Stránka 2 z 4

Napsal: pát 11.12.2015 14:56
od Hanz
no počkej, ty novy maji planetovou převodovku, takze myslis pastorek nebo primo rotor?
mozna i ampermetr uprostred palubky, ale to je u 7er, ostatni "nežerou" :-)

Napsal: pát 11.12.2015 15:37
od Sweden
Sorry za OT,ale nedá mi to :D

Pěkná a hlavně po všech stránkách vyhovujicí soupravička :D :D

Napsal: pát 11.12.2015 16:19
od Crazy23
:lol: prej čidlo napnutí rozvodovýho řetězu, dost dobrý :lol:

Napsal: pát 11.12.2015 16:36
od Don
No zrovna 4.4i by ho docela potrebovaly :lol:

Napsal: sob 12.12.2015 23:13
od fano031
...zatiaľ som mal zopár Bavorákov a termostatmi som sa začal zaoberať keď ručička teplomera po zahriatí motora nebola uprostred či to bola e34, e38, e46 problém s termostatmi som zaznamenal práve ručičkovým teplomerom...
...inak na mojej e70 bol chýbajúci teplomer jedná z prvých veci čo ma nasrala...hneď po absencii výškového nastavovania bezpečnostných pásov...

Napsal: pon 14.12.2015 11:39
od fano031
...no ešte dobre že som včera pichol po príchode domov na diagnostiku, môžem meniť termostaty, po 100 km prevažne diaľnica teplota chladiacej kvapaliny 69,3-69,7 °C...idem meniť žhaviče a jednotku žhavenia, tak zároveň aj termostaty...
Menili ste aj ten tretí termostat?

Napsal: pon 14.12.2015 12:02
od Houmi
Já bych absenci ukazatele omluvil v případě, že mě chytrej počítač upozorní na dlouhodobou nízkou teplotu chladící kapaliny.. ne až když je v prdeli FAP. :roll:

Napsal: pon 14.12.2015 12:08
od Houmi
Mám nově E70 a čirou náhodou jsem tady z místních indícií zjistil, že jezdím na 70st. Jak dlouho s touhle teplotou jezdil dřívější majitel raději snad ani vědět nechci.. páč by mě asi trefil šlak v tom očekávání kritického hlášení s požadavkem na výměnu FAPu.

Napsal: pon 14.12.2015 12:35
od mitocross
Houmi: Ale neee, rychlo vsetko zabudni. JaraX a dalsi "odbornici" kazu, ze o teplote nemas co vediet a motor ma cakat na svoj osud. Dovod je prosty - kupili sme si diesel, tudiz blbost, sme blbci a s nami drtiva vacsina majitelov X5, ktori si diesel kupili tiez. BMW na vsetko myslelo za nas a ukaze nam tu spravnu cestu. Ten "tichy" kod 480A je vlastne pre nase dobro. amen :lol: :lol: :lol:

Napsal: pon 14.12.2015 13:06
od JaraX
tak sorry, diesel potřebuje na všecko ukazatele aby se dal udržet funkční.
benzín takové věci nepotřebuje.

Napsal: pon 14.12.2015 13:14
od vlastnemec
Tak možná, že někdo z Mnichova to tady pročítá a rozhodl že když ten diesel stojí za hovno, tak mu dáme ještě více zahulit a všichni budou kupovat benál a otevřou novou motorárnu s nápisem Hitler paket LPG a bude klid od smraďochů :D

Prostě a jednoduše, ropa má tolik neduhů a věcí co musíš kontrolovat a na něco myslet, abys ji prodloužil život, že si to muže koupit opravdu jen blbec. Píši z vlastní zkušenosti tak něž mě někdo napadne. Ale letos je to celkem v poho na to že začla zima, normáůně v tuto dobu jsou v popředí vlákna Pomoc nestartuje, Pomoc nežhaví, Pomoc hulí,...

Napsal: pon 14.12.2015 13:23
od JaraX
to je pravda, vlastnemec muže porovnat, jelikož má doma jak naftu tak V8
s LPG

Napsal: pon 14.12.2015 13:24
od Dolfus
celkem se pri cteni tehle diskuze bavim :)
nic ve zlem, pravda je vzdy nekde mezi. Vse ma sve pro a proti.

