Stránka 2 z 3

Napsal: pon 12.10.2015 09:45
od Tom_e89
Pokud jsi jezdil na podobných parodiích na vzorek, tak se vůbec nedivím.. :D
Na runflaty se určitě vykašli.

Napsal: pon 12.10.2015 11:38
od shwaaraa
Jsou na tom ještě hůř...

Psali jste, že to na 18" non-RF plave, ne?

Napsal: pon 12.10.2015 11:42
od xyron
Me nikdy zadne auto na non-RFT neplavalo... vlastne jo, plavalo.. před lety ... mel jsem na A3 zimni Barum Polaris 2 - 16ky ... a to byl opravdu tezkej prestrel... nejhorsi guma co jsem kdy zazil... barum nebrat..

Napsal: pon 12.10.2015 11:51
od shwaaraa
Z topicu modifikace Z4:
MDaniel píše:Houmik: ne,nemyslim to spatne, chapu ze auto jde naladut lépe- je to pak o využiti a o penezich. Jelikož auto používám i na jizdu do práce a zpet tak nechci zásadní upravy. Rád bych si nechal poradit. Runflaty jsem sundal - mam 18" kola a auto zacalo hodne ale opravdu hodne plavat - zkouseli jsme s pavproch. Takze ted zvazuji co dal a jak to resit. Autem se rad projedu a zvazuji bud prechod na vetsi prumer kol s nonrft nebo koupit zpet rft pneu na 18 disk. Co se tyce podvozku,pokud bych mel mpodovozek,byl bych spokojen,ale nez davat do podvozku (ted placnu 50000kc) si radeji poridim vykonejsi verzi auta. Slo mi spise o doporuceni pro zacatek snizeni a pokud nekdo podvozku rozumi vice nez ja,rad si encham doporucit,klidne i za poplatek to co by autu pomohlo a najit kompromis.


Nerad bych koupil novou zimní sadu non-RF a zjistil, že to je na houby..

edit: polaris 2 jsem měl na oktavce (15") a souhlas.

Napsal: pon 12.10.2015 11:53
od xyron
Houmik a Pavproch jsou dva magori (v dobrém) ... tady bych se tim urcite neridil... hlavne si kup novou a kvalitni znacku .. bude to ale raketa (20k+)

Napsal: pon 12.10.2015 11:58
od shwaaraa
Micheliny AP4 sada cca 17k vč. DPH, tj. cca 13,5k bez DPH. To jde.

Napsal: pon 12.10.2015 11:59
od vita11
Když koupíš dobré gumy, tak nonRF 18" určitě plavat nebude. Slyšel jsem o Matadorech a Barumkách, které v tomto rozměru na BMW plavali, ale tam je to o (ne)kvalitě kostry. Dobrá guma plavat nebude. Spíš budeš překvapen komfortem a jistotou na rozbité cestě.

Napsal: pon 12.10.2015 12:38
od pavproch
Většinu času nejsu magor :twisted:

P-zero nonRFT (225/40 R18 a 255/35 R18) sou dost "citlivé" na vyjeté koleje. Michelin Pilot SuperSport (prozatím je mám jen vepředu, tj 225/40 R18 nonRFT) se zdají být v tomhle moohem klidnější.

Napsal: pon 12.10.2015 13:33
od shwaaraa
Komfort na rozbité cestě v Z4? :-D OK, dám tedy non RF, ty Micheliny Alpine 4 vypadají dobře..

Napsal: pon 12.10.2015 13:38
od xyron
I v Z4 je komfort... měl jsem na E85 17ky RFT a když jsem je vyměnil za 18ky non-RFT tak jsem svoje auto skoro nepoznal, najednou to bylo krasne pohodlny, zadny rany do podvozku atd...

Napsal: pon 12.10.2015 15:17
od shwaaraa
Současný gumy. Předky OK, ale zadky už měly být pryč..

Napsal: pon 12.10.2015 17:16
od shwaaraa
Tak já nevím, tady je zas závěr, že 18" non-RF plavou: http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... sc&start=0

(i když se tam zmiňují jen Conti)

Napsal: pon 12.10.2015 18:13
od pavproch
do prkýnka, sem to zvoral, šváára sa ptal na zimní 18", že?

zimní P-Sottozero Gen III. (225/40 R18 a 255/35 R18) sou fpoho, neplavou, jen teda sou taky citlivé na vyjeté koleje a hlavně se nesmí "přepálit" ježděním v letních těplotách, pak teda sou na vodě dost klouzavé.... :twisted:

Napsal: úte 13.10.2015 12:51
od MDaniel
Ano non rfr gumy mi v Conti plavou. Nejvic to jde poznat pri sundane strese, to je extrem. Kdyz je strecha natahla (kupé) tak problem takovy neni.

Napsal: stř 14.10.2015 09:28
od shwaaraa
Jel jste někdo dnes ráno autem? Do 9h docela OK, ale cca 9:15 jsem v letenským tunelu a pak až na Florenc jel na něčem, co klouzalo jako čistý led! Nemohl jsem zastavit ani se rozjet. Přitom bylo 5-6 stupňů a od kol aut stříkala voda. Bylo to fakt namrzlý, nebo zas jen nějaký issue s mýma gumama? Mám jet dnes do Liberce, to bude zábava...

Napsal: stř 14.10.2015 10:06
od xyron
Jestli mas stále ty pneu co jsi tu postoval, tak nevim cemu se stále divis... 8O .. a to je ještě slabota, jakmile přituhne a padne lehka brecka, tak se ani nerozjedes..

Napsal: stř 14.10.2015 10:18
od shwaaraa
No nějak mi to hlava nebere :) Chápu, že jsou tvrdší a vzadu nemaj vzorek, ale abych z 30kmh brzdil 10-20m s ABS, to mi přijde fakt neuvěřitelný... Navíc předek je OK.

edit: je to vlastně divný i proto, že když jsem s crossfire (stejná koncepce) jezdil po Praze v zimě na sněhu s letními gumami s cca 2mm vzorku, a takhle šíleně to neklouzalo..

Napsal: pát 16.10.2015 12:14
od shwaaraa
Přezuto, neklouže, ale... PLAVE!! :evil:

Napsal: pát 16.10.2015 12:16
od xyron
Přezuto na co ? Značka, staři, rozměry ?

Napsal: pát 16.10.2015 14:39
od shwaaraa
Přezuto na nové Pirelli Sottozero 3 (non-RF), rozměry dle TP (225/40/18 + 255/35/18 ), nosnost vpředu 92, vzadu 94 (TP chce 88 ), verze XL tedy nějaká zesílená, DOT polovina 2015. Nafoukaný by měly být správně, servis jsem na správný tlak upozorňoval a i jim ukazoval, kde je štítek (ale nekontroloval).

Konečně to neklouže, možná to je nepatrně měkčí (spíš jen na kostkách) ale je to úplně nahovno, protože ostřejší zatočení volantem vyvolá křížový pohyb karoserie. Trochu se to rozvlní dokonce i při předjíždění kamionů. Dost mi to připomíná oktavii 1. gen. na 195/65/15 Polaris 2.. Sportovní režim nepomůže, je to prostě v gumách. V Praze můžu předvést..