Stránka 2 z 3

Napsal: úte 17.02.2015 07:05
od Don
garden píše:Nemyslím ten dřevenej nebo možná plastouvej kruch ve volatu v individualu v e65

Vypada to mozna dobre, ale az ti po tom lestene povrchu sjede ruka... hodne neprakticke a uz jsem z toho videl par nebezpecnych situaci.

Napsal: úte 17.02.2015 10:45
od kurevtor
souhlasím s Donem, navíc (a je to případ i té 760Li v tom inzerátu zde) tím Gardene přijdeš o vyhřívání volantu.. Když by ten volant byl celodřevěnej tak OK, ale takhle je ta cena za ztrátu vyhřívanýho volantu příliš vysoká :)
jinak dřevěnej volant je super, opět například v Jag X350, co se mi moc nelíbí jsou ty dřevěný záchodový prkýnka co dělaly mergly - takový to celodřevo volant (http://i.ebayimg.com/00/s/OTAwWDEyMDA=/ ... j/$_35.JPG)

JohnyB: hahaha :lol: :lol: :lol:

Napsal: úte 17.02.2015 15:07
od magyar
JohnyB píše:ja bych drivi zakazal :D vypada to pak jak v myslivne...jeste flintu na tapec a hlavu kance na strop :D :D


:lol: :lol: :lol:

Napsal: úte 17.02.2015 15:23
od Stew1988
tak moje 760il má podle vás takzvaně dřevěný volat aj to úplně super srát nějaký vyhřívaný atd... tento je boží je jemňounký a do toho měkoučký a v zimě nejde vůbec cítit že by byl studený spíš bych bral odvětrávaný teda :)

Napsal: úte 17.02.2015 22:05
od zzeli
garden: Jestli ti fakt nejde o naklady, tak jdi primarne do 760. Je videt, ze ti jde o exkluzivitu a to 760 je. Nevim jak jede 750, ale kdyby mela vykonu prehrsel, tak nebudou delat 760. Narust vykonu znat bude, na dalnici ho vyuzijes urcite (a myslim to tak, ze tam, kde V8 musi podradit, aby to utahla, tak V12 to zvladne bez razeni, coz je sice jen pocit, ale je to hezkej pocit). V12 taky bude drzet nize otacky, mozna ma i delsi prevody?? Obecne ma bohatsi vybavu.
O barve interieru asi netreba moc diskutovat, to si vyberes sam podle toho co se ti libi, pokud teda bude z ceho vybirat a nebudes se orientovat tech. stavem nebo vybavou.

Napsal: stř 18.02.2015 12:49
od HaryXXL
Chlapi, splňte si sen a jděte do toho. Jen bacha na ty pastičky, může to být pak raketa za servisy, jak u V8, tak i u V12. :lol: Důkladná prohlídka v BMW servisu před koupí (či vzít pořádnýho BMW Gurua) je u těchto přeelektrizovaných mašinek nutná, jinak také můžete pěkně zahořet v nákladech na servis (100-200 táců není problém)! Kdyby to bylo tak levný, tak si tyhle káry kupuje každý.

Když budeš mít 750i, tak si časem budeš říkat, jak by asi jela 760li, když budeš dávat penízky za servisy 760li, budeš si možná říkat, stačila by mě ta 750i - takže si nevybereš. Projeď se v obou vozech a pokud máš servismana či někoho, kdo tomu rozumí a nevezme tě hned na hůl, tak jdi klidně i do té 6 litrové bestie :) Na běžné ježdění a servisování je bez debat mnohem lepší V8 v 750i či 750li. Stejně tam časem těch sto kolíků člověk za rok dva dá tak jako tak (gumy, havarijko, elektrony, servisy, spotřeba..., no bude to více než 100 táců) :rolleyes:

Nejlepší by to bylo mít obě, jednu na běžné ježdění V8, druhou na víkendové dálky - V12 :) Ale to přeháním.

