Stránka 2 z 3
Napsal: úte 24.12.2013 15:27
od pavproch
a ještě dodatek: e9x s R6 a e9x s R4 sou charakterově naprosto rozdílná auta.... bez R6 je to takový stísněnější bezpohlavní konzern...
Napsal: úte 24.12.2013 16:20
od rostak
On je take velky rozdil u e90, jestli si vozis zadek v zakladnich latkovych sedackach a nebo sportovnich ortopedech. To ma clovek hned z auta jinej pocit...
Napsal: úte 24.12.2013 18:48
od Trpaslo
jen pro potvrzeni E9x R6 je šestivál tedy od 323i výše?
Napsal: úte 24.12.2013 22:57
od Filozof
BMW e60/61 jsou plné autobazary jak BRNO tak PRAHA ...
E90/91 jich bude taky dost ....ted jde o výbavu záleží z jakého kraje jsi.
V Renocaru nevim zda to stáhli ale ještě nějakej pátek zpátky jsem nějaké e60ky viděl.
Napsal: stř 25.12.2013 10:17
od prochySBK
Trpaslo píše:jen pro potvrzeni E9x R6 je šestivál tedy od 323i výše?
od 325i výše je R6. 323i už nejni. Byla 525i i 523i, rozdíl v letech výroby.
a 320i je čtyřvál

Napsal: stř 25.12.2013 10:28
od pavproch
u preface e9x jsou to dva různé motory (N52B30 - třílitr u 330i a N52B25 - dvaapůllitr u 325i), zatímco u poface jsou to dvě verze téhož třílitru (N53B30 - 330i je plnotuk, zatímco 325i je HW i SW ošizený)
opravte mě, esli sa mýlím....
Napsal: stř 25.12.2013 14:48
od ROBi
Ty bys chtel e90 za 275 000 Kc? To musis trochu pritlacit

Napsal: stř 25.12.2013 15:24
od vita11
aj předface měli chvílu N53 (330i aj 325i stejný 3.0l motor)
Napsal: stř 25.12.2013 22:55
od Tom_120i
Já bych bral E90 330i po FL, ale na to ti chybí ještě tak 200 tisíc CZK. Ale oboje E46 i E90 jsou malé auta tak do města, takže i záleží kde s tím budeš jezdit (když už teda uvažuješ i o E60).
Napsal: stř 25.12.2013 23:33
od Poldav6
Mám e92 335i a e46 330xi. Musím říct, že když jedu s e46 pianko, tak je to takový normální. Jakmile se ale dostanu na zatočenou okresku, je až neuvěřitelné, jak 12 let staré auto dokáže vtáhnout do děje. Je živější a celkově komunikativnější než e92.
S e92 jsem na okreskách jeden z nejrychlejších, ale když jedu tak jak bych jel s e46, není to tak zábavné. U toho auta spočívá zábavnost spíš v rychlosti a efektivnosti.
Z tohoto pohledu by mi smysl dávala ta e60... Dobré je, že žádná volba není špatná

Napsal: čtv 26.12.2013 10:20
od Totic
V sedanu buď E46, ale to je už hrozně okoukaný tak radši ///M E60, kam se dá i lecos naložit. Do té trojky jsem měl v létě problém všechno na dovču nacpat o zimní dovolené ani nemluvě.
ROBi píše:Ty bys chtel e90 za 275 000 Kc? To musis trochu pritlacit

No a naopak 525i/530i v sport paketu celkem hojně dostupné.
A sedan E90? Sorry, ale předek je jako žába. Na ty světla jsem si dodnes nezvyknul. (Jó E92, to je jiná diskuse).
Napsal: čtv 26.12.2013 10:38
od Filozof
Prostě 5er je levnější a za ty prachy pořídíš 530i e60 a v Mpacketu bude taky pěkná.
3ky byli vždy žádané a drahé jako ojetiny pokud srovnám s 5er a 7er stejné ročníky.
popřemýšlel bych nad 5kou nebo 3 coupé e46 ideálně M - stím bude největší zábava za ty prachy...
nebo toto za pěknou cenu
http://auto.bazos.cz/inzerat/30625237/B ... vymena.php
Napsal: čtv 26.12.2013 14:23
od ROBi
Jo, tuhle M3 urcite "doporucuju". Spise doporucuju si na e46 klubu najit, co se dohledalo o tomto aute - tomu se vyhnout nejvetsim obloukem, co to jde. Ve zkratce - dovezeno z Polska bez papiru, "nejak" se sehnaly ceske papiry a dalo se to do provozu. Motor funguje tak, ze je vice KO nez OK a vubec nedosahuje hodnot motoru M3. Takze proto i ta cena. A verim tomu, ze u prvni technicke bude problem. Jinak by se to auto neprodavalo takovou dobu..,
Napsal: čtv 26.12.2013 15:49
od bmwe36fans
chlapi dobře si prohlidnete kastli te žlute e46 ala m3 všimli jste si kastle není m3 ale obyč e46 coupe? motor nevim jak natom je ale co vim tak to auto střida majitele tak 5krat ročně
Napsal: čtv 26.12.2013 16:50
od Filozof
ok to jsem netušil ...dával jsem to jen jako příklad. no tak aspoň kluci tady varovali....ale počítám že auto budeš kupovat se znalcem a přijde na všechny nesrovnalosti.....protože naleštěných vraků je hodně v ČR...
Jinak je tam ještě jedna M3 stříbrná za 280tis a jinak vše 300-400tis co se pohybují.
Je ale vidět že M3 e46 si fakt drží cenu nad 3kila stále a furt. A bude ještě dlouho....je to ideální auto pro radost za málo peněz hodně muziky...já bych rád M3 do garáže kdyby bylo aspoň 350tis navíc ...
pro běžné ježdění z tohoto výběru za ty prachy asi e60 530i a podobné možnosti....
Napsal: čtv 26.12.2013 16:50
od Filozof
2x ...
Napsal: čtv 26.12.2013 19:36
od BMWALPINE
Byla i tu v inzerci myslím nedávno. Má hodně zvláštní historii.
Napsal: čtv 26.12.2013 20:54
od efrankie
Tak tak…. mám dojem, že to je dokonce přestavěná anglická verze. Takže se měnil i volant zprava doleva

Napsal: pát 27.12.2013 09:15
od Trpaslo
Hele jak jsem již avizoval M3ka je mimo hru, i když uznávám že E46 M3 se mi líbí hodně moc, tak to by přislo do úvahy pouze do páru s nějakým dalším autem a to zase nedovoluje rozpočet
Spíš se budu poohlížet po nějaké té E60ce. Tam jsem koukal že jsou dokonce tři motory, předpokládám že mám koukat po tom N52B30? nebo N53?
Napsal: pát 27.12.2013 09:34
od pavproch
mám doma v garáži jak N52B30 (Z4), tak i N53B30 (3er), takže můžu porovnávat: N52 je tišší, líp reaguje na povely od řidiče, je méně postižen EURo emisema ale víc žere a má menší krouťák. N53 jde zastudena jak traktor a za tepla jak traktůrek, EURo5 ho významně negativně poznamenalo, ve vyšších točkách má ale hezčí, kovovější zvuk