3.0D uz bohuzel mam, z auta mam radost, po roce hledani odpovidalo jako jedine mym pozadavkum ve vsech ohledech, az na to, ze jsem chtel 4,8i :(

ale neda se svitit. 3.0D jsem mel i predtim..nejak to snad preziju..

To: vlastnemec : zkusenosti hafo, pises o spouste veci, ktere je treba sledovat, abych zivot dieselu prodlouzil..das je dohromady? Ja auto hlidam a sleduju a celkem by to bodlo..asi je jasny :

1, OLEJ - kvalitni, casto meneny 1x za 15k - delam
2, chladnuti turba - delam
3, pozor na rozvody, menit - chystam se, mam 130k
4, teplota motoru - sem tam checknout - delam a resil jsem..
5, pokud mozno kvalitni nafta - beru tam, kde je certifikat, idealne bez bioslozky - mam si nastesti kde vybrat
6, zhaveni apod, vse OK - hlidam
..
....?

Napsal: pon 14.12.2015 13:54
od JaraX
u té nafty se prostě vše násobí,
už jsem tu měl i auta kde je termostat na EGRu stál 100tkč, odešel termostat, ucpalo se DPF, zničilo to turbo, to pak vletělo do sani a motor KO,
motorů které sežrali klapky nespočet,
motory N57 které se zadírají na klice je taky masakr,
ten benzín je přece jen taková bezudržbovka, člověk v tom mění olej a leje benzín (LPG)a když někdo rok pojezdí s vadným termostatem tak se nic nestane, nepouští si to sračky z výfuku do sání apod, navíc to má proti naftě podstatně větší komfort.
Dolfus, tvuj seznam je ok, jen si přidej pravidělně měnit separator oleje, a pravidelně po cca 150k čistit DPF.
a cca 2x ročně udělat diagnostiku auta, vadny žhaviče hned řešit atd.

Napsal: pon 14.12.2015 14:31
od Houmi
Jak moc velky průser je vadný předehřev? Může se pak teplota vody chovat podobně jako při nefunkčním termostatu? Myslím že ne, ale nevím jak je to tam všude popropojovaný.. teplota ze studenýho startu po 50 minutách jízdy kolísá 65-75st. Pak ale při couračce vylítne i na 98st a drží se okolo této teploty..

Napsal: pon 14.12.2015 14:32
od Houmi
Podle servisu totiž termostaty jsou ok a diag. hlásí vadný předehřev..

Napsal: pon 14.12.2015 14:47
od Dolfus
To jarax ok. Jasný, díky . Co ty klapky.. To jsou vířivé klapky? Něco jsem slyšel, se rozpadaji.? , ale ještě neřešil..
Diag jj, přemýšlel jsem, že pořídím vlastní a naučím se :) .. Moc nenajezdim , naštěstí. Tak max 15k za rok.

Napsal: pon 14.12.2015 15:01
od JaraX

Napsal: pon 14.12.2015 19:22
od Dolfus
JaraX tusis, kolik orientacne vymena klapek kostuje?

Impa...uz jsem to tu s nekym resil, tusim s IceBlade..asi do toho pujdu..ale az zacatkem roku.. Chci na aute poresit jeste klakson, funguje jen vysokoton a taky svetla..aby krouzky svitily furt, i na "automat sviceni" pres den, kvuli Dynamic light..ktere jinak nefacha. Tak to poresim vse najednou..

Napsal: pon 14.12.2015 20:06
od jimmyhendrix
Houmi píše:Jak moc velky průser je vadný předehřev? Může se pak teplota vody chovat podobně jako při nefunkčním termostatu? Myslím že ne, ale nevím jak je to tam všude popropojovaný.. teplota ze studenýho startu po 50 minutách jízdy kolísá 65-75st. Pak ale při couračce vylítne i na 98st a drží se okolo této teploty..


Dle meho nazoru mas spatny nejaky termostat mozna oba. Predehrev se ti automaticky spina pokud je teplota okoli +5 a mene a webasto pouze prihriva vodu - okruh motoru a nefouka dovnitr auta. Toto chovani bych videl na termostaty.