Napsal: stř 18.02.2015 22:21
od zzeli
HaryXXL píše:jednu na běžné ježdění V8, druhou na víkendové dálky - V12

a M3 nebo M5 na hrani :D

Napsal: čtv 19.02.2015 12:39
od kurevtor
nechci se někoho dotknout nebo snad někoho urazit, ale pokud někdo přemýšlí o nákupu šestilitříčku s "pouhými" dvanácti válci tak bych doporučil taky zapojit trochu rozum, ne jen bramborácký srdíčko :lol: jde mi o rady typu:
"Nevim jak jede 750, ale kdyby mela vykonu prehrsel, tak nebudou delat 760." :-)

Mám tu starší/slabší variantu V8 (745i) a už tady ten výkon člověk prostě nevyužije. Kdyby totiž už V8 neměla přebytek výkonu tak tě furt nekrotí DSC. Po zahřátí motoru si jízdu dost užívám a prostě při větším přidání plynu tě okamžitě zkortí DSC (jezdim na normál, ne na Sport režim) a to mluvim o suchý silnici. Když tomu člověk dupne na krk v nějakym prudkym kopci tak si to na kamíncích klidně hrábne na trojku, samozřejmě to hrabe v loužích, na tramvajových kolejích, na listí, na nátěrech silnice apod. DSC vypínám protože rád pískam gumama a občas mám celkem hrachy :lol: Ta prdel prostě ustřelí ani nevíš jak :-) Na mokru fakt loterie, zejména na tý zmiňovaný dálnici.
Opravdu bych chtěl vidět někoho, kdo (a v jaký situaci) využije u zadokolky ten další přebytečný výkon V12. Maximální výkon u 760i prostě člověk nemá šanci použít, možná na nějakym leteckym dnu na německý dálnici, možná chvilkově na pár sekund při akceleraci.
A argument, že 760i jezdí v nižších otáčkách a je tedy pohodlnější? A že si v určitých momentech nepodřadí? Sorry, ale už V8 jezdí v dost nízkejch otáčkách a podřazení je právě to krásné na tom motoru :-)
A pokud jde čistě o exkluzivitu tak jsou přece i exkluzivnější auta než je 7er.

Nechci zde obhajovat V8 oproti V12, jasně, že V12 bude lepší, jasně, že všichni chceme to nej nej nej, ale není 750i už sama o sobě dost exkluzivní? Opravdu si někdo myslí, že je V8 slabý auto a že využije dodatečný výkon 760i? Bavíme se o zadokolce, tohle není quattro, který si nehrábne a výkon použije na všechna kola.
A výbava? To je kus od kusu.

+ Bavíme se, v gardenovo případu, o přechodu ze 730d !!! Proto si myslím, že 740Li nebo 750Li budou pro gardena zlatou střední cestou, se kterou bude spokojen jak s výkonem tak s cenou provozu. Koupí-li si po 730d rovnou 760 tak zjistí, že má výkon, který nepotřebuje, že auto jezdí zbytečně draho a že se mu auto bude blbě prodávat. (Třeba ne, je to jen můj názor)

PS: spotřebu mam teď 18.4 litrů na sto... V12 bude mít ještě o "trošku" větší díru v nádrži :-)

(ještě jednou zdůrazňuji, neobhajuju V8, nehanim V12, ať si každý koupí co chce, jen sem píšu svůj dojem :-) )

Mír

Napsal: čtv 19.02.2015 13:00
od garden
Jasně že 750i by dostatečně stačilo,jen mi šlo o ten pocit a v " splněný sen, že mám 760li prostě top. Kdybych řekl ,že o provozní náklady mi nejde ,LHAL BYCH! Jen dát 340litru za facelift 730d nebo za facelift 760li a to mě nenechává klidným. Nic méně ano jsou tu fakta,huř se to bude prodávat,už 730d se blbě prodává,jezdím hlavně po městě a když dám ruku na srdce tak sem stím 3,0d vlastně spokojen. Ale ale... 760li na zádi,to je číslo :) uvidíme jak to dopadne. Každopádně díky za názory

Napsal: čtv 19.02.2015 13:12
od kurevtor
no právě... pokud jezdíš po městě tak 760Li je trošičku nesmysl. Resp. je to zbytečně drahý. Ono je totiž ve finále na silnici 95% lidí a řidičů jedno v čem jedeš, prostě to neřeší. Tady na klubu budeš mít se signaturou "760Li" asi větší kredit, to samý na srazu, ale jde o to, jestli ti za to ty propálený prachy stojí :-) třeba ano :-) 8)

Napsal: čtv 19.02.2015 14:06
od JaraX
kurva ty seš fakt kurevtor, ty o tom nevíš vubec nic.

