Napsal: stř 11.02.2015 18:53
Přesně jak píšeš, aby byl řidič klidnější. Jinak se dá dívat ve skrytém menu, položkou tuším 19 kde zadáš kód v podobě součtu poslední pěti čísel vinu a teplota bude položka 3-5.
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
FenixCZE-INT04 píše:Jen se pridam, ze me se 4,8 (E70) taky zahreje za par minut. Samozrejme nemuzu srovnavat nejaky drasticky mrazy tady v Brne ale pokud bylo kolem -3°. Tak sem nastartoval, sel oskrabat okna (cca 5-10 minut) a kdyz sem sedl do auta tak uz zacinalo topit a otacky byly na 500. Nevim teda, podle ceho jinyho to poznat kdyz to neukazuje teplotu
FenixCZE-INT04 píše:Tak sem dneska jezdil cca pul hodiny po meste a ty carky, co daval obrazek Crazy23 se ani nepohly. Celou dobu tam byly 3 a ani milimetr - ma to urcite tenhle ucel?
Mooncalf78 píše:Tak jsem volal panu Sloukovi, ke kterýmu jsem došel úplně náhodou přes známou manželky a kterej má servis taky v Blažovicích a kromě jinýho pro KP Design opravuje motory, výbrusy, ojnice, hlavy, atp. Říkal v podstatě to samý, co p. Beréš z KP, že sice souhlasí, že benzíny jsou většinou spolehlivější než diesly, ale ta 4.8i že je komplikovaná, komplikovanější než diesel a poruchová. Mluvil něco o Vanosech, ojnicých, spalování oleje, atd. Navíc že ve spojení s LPG se cosi pálí (nějaký přívody?). Půlce tomu jsem nerozuměl, ale jasně řekl že nad 4.8i nemám vůbec uvažovat.
Věřím, že motor může být super, pokud šlape, ale nejsem mechanik a riskovat to asi nebudu, ten diesel je asi sázka na jistotu. Buď pudu do X5 3.0d nebo do 5kovýho xD kombíka.
Byl jsem teď projet kombíky - 520dčko E61 - traktorový 4 válec, auto se celý klepalo, zvuk jak klasická rozhrkaná fabka. Ovšem pak jsem přesedl do 525ky a to bylo jinčí svezení i zvuk motoru. Akcelerace luxusní, pohodlíčko, tichoučko, dlouhodobá spotřeba do 7l/100 km - 520d jsem okamžitě zavrhnul. Kufr vypadá i přes pouhých papírových 500l taky dostatečně, manželka také nadšená (z X5 moc nebyla). Až budou děcka z baráku a budu vybírat auto pro sebe (na důchod), tak 4.8i určitě na seznam zase zařadím, i když pak mě asi bude lákat spíš něco pohodlnějšího, jako 760Li
Don píše:To je, kdyz nevis poradne co chces - X5 4.8i nebo E61 525D. Auto by melo byt rozhodnutim racionalnim s prihlednutim na to, jestli se ti libi a pripada ti dostatecne komfortni.
Mooncalf78 píše:Don píše:To je, kdyz nevis poradne co chces - X5 4.8i nebo E61 525D. Auto by melo byt rozhodnutim racionalnim s prihlednutim na to, jestli se ti libi a pripada ti dostatecne komfortni.
Tjn, kdybych dal na emoce a chtíč, tak už bych měl tu 4.8iAle z toho benzínu mám teď už strach, ten servisák neměl důvod si vymýšlet (naopak). Pořád se rozhoduju mezi kombi a X5 s tím 3l dieselem, obě jsou to pěkný auta a splňují to, co od nich chci, i když každý má svoje plusy a mínusy. Ono když už diesel, tak BMW je myslím jedna z mála značek, kde se dieselu tolik nebojím jak u někoho jiného...