Stránka 2 z 2
Napsal: stř 26.12.2012 19:36
od ada540i
Sumecz píše:ahoj zagy44, tady blbec co to koupil-v říjnu. S autem mám od té doby naježděno zhruba 4tkm střídavě město, dálnice. kromě základních investic které čekají na každého při koupi vozu, se žádný vážnější problém neprojevil. motor jde víc slyšet, to vyřeší na jaře výměna pletence. Kola o podběhy drhnou jen při maximálním rejdu při parkování a o blatníky jen při opravdu mega-zhoupnutí. jinak měchy v pořádku a převodovka také, manuálně si řádím celkem často aby to nebyla zase taková nuda

A jak je na tom auto s komfortem? Nejsou ty 19"ky už na e39 moc, navíc s m-packet podvozkem? Já jezdím léto na 18"kách a výš už bych se asi bál. Na zimu mám teď 17"ky a je to celkem znát v komfortu. Ale zase vzhled+lepší jízdní vlastnosti to vynahradí...
Napsal: čtv 27.12.2012 04:13
od rooc
Sumecz píše:ahoj zagy44, tady blbec co to koupil-v říjnu. S autem mám od té doby naježděno zhruba 4tkm střídavě město, dálnice. kromě základních investic které čekají na každého při koupi vozu, se žádný vážnější problém neprojevil. motor jde víc slyšet, to vyřeší na jaře výměna pletence. Kola o podběhy drhnou jen při maximálním rejdu při parkování a o blatníky jen při opravdu mega-zhoupnutí. jinak měchy v pořádku a převodovka také, manuálně si řádím celkem často aby to nebyla zase taková nuda

ty vole to je náhoda jak z románu

...po 2 měsících co to máš(od řijna) se náhodou přihlásíš na bmw klub, uplnou náhodou narazíš na inzerát, defakto tvojeho auta...a všechno tu objasníš(resp. vyvrátíš)..., kor po tom.., co se tu začalo rozebírat to, jaká je to desná plečka..., jeden by ani nevěřil :tutuk: :tutuk: :tutuk: kolik náhod se tu sejde :palec:
Napsal: čtv 27.12.2012 09:58
od Speeder
..
Napsal: čtv 27.12.2012 12:01
od zagy44
jo, to sem si taky řikal...