745i není žádné silné auto, to s tím jak to musíš furt krotit mi přijde strašně vtipné, já litám jak hovado ale nepřišel bych že bych to musel nějak krotit, spíš mi to přijde slabé, jasný, sednu do 730D a ta mi přijde uplně lenochodná, ale že bych se měl bát 745i bez stabilizace to fakt ne, je vidět že jsi nejel nějakym aspon trochu silným autem jako je M3 nebo M5. a i taková M5 e60 která jede kurevsky líp než 745i, na jedničku a dvojku bez DSC s ní trošku bojuju, ale furt se to chová jak 5ku jak 745i na jedničku.
760 jede podobně jak E36 M3 která ujede 745ce jak nic.
někdy se běž projet nějakym pořadnym autem, jasně že pokud jsi do ted jezdil v nějakych oktávkách tak je 745i raketa ale pro mě kterej celkem často jezdím Mkama tak mi to přijde slaby. víš že na zrychlení 745ku pojede i elektrická i3???

a komfort V12 je jinde než komfort V8 a už sem nic nepiš když si tím NIKDY NEJEL!!! V12 je tišší, dole klidnější, jezdí v nižších otáčkách ve stejných rychlostech a komfort je zase o level dál, no a když ji člověk dá za uší tak se otevřou před sáním takové speciální klapky a nádherně zaječí od motoru.


760 je jinde než 745i nebo 750i a náklady na provoz sou jen o trochu vyšší, její nejvyšší nevýhoda je ta že nejde zplynovat

Napsal: čtv 19.02.2015 15:21
od kurevtor
:lol: :lol: :lol:

JaraX píše:745i není žádné silné auto


jo sorry máš pravdu, 745i sotva jede. To auto je slabé a DSC se zapíná, protože ho mám asi rozbité.

JaraX píše:to s tím jak to musíš furt krotit mi přijde strašně vtipné


asi máš problém s psaným textem, já někde psal, že musím auto krotit? Ne, psal jsem o tom, že samo auto krotí svůj motor. A tak to prostě je, když na to člověk dupe tak mu neustále problikává DSC a přebírá kontrolu. Holt tobě si to to auto nedovolí udělat, protože ví, že jezdíš jenom Mkama, mně to furt omezuje, protože to ví, že jsem nikdy nejel v silnym autě.

JaraX píše:já litám jak hovado ale nepřišel bych že bych to musel nějak krotit, spíš mi to přijde slabé


woow, si holt dobrej no. Předpokládám, že tobě by přišel slabej i Aventador. Opět - nikde sem nespal, že to musí krotit řidič, psal jsem o DSC, který krotí auto.

JaraX píše: ale že bych se měl bát 745i bez stabilizace to fakt ne


a co jako? Tak si holt lepší řidič asi než já no. Mně prostě nepřijde fajn, když začnu předjíždět a ztratim kontrolu nad autem. A to se mi stalo, a stalo se mi to proto, že se mi protočily na vodě zadní kola.

JaraX píše:někdy se běž projet nějakym pořadnym autem, jasně že pokud jsi do ted jezdil v nějakych oktávkách tak je 745i raketa ale pro mě kterej celkem často jezdím Mkama tak mi to přijde slaby.


lol ty vole. :lol: líbí se mi jak víš čím sem jezdil a čím sem nejezdil. Holt ty, kterej často jezdí Mkama si víc frajer a všechno pod 400 kw ti přijde slabý. Chápu, si dobrej, gratuluju. Nemám s tím problém, vždycky jsem byl looser. Uvědom si ale prosím, že tenhle topic není o tobě.

