Stránka 2 z 2

Napsal: úte 25.11.2014 15:50
od Vlasta
Ta moje informace nebyla přesná, platí pro můj motor, pro N47 jsou žhavičky na 7V. Tak mě napadlo, jestli ti tam nedali ty 5V a nejsou v hajzlu

Napsal: stř 26.11.2014 13:40
od mamaxam
Ahoj, přináším info ze servisu. A má to co dočinění se žhavičkama. Voda se ztrácí díky tomu, že trochu teče pumpa - nová cca 2200,- Zjistilo se, že auto vůbec nežhaví. Než jsem ho koupil, tak někdo odpojil celou žhavící jednotku a tak diagnostika nic nehlásila (nevím proč) a jelikož bylo teplo, tak se to neprojevovalo. Jakmile v servisu jednotu připojily nazpět, tak stejně nefungovala. Takže si myslím, že to prostě nefungovalo a před prodejem mi to radši odpojili než aby to museli opravovat. Nové relé cca 3500,- plus výměna jednoho řemenu celkem cca 10K

Napsal: stř 26.11.2014 15:05
od matiz
No a to je prave rozdil mezi diagnostika, a diagnostika...

Napsal: pát 28.11.2014 11:51
od mamaxam
Takže výměna žhavícího relé nepomohla. Auto pořád nežhaví. Myslíte zkusit sehnat jinou diagnostiku která by chybu odhalila?