Stránka 2 z 5
Napsal: úte 09.02.2016 14:54
od 100RM
Napsal: úte 09.02.2016 14:54
od Don
No zrovna ten ovladac svetel je klasika z BMW, jako skoro vsechno. Sport je uvnitr plast, nema komforty a vsechno dalsi... zlaty Vogue

Napsal: úte 09.02.2016 14:58
od JaraX
myslím že než sport je lepší koupit X5,
Napsal: ned 14.02.2016 20:59
od jararak
Pokial kupis l322 vies tam robit veci s DISom alebo inpu, sice riadne hulaka, ale vie to. L322 ma asi o 3cm sirsiu laktovku voci x5 a este ma samostatne laktovky na sedackach. Soferovat to je celkom sranda, vidis nic oproti x5 kde je ta kapota zhupnuta dole ako dopredu tak aj na stranu, l322 to ma uplne rovne az po hranu. Na dlzku je to auto asi o 10cm dlhsie cize do kufru nalozis viac, ovela viac. Naviac tapacir je pekne caluneny narozdiel od tej plastovej drnciacej hobotiny v x5.
Niektore l322 maju v interiery keramicke ovladacie prvky cize mas fakt pocit luxusu, ine su plastove pekla ako x5, naviac mi chybal ukazovatel kvaltov pri saltpake, nikdy som nepozeral palubovku co tam mam.
Napsal: ned 14.02.2016 23:15
od JaraX
co je laktovka?
Napsal: ned 14.02.2016 23:36
od Dolfus
loketni operka?

Napsal: pon 15.02.2016 09:52
od Hanz
S tim Supercharged jel s nama kamarad do IT na lyze a cestou 2x tankoval plnou .-) vím, ze spotrebu prece místní "neřeší", ale myslel bych na to při výběru

jinak svezení v primce/meste luxusni, v zatáčkách nic moc, coz je vzhledem k velikosti a hmotnosti logicky...
Na dálky bych si koupil 7er, do mesta Mini, do terénu Suzuki Jimny a na tahání vleku/lodi a pod si něco půjčil...
Napsal: pon 15.02.2016 10:56
od Don
E53 predFL na tom neni se spotrebou o moc lepsi.
Napsal: pon 15.02.2016 11:42
od JaraX
spotřebu neřeším, jelikož to bude v LPG a najedu do s tím do 5k za rok, spotřeba mě zajímá u sedmy s kterou najedu 50k za rok,
Napsal: pon 15.02.2016 22:06
od jararak
zo srandy, nastavoval som teraz vzduchovy podvozok na l322 bez problemov rozsah 20cm a to som nebol uplne hore ani dole. auto na 20"
na slovensku bohuzial ziaden normalny 4.4 nebol za posledne 3 roky co po nich cumim, jedna zelena a ta sa mi absolutne nelubi.
Napsal: úte 16.02.2016 07:14
od JaraX
Napsal: úte 16.02.2016 09:54
od 100RM
jararak píše:zo srandy, nastavoval som teraz vzduchovy podvozok na l322 bez problemov rozsah 20cm a to som nebol uplne hore ani dole. auto na 20"
na slovensku bohuzial ziaden normalny 4.4 nebol za posledne 3 roky co po nich cumim, jedna zelena a ta sa mi absolutne nelubi.
Ty toho rendža mas ?
Napsal: čtv 18.02.2016 01:59
od Stew1988
Zdar pánové o RR se zajímám už dloho a RR sport je podvozkově na hovno

z důvodu že je postaven na podvozku Discovery a je nijaký a je menší jak klasická RR je pravda že Vouge je dobré, dá se koupit VOUGE HSE verze
Pak autobiografy a nebo ultra autobiografy

a to už je pecička má víc dřeva jak všechny verze a dokonce aj Kufr má dřevěné latě

a hlavně u RR je vše šité ručně mnohokrát to v TG připomínali prakticky RR je rolls v podobě SUV jo a k tomu Logic7 se ještě bylo logic 7 HD ale nikde jsem se nedočetl jaký je mezitím rozdíl
Tu máte tu ultimate edici autobiografy
http://www.landrover-center.com/news/Ra ... L322/14879
Napsal: čtv 18.02.2016 16:49
od kurevtor
ruční šití není nic neobvyklého, naopak je to zcela běžné.... to srovnání s Rolls Royce nevim nevim
Napsal: čtv 18.02.2016 17:06
od Stew1988
Tak v TG to říkal James Mey a tomu se to dá věřit když je přes rollse
Napsal: ned 21.02.2016 22:45
od Stew1988
a poslední poznatek co mám tak před facelift měli lámací sedadla a pak po facelift po roce 2007 už je nemají
Napsal: úte 01.03.2016 09:14
od magyar
Stew1988 píše:Logic7 se ještě bylo logic 7 HD ale nikde jsem se nedočetl jaký je mezitím rozdíl
L322 mala výbavy postupne: SE, HSE, Vogue, Vogue SE a niečo ako je u BMW Individual boli rôzne Westminster, Autobiography a Autobiography Ultimate (ktorú je zbytočné spomínať, nakoľko sa ich vyrobilo tuším do 500 kusov pre celý svet). Logic 7 má klasicky ~700W, Logic 7HD má 5.1 a 1200W ak si dobre spomínam.
Inak to niesú nejak extra zlé autá a kasičky, kamarát má už druhú L322 a vrátil sa k nej po tom čo zistil že pohodlnejšie auto snáď ešte nejazdil (najprv mal dízla, teraz V8 s LPG), nedá na to dopustiť.
Napsal: úte 01.03.2016 10:29
od Don
Skoda, ze ten motor od Jaguaru neni vhodny na LPG provoz (4.2)
Napsal: úte 01.03.2016 13:44
od kurevtor
magyar píše:Stew1988 píše:Logic7 se ještě bylo logic 7 HD ale nikde jsem se nedočetl jaký je mezitím rozdíl
L322 mala výbavy postupne: SE, HSE, Vogue, Vogue SE a niečo ako je u BMW Individual boli rôzne Westminster, Autobiography a Autobiography Ultimate (ktorú je zbytočné spomínať, nakoľko sa ich vyrobilo tuším do 500 kusov pre celý svet). Logic 7 má klasicky ~700W, Logic 7HD má 5.1 a 1200W ak si dobre spomínam.
magyar: tohle mě právě zajímá... už jsem se tu na to ptal... takže Logic 7HD má skutečně 1200W??

A "obyč" L7 má v RR 700W? Seš si těmi čísly jistej? Protože to je masakr, v E65 má L7 "jen" 420W myslim...
edit: a myslel jsem, že všechy L7 jsou 5.1?? Nejsou?
Napsal: úte 01.03.2016 13:53
od kurevtor
Stew1988 píše:Tak v TG to říkal James Mey a tomu se to dá věřit když je přes rollse
jako jó, dá se jim věřit. Ale nevěřim jim to

Jsou to jen jejich "novinářský" asociace a rádoby zajímavý přirovnání. Jasně, přirovnat top Range k Rollsu je asi snesitelný, občas jsou ty kecy ale přes čáru. E500 je symbolem neúspěšnýho muže, bmw 3 se špatně ovládá apod.
