Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
dovírání dveří e39
řešení jednoduché, než někomu něco vysvětlovat/rozčilovat se atd. otevře si řidič sám svoje dveře (pokud sedí už v autě) a nebo okénko, nebo je zavírá poslední (pokud nastupuje s posádkou), tím pádem by měli ostatní (neználkové) zavřít v pohodě na první pokus, když vzduch má kam utéct
u toho coupé je to jiné, už jen proto že má delší a težší dveře, ty se zavíraj skoro samy snad u všech coupéček

u toho coupé je to jiné, už jen proto že má delší a težší dveře, ty se zavíraj skoro samy snad u všech coupéček
Souhlasím s tím, že e39 má zjevně poddimenzované odvedení vzduchu z auta (přetlak klapky, průchod platem a pod), ale při správném serizeni a rovné kastli/dveřích to rozhodně není nejaka tragedie... Me se třeba zavírají všechny krom LZ, jsou slícované, nebořené, moc je nepoužívám, tak to neřeším, ale vlastnost auta související jen s odvodem vzduchu/tuhosti těsnění to nebude...
Víc mě štve, jak lidi nedokážou uvnitř večer najít kliku, asi tam přidám nasviceni ala e60...
Víc mě štve, jak lidi nedokážou uvnitř večer najít kliku, asi tam přidám nasviceni ala e60...
“Ability is what you're capable of doing.”
A já přidám taky svůj postřeh..měl jsem e46 v kombíku, kde šly dveře zavřít úplně normálně, lehké bouchnutí tam bylo, ale fakticky malé, pak jsem měl druhou e46 a tam sem se musel když to přeženu rozběhnout stěma dveřama, fakt mě to štvalo..a teď na e39 to jde úplně lehce, dveře jsou fakticky těžký, takže se zavřou skoro samy a bez potíží..stačí to promazat a funguje to bez problémů.
A k tomu el. zámku na kufru se mi nedávno stala dobrá věc, jak to mám čerstvý to auto, tak furt opatrně a tak, že a jednou jsem zavíral kufr, sjeli mi prsty po hraně a v infarktovém záchvatu jsem rychle chytal dveře, ať to nebouchne do toho zámku!! A nějak se mi to podařilo rychle zvednout, že se to zamklo samo bez toho, aniž by to bylo v zámku a pak ty dveře nešly zabouchnout a já sem potřeboval jít pryč a nemohl jsem to nechat otevřený, že jo a jet stím taky nešlo..tak sem tam cca 10min jančil jak debil, než jsem to zkusil nějak prstama zahejbat a podařilo se to vycvaknout..stres dělá divy
...no to sou srandy stou e39 
A k tomu el. zámku na kufru se mi nedávno stala dobrá věc, jak to mám čerstvý to auto, tak furt opatrně a tak, že a jednou jsem zavíral kufr, sjeli mi prsty po hraně a v infarktovém záchvatu jsem rychle chytal dveře, ať to nebouchne do toho zámku!! A nějak se mi to podařilo rychle zvednout, že se to zamklo samo bez toho, aniž by to bylo v zámku a pak ty dveře nešly zabouchnout a já sem potřeboval jít pryč a nemohl jsem to nechat otevřený, že jo a jet stím taky nešlo..tak sem tam cca 10min jančil jak debil, než jsem to zkusil nějak prstama zahejbat a podařilo se to vycvaknout..stres dělá divy



A těsnící gumy tam jsou potom pro srandu
Neříkejte mi že ty dveře jdou ztuha zabouchnout kvůli přetlaku v autě
normálně to zejtra musím zkusit jestli to s otevřeným oknem zavřu jak u koncernu kde jen stačí ťuknout a je zavřeno
Mě to přijde jako hovadina protože často se stane jak nastupujem s mladou do auta a ona má otevřený dveře tak moje jdou zabouchnout furt stejně. Já na zatím svejch 3 bmw jsem musel prostě zabouchnout víc, i u ostatních lidí co mají např e60,e38,e34,e30,e39 to vždycky šlo stejně ztuha zabouchnout...prostě mi to přijde normální věc, stejně tak jako koncern dělá přední náhon tak bmw prostě má tužší zavírání dveří. Alespoň se cítím jak v autě a né v krámu s kterym když bouchnu dveřma se rozpadne

Neříkejte mi že ty dveře jdou ztuha zabouchnout kvůli přetlaku v autě

Mě to přijde jako hovadina protože často se stane jak nastupujem s mladou do auta a ona má otevřený dveře tak moje jdou zabouchnout furt stejně. Já na zatím svejch 3 bmw jsem musel prostě zabouchnout víc, i u ostatních lidí co mají např e60,e38,e34,e30,e39 to vždycky šlo stejně ztuha zabouchnout...prostě mi to přijde normální věc, stejně tak jako koncern dělá přední náhon tak bmw prostě má tužší zavírání dveří. Alespoň se cítím jak v autě a né v krámu s kterym když bouchnu dveřma se rozpadne

Maximech píše:Tuhost dovírání dveří lze jednoduše nastavit dvěma šrouby posunem bazmeku na kastli, do něhož se zacvakává zámek dveří.
jenže když ten zámek odsuneš od kastle, tak budou dveře malinko vyčnívat z kastle a těsnící gumy nebudou plnit svůj efekt a může ti do auta profukovat... nebo v horšim případě zatékat
