Stránka 2 z 3

Napsal: pon 23.02.2015 10:14
od kabyr01
A kolik mas najeto na prednich brzdach? Podle toho, co popisujes se jedna o křivé předni kotouče... mam s tim taky zkušenost, může se jednat o chybu materialu ale spíše se jedná o špatnou montáž.

Napsal: pon 23.02.2015 10:47
od janys
lolko111 píše:Chalani, vedeli by ste poradiť aj mne? Ja mám podobný problém so svojou e65 730, akurát pri jazde je všetko v poriadku. Mne začne volant vibrovať pri brzdení..... a aj to nie vždy. Väčšinou pri rýchlostiach od 120 vyššie, ale stalo sa mi pár krát, že vibroval pri brzdení aj v rýchlostiach okolo 80. Pri tých nižších rýchlostiach raz vibruje, raz nie..... raz viac, raz menej.
Čo sa auta týka, tak to isté správanie na zimných 17 aj na letných 18. Vymenené všetky ramená vpredu aj vzadu, vrátane tých dvoch gúm na stabilizátore. Nové sú aj predné kotúče a platničky. Ďakujem.

Taky bych to viděl na kotouče. Zkus si někde najít volnou silnici, rozjet to na těch 120 a pak zkus nejdřív zabrzdit zlehka - pravděpodobně se ti bude klepat volant. Tak to zase rozjeď na 120 a dupni na brzdu pořádně, klepání by mělo být o dost menší. Jestli to tak je, tak jsou to kotouče.

Napsal: pon 23.02.2015 11:31
od lolko111
Vyskúšam to, ale šancu tomu nedávam. Robilo to na starých kotúčoch a robí to aj na nových :(

Napsal: pon 23.02.2015 11:42
od kabyr01
Tak stary uz mohli mit to nejlepší za sebou a nové ti někdo třeba špatně namontoval. Jak tu psal někde Jarax - extremně důležité je očistit ty dosedací plochy od rzi a pak nandat kotouče - můj první "rádoby specialista na 7er" to neudělal a do 2tis km klepaní ve volantu jako blázen.

Takže výměna mechanika, kotoučů a destiček, očištění ploch a naprosto v pohodě i při 200kmh :wink:

Napsal: pon 23.02.2015 12:17
od lolko111
V lete som išiel z Bulharska a potreboval som prudko zastaviť zo 140 a išlo mi ruky odrapiť..... tak neviem, keď si napísal, že pri prudkom brzdení by mali byť vibrácie menšie

Napsal: úte 24.02.2015 00:05
od Kena
A co třeba ložiska v předních kolech nebo axiální tyčky řízení?? Něco podobnýho jsem taky řešil,vibrace při brždění a na STK jsme dobu nemohli nic najít až pak nás napadli axiální tyčky a tam byla malinká vůle v kloubku a bylo vyřešeno :)

Napsal: úte 24.02.2015 00:31
od hurvajs77
Bembik píše:Týýý woe :-D Už vím, kde je zakopanej pes !!!!!
Vyměň hardy-spojku, kterou tam dle mého názoru už nemáš !!! A vibrace budou pryč...
no nevím, na 730 jsem ji měl poměrně na hardy, dle kluků od Snejka a vybrace se neprojevovali.

Známý pneu servisák mi říkal, že gumy mohou mít jiné parametry. Dokonce mi to ukazoval - stejná značka, stejný typ, stejný rozměr, ale jedna vyrobená tuším v Africe, druhá v ČR a obě měly jiné vnitčnosti a parametry gumy. Říkal, že to pak dost často dělá bordel, na vyvažovačce je vše OK, ale při určitých rychlostech se to rozkmitá nebo auto táhne na stranu.

Napsal: úte 24.02.2015 13:08
od lolko111
Ložiská neviem, ale kolesá sa otáčajú pekne a ani nehučia. Ak tými axiálnymi tyčkami riadenia myslíš také tenké tyčky dlhé nejakých 25 cm s kĺbmi na koncoch, tak tie sú nové...... pneumatiky tiež vylučujem, keďže to robí aj na zimných aj na letných......