JaraX píše:víš že na zrychlení 745ku pojede i elektrická i3???


Ne nevím a upřímně - je mi to dost u prdele jaký auto pojede nebo nepojede 745i. Nevím proč srovnáváš i3 se sedmičkou. Kolik má i3 maximálku? 160 km/h za hodinu nebo kolik? Gumy to má jak z horskýho kola. Jsou to úplně jiná auta omg. Každopádně opět si nepochopil co jsem psal - já NEOBHAJUJU V8, srovnáním s i3 mě neurazíš ani nevyprovokuješ. To, že mam 745i neznamená, že budu sám sebe nebo lidi tady na fóru lakovat jak je to nejlepší auto a obhajovat ho a všem ho cpát. Mám to auto rád, ale nepotřebuju ho nikomu vnucovat svůj názor na něj jako ty, zas takovej zázrak to taky není. Některý věci jsou na E65 vyloženě na píču, to je potřeba si přiznat.

Nevim co si zase tak přeplej. Že ty si myslíš, že 760i je nejlepší auto a že ho všichni musí chtít neznamená, že to tak je. Sám garden tady píše, že provozní náklady bude brát v úvahu. A V12 prostě žere jak prokoplá.

A neraď mi laskavě abych někam nepsal. Já ti taky můžu radit, aby si sem už nepsal, když bys do všeho furt sral lpg, což jaksi k prémiové značce nepasuje, že?

Napsal: čtv 19.02.2015 16:22
od JaraX
proč by LPG nepasovalo k BMW? když sami vyráběli auta na CNG, navíc LPG cpem co starých pekáčů a užíváme si skvělý náklady, lidi co to maj novy na to tolik nehledí když si mužou dovolit dát za auto 3 mega a pak ročně kilo do servisu.

každej at si vybere sám, ale furt tvrdit jak je 745i uplně maximálně dostačující to je kravina, někomu přijde slabá i 760i a myslím že to nepoznáš co komu sedne, nehlede na to čím jezdil předtím, navíc předpokládám že já když ty auta servisuju tak vím jakej je rozdíl v servisu 745i a 760i a ty tady furt píšeš jak je to hroznej rozdíl, ale ten rozdíl je uplně minimální.

Napsal: čtv 19.02.2015 18:44
od Pechy
kurevtor píše: Já ti taky můžu radit, aby si sem už nepsal, když bys do všeho furt sral lpg, což jaksi k prémiové značce nepasuje, že?


+1

Ty vyhraněný řeči o tom, že 760i, která bere i trávu kolem silnice je nejlepší auto na vše, ve všem a vlastně spása bez který člověk nemůže vůbec žít, mě tlačí do kolen :D

Napsal: čtv 19.02.2015 19:59
od Killingman
Pánové - JARAX to napsal přesně! Kdyby šla 760 zaplynovat, už mi stojí v garáži! Takze mám "jen" 5ti litr. Když najedu 40.000km ročně tak mě těch 80.000 Kč co mi to každý rok uspoří za to prostě stojí!
Mít to jako hobby car co s ním vyjedu jednou za měsíc na 100km projížďku tak mi je to u zadele...

Napsal: čtv 19.02.2015 20:08
od HaryXXL
Taky jsem po banglovské 760li kdysi pokukoval, ale vadilo mě:

a) dražší servis než u V8 (obávám se, že když je někdo automechanik jako JaraX, tak se dostává úplně na jiné ceny než jeho zákazník, pokud není jeho velký kamarád a hlavně si nic nebere za práci, páč si udělá všechno sám, což je velká výhoda a nevím, jaké ceny jsou na Moravě či jinde a pak v Praze, ale někdy mi připadne, že si pražští mechanici a servisy za svou práci a díly neví, co říct - myslím tím, že chtějí hodně peněz)
b) spotřeba nelze řešit, prostě to papká plus minus 16 litrů a s tím se člověk musí smířit (záleží na těžké hlavě a noze na pedálu - může to být mnohem víc, možná i míň jako u V8 :), na stylu jízdy, trase (kopečky, rovinka), na městě či jízdě mimo města atd.), zaplynování nