014 16:04
od matiz
Je diametralni rozdil v tom, jestli je ten modul novy z fabriky, nebo pouzity z auta... Cena za novy je 13k, starsi je samozrejme levnejsi. Novy za tu cenu je nerealna vec.

Napsal: úte 03.06.2014 22:06
od ugurundu
Stejne asi budu muset do kufru. Proto ze p stabilní jízdě to nepadá. Ale když jsem jel po kočkách nebo rychle zatáčku tak to skákal o.

Update:

To je v .... Dneska pul hodinovej hovor cestou do prace bez jedine vady.
Je mozny aby chcipal, ale pritom, klidne fungoval, nekdy uplne bez problemu?

J.

Napsal: stř 04.06.2014 13:56
od matiz
Samozrejme ze ano. Bude to takto fungovat do chvile nez se uplne rozsype. O dejujeme za ROHS :lol:

Napsal: sob 07.06.2014 12:07
od ugurundu
tak jsem se v tom dneska vrtal. jakmile se dotknu kabelu optiky hned to spade :-/ Takze bud budu mit v prdeli konektor v MULF nebo ten na optice :-/

Napsal: úte 16.08.2016 17:16
od skodex
Ahoj,
mam E91 facelift
nedavno jsem nechal vyndavat volant na presiti. odpojovali baterii a neco delali i pres diagnostiku.
nevim jestli s tim byla souvislost, ale od ty doby mi nenajde sparovat zadny zarizeni BT s autem

puvodni tel ktery jsem mel naparovany taktez ne a zadny jiny taky ne

nemam problem s radiem jak se tady pise

mohli neco podelat s tou diagnostikou a jako treba to zakazat ??
pripadne co jineho se mohlo podelat ?
s volantem to podle me nesovisy ne ?

diky

Napsal: pát 19.08.2016 07:05
od Corleone2309
Mě dělalo to samé, radio vždy tak na dvě vteřiny jakoby vyplo a pak hrálo dále. Vycvakl se konektor vzadu v kufru z toho plechovýho harapáku a je klid. Ale mám teď jiný dotaz. Mám možnost koupit modul se seriovým číslem 841091223290-01, ale netuším zda bude pasovat do mého vozu. Modul pochází z E91. Já mám E91 2006. Je možné dle čísla zjistit, zda jej mám koupit či nikoliv z hlediska kompatibility s mým autem?Pokud někdo umí zjistit tak bych zaslal vin do SZ. Moc děkuji za informaci. Nevím jak jinak to zjistit případně zda by to uměli v Cartechu?

Napsal: sob 27.08.2016 04:39
od airbone
MULF modul sa musi nakodovat a prisposobit k vozidlu. Nedaju sa tieto veci menit len tak kus za kus...
Ak nepouzivas telefon, daj tam opticku prepojku a mas pokoj. Ak ano, tak modul sa da opravit, staci sa dohodnut so mnou. MULF modly prvej generacie (co je v pripade rv 2006) dokazem uspesne opravit aj so zarukou za zlomok ceny noveho a nizsiu cenu ako stoji pouzivany modul ktory moze odist o tyzden a navyse potrebuje nakodovanie. V cene opravy je aj nakodovanie na povodne vozidlo a aj update software na poslednu verziu ktora bola dostupna pre tento typ.