Napsal: stř 04.03.2015 20:23
od lolko111
Ešte taký detail. Všimol som si, že keď idem cez nejaké nerovnosti, tak ich cítim na volante. Na nových služobných autách, ktoré majú najazdené pár kilometrov pri jazde po nerovnostiach nič také na volante necítim. Jasne, že cítiť to, že idem po nejakých nerovnostiach, ale na volant sa to neprenáša. Na mojej E65 však áno. Nemôže byť problém s tým trasením počas brzdenia v tom, že je niečo s riadením?

Napsal: stř 04.03.2015 22:52
od Peeter
Co vůle v řízení?

Napsal: čtv 05.03.2015 12:33
od lolko111
vôľu tam nemám. volant reaguje pekne.

Napsal: pon 09.03.2015 10:48
od janys
Tak abych eliminoval další prvek, tak jsem dneska přezul na letňáky. No, dělá to furt a dokonce od nějakých 110km/h a celkem dost. Ramena jsou vyměněný vepředu i vzadu, k tomu nějakej čep a myslím že i stabilizátor.

Disky kol jsou srovnaný a vyvážený v Pneu Mráček

Napsal: úte 10.03.2015 10:02
od janys
Teda jako já vím, že přezout z 18'' na 19'' znamená, že to ubere na pohodlí, protože velký kola. Ale dneska cesta do práce přes Libeň byla peklo. Auto drncalo jak favorit. Takže to bude nejspíš nějakej průšvih na nápravě. Buď už jsou tlumiče úplně KO, nebo silentbloky, dorazy nebo bůhví co. Ve čtvrtek to jde na pár dnů do servisu a bude to tam tak dlouho, dokud se to neodstraní.

Napsal: stř 11.03.2015 10:14
od Pazdi
zkus STK - s tím, že chceš zkontrolovat podvozek - tady u nás máme šikovné techniky, kteří ti přímo do obrázku z ETK zobrazí, co je blbě...případně si nech udělat test tlumičů - stojí to snad 100,- a uvidíš, na čem jsi

Napsal: ned 15.03.2015 14:11
od lolko111
U mňa je už problém vyriešený. Nakoniec to fakt boli brzdové kotúče :D

Napsal: pon 16.03.2015 16:01
od janys
Tak mi volal mechanik, byl s tím na STK a jsou to tlumiče. Samozřejmě mám DD a EDC...

Napsal: pon 16.03.2015 19:33
od kabyr01
Někde tu byl odkaz na repasované se zárukou kolem 7k, což není tak hrozný a na dlouho by jsi měl mít zase pokoj :wink:


Btw - kolik mas najeto?

Napsal: pon 16.03.2015 20:40
od janys
Tak ono s tím mým autem to bylo zajímavý - kupoval jsem ho s tím, že to byl služebák a dostal jsem k němu dokonce seznam faktur a jejich částek, takže to vypadalo, že to auto má suprovou servisní historii.

Jenže to asi až tak horký nebylo, mechanik říkal, že ty tlumiče tam jsou ještě úplně původní a nikdo na ně nesáhl - 450 000 km :)))

O těch repasech vím, jenom jsem na ně neslyšel snad žádný reference.

Napsal: pon 16.03.2015 21:13
od JaraX
EDC vydrží i víc jak 450 000km a nikdy jsem je špatny neviděl, ale na STK to ukazuje vždy bludy,

Napsal: pon 16.03.2015 21:56
od janys
No já ti nevím... jezdilo to výhradně po českých cestách. To by byly hodně kouzelný tlumiče, aby přežily 450k na lokálních tankodromech. Existuje nějakej spolehlivej způsob, jak je diagnostikovat?

Ještě mě teda napadá, jestli by třeba Jirka Savka v Klecánkách neměl z nějakýho vraku jiný EDC/DD tlumiče a nebyl ochotnej je tam kvůli testu přehodit, aby se zkusilo jestli je to fakt ono. Vím, že to je 7er, ale abych zbytečně vystřílel 70-80 litrů na součástky, který ve výsledku nemají s problémem nic společnýho, to už je trošku hardcore i na mě. Snejk se na to díval jako první, řekl že to jsou nějaký tři ramena, ty se vyměnily. V dalším servisu mi řekli, že to je blbá geometrie, tak udělali geometrii. V dalším servisu mi vyměnili zbylý rameno na přední nápravě a obě horní na zadní nápravě. Současnej servisák říká, že to jsou tlumiče a že prostě při vyšších rychlostech ty kola nedržej na silnici a jak skáčou, tak mi to škube volantem.