Napsal: čtv 27.12.2012 22:35
od Pee-Tee
to: zagy44, ty jsi opravdu takovej blbeček až to není možný!
Napsal: pát 28.12.2012 00:13
od Stiff
Tu e39 znám velice dobře, a s jistotou můžu říct že byla jedna z těch lepších na prodej.. sedačky nezničený, lak nepoškrábanej, podvozek neymlácenej a hezký origa kola z e60 m5 (žádný fejky), i přes to že, auto je starý přes 10 let tak je pořád v super stavu a já osobně si myslim že ani co se týká motoru a převodovky tak byla e39 naprosto v pořádku... hlučnost způsoboval pouze prasklej vlnovec o kterém se při prodeji zminovalo takže keci typu je to plečka... jsou asi trochu nemístné... pořizovací cena vozu byla 155tis a investice 67 + kola za 30 a prodáno za tušim že za 125? co se komu nelíbí? je na tom spousta věcí udělanejch a auto je podle mě ve stavu sednout a jet.. ale všude se najde nějákej závistivec co umí jen házet špínu.
Napsal: pát 28.12.2012 01:50
od Pee-Tee
Nechápu jak si vůbec můžeš dovolit někoho obviňovat, že něco opravoval tou nejlevnější cestou, když o tom vůbec nic nevíš! Za tu dobu jsem na autě proinvestoval dost peněz a ty tady budeš vypouštět takovýhle kecy?
Auto jsem koupil v roce 2009 s najetýma 170 000km za cca 150 000kč. Hned ze začátku jsem kvůli četným prasklinám a hlubším oděrkám koupil oba nárazníky jeté, ale pěkné bez kazu... (př: 4500kč a 3500kč zad + 2500kč/ks barva. Mlhovky byly oprýskané od kamínků, proto jsem kupoval také nové, které mi ještě k tomu byly ukradeny, takže se kupovaly dvakrát. Po půl roce odešla vodní pumpa-(5000kč). Další věcí byl měch niva, který jsem v BMW Liberec koupil nový za 4900kč (skladem byla pouze poškozená strana, proto se měchy nebraly v páru). Další věcí bylo pravé světlo kufru (ledky svítily méně než u světel vedle "2000kč") . Na autě byly nové kvalitní kotouče předek: 7000kč zadek: 3000kč + destičky př: 2300kč + 1500kč zad... V létě jsem u Snejka nechával nahrát nový software do palubního počítače "16:9" (500kč) a nový mapy na rok 2012 (500kč). Také jsem v průběhu mého vlastnění kupoval novou baterii 100aH (cca:4000kč). Přední světla byly omlácené od kamínků, štelovací tyčky KO, gumičky krytů KO, výbojky KO a navíc pravý světlo se mlžilo, proto jsem pořídil u BMW Jakeš sice jeté, ale orig. xenon Hella v pěkném stavu za 10000kč. Na autě byly měněné přední stabilizátory 2 x 670kč , žhavící svíčky (6ks=3000kč), napínací kladka klimatizace + řemen 1600kč. Velurové koberce místo gumových (jetý)-1100kč. Také mi byly ukradeny zpětná facelift zrcátka, takže škoda: 5500kč za korpusy s plasty + 2 x 2500kč za samozatmavovací sklíčka zrcátek. (kdybych šetřil na dílech, jak bylo nadhozeno, tak jsem mohl koupit předfaceliftové za cca: 1500kč/komplet.). Před prodejem jsem navíc nechal v pneuservise Mráček srovnat kola (vibrace), což mě vyšlo na další 4000kč! Auto v létě klesalo na pravou stranu, proto jsem u Snejka vyměnil ventily niva a prolezli jsme celou soustavu. Jako poslední investici před prodejem jsem si nechal u FX-e udělat druhý klíček-cca 1500kč a nechal si auto zkontrolovat diagnostikou - 500kč. Také jsem na auto kupoval orig. 19" BBS-M5 kola za 35 000kč.
Napsal: pát 28.12.2012 02:26
od Pee-Tee
"Teď se akorát čeká na blbce, kterej to koupí"... sice trochu ubohý, ale docela jsi mě pobavil... =)
A teď k tomu tvému kecu, že to vůbec nejelo...
To budeš pětku E39-530D srovnávat s trojkou E46-330d kterou jsi asi měl-bůh ví jestli? Co vůbec očekáváš, když jsou na autě 19"ky, vzadu 285/30r19, valivý odpor jak kráva a na zkušební jízdu se jede projet celá tvoje slavná parta najednou? To je normální projíždět auto ve čtyřech lidech a pak tvrdit, že je to zdechlina, která škrábe v zatáčkách, když do ní nalítneš z dálnice? A kdo by se taky nebál, když jsi schopen v plně naloženým naftovým autě se sekvenční převodovkou ("steptronic") při 160km/h z kopce podřazovat skoro do omezovače?!! To se ti zdá normální, když máš cizí auto a chováš se k němu jak naprostý prase?!?
K další tvojí odborný narážce... Na autě byly 3000km před vyměněny kotouče, taky jsem ti to říkal a ty to budeš dokola omílat? Vibrovalo pravý přední kolo, tak jak jsem říkal, ale ty "pán chytrej" víš všechno...
Napsal: pát 28.12.2012 03:05
od Pee-Tee
Kola se tam vešly bez nějakého většího problému. Při naloženém autě, když se v rychlosti proneslo a zhouplo, tak to někdy škráblo o plast podběhu. A zadní gumy to trochu odnesly po stranách od prasklého měchu, když si auto sedlo na dorazy. Ale pořád tu byla možnost přes diagnostiku měchy "přifouknout" a auto přizvednout, na úkor komfortu.
Jinak takový rozdíl mezi 18" a 19" zase takový nebyl, spíš se projevila šířka ráfků a gumy na spotřebě a akceleraci.
Napsal: pát 28.12.2012 05:25
od Pee-Tee
Ohledně telefonu se zájemcům omlouvám. Přicházelo i hodně emailů, na které jsem se v rámci mezí snažil reagovat. Nikdo nepočítal, že se auto bude tak dlouho prodávat a musel jsem s cenou dolu. Od léta mám přes týden noční směny, kde telefon nelze používat a přes den logicky spím s vypnutým zvoněním. Také nemám neomezené volání, proto jsem si nemohl dovolit obvolávat každý cizí zmeškaný hovor. Neposlední věc je ta, že jsem měl několik inzerátů na různých stránkách, po uplynutí se je snažil aktualizovat a proto si nemůžu vzpomenout na hesla pro smazání. Z tohoto důvodu musím vytrpět lhůtu do vypršení platnosti. Jsem si vědom, že určitě toto odradilo hodně lidí, kteří hned začali pochybovat a hledat v tom nějaký problém. Také se zde našli zájemci, kteří očekávali u takřka 13 let starého auta stav nového vozu. Bohužel jsem prvním majitelem nebyl a nějaká ta negativní estetika se sem tam našla, ale i přes to jsem se o auto snažil starat tak, jak jen to šlo…
Pro pár zdejších rýpalů říkám na rovinu, že nemám potřebu se schovávat za nějaký cizí profil. O téhle diskuzi jsem se dnes dozvěděl jen náhodou od kamaráda. S převodovkou nikdy žádný problém nebyl, řadila plynule a klidně. Myslím a musím dát za pravdu, že jen sem tam při přeřazení v motoru něco jemně zaševelilo, ale to by se na to člověk musel přímo zaměřit. Za tu dobu co jsem auto měl, jsem svezl hodně lidí a i přímo mechaniků a snad nikdo si nevšiml. Když jsem se na to přímo ptal, tak v tom žádný veliký problém neviděli a připisoval to spíš k hadici u turba, kterou měnil majitel přede mnou, ale nevidím dovnitř a rozebraný jsem to taky neměl, tak se nechci s někým hádat. Na fóru jsem četl spousty diskuzí a hodně klubáků řešilo problém, že by se takhle „stará“ sekvence měla používat spíš jen „svátečně“, spíš při sjíždění kopce s vlekem, nebo při rozjíždění na sněhu a měl by se pro sichr k jízdě používat jen mode Drive a Reverse, k podřazení kick-down. Navíc u tohoto tipu automatu je manuální odezva řazení pomalá, takže si člověk v ničem nepomůže.
Napsal: pát 28.12.2012 09:47
od butthead740
Nevzpomenes si na hesla k inzeratum?? Snad staci mit pristup k mejlu a muzes rusit zvesela?! A tady na foru staci dat x a inzerat je fuc.. A kdyz ti volam a kupodivu nemas pristup vecer k tel bo si na nocni tak proc napises sms kdo vola a pak delas mrtvolu?? No nic, skoda mluvit..

Napsal: pát 28.12.2012 11:30
od Pee-Tee
Nevzpomněl jsem si, ale zkoušel jsem pár variant. S emailem to zrušíš tak maximálně na sbazaru. Na Bazosi a Hyperinzerci, nebo Sportovníchvozech potřebuješ přihlašovací údaje do systému a nebo mazací kód. Neměl jsem BMW, tak jsem na fórum nechodil, upozornil mě až známý, že se tu něco řeší.
Napsal: pát 28.12.2012 15:50
od rxxxr
Ondru - bývalého majitele znám a vim že se o auto staral dobře a s velkou péčí zrovna po něm bych si auto klidně koupil, vim že se tim, aby to měl hezký zabejval opravdu hodně času. A je pravda že některý z vás jsou dost mimo. Mě tady zase nějakej inteligent napsal do inzerátu na moji M3 "no teda podle těch fotek nechci vidět jak jsi se o auto staral".
Napsal: pát 28.12.2012 23:51
od zagy44
Podívej se, kdybys na vady toho auta upozornil předem třeba v inzerátu, tak bych to tady neřešil, ale takhle jsi nás všechny akorát okradl o čas, tak se nediv a nebreč tady.
To, že si kupoval nějaký koberečky, zrcátka atd., myslim nikoho nezajímá. Za to, že převodovka každou chvíli píská jak rozhodčí při ofsajdu, je dost zásadní informace a to, že se v ní nikdy neměnil olej, taky. A že motor chrastí taky neznačí, že je v pořádku. To, že sme si "dovolili" podřazovat a dokonce(!) zatáčet, radši nebudu komentovat.
Timhle končim tuhle debatu, chápu, že člověk to nerad čte, taky by mě to sralo, ale když lákáš na vůni, tak nečekej, že bude člověk nadšenej z auta, nad kterym visí x desítek tisíc na potencionální investice.
Napsal: sob 29.12.2012 00:59
od Fx
Popravdě nevím, co se tady řeší. Auto je prodané, ostatní je momentálně bezpředmětné. Pokud tady neřeší nějaké problémy nový majitel auta, tak ten zbytek jsou jenom kecy. Jestli máte takovou chuť to řešit, zaplaťte si členství a sekce Pokec je vám k dispozici...
Napsal: ned 30.12.2012 20:52
od Sumecz
děkuji Ondřeji (pee-tee). Myslím že lépe jsi to zde vysvětlit nemohl a tak doufám, že je to tu všem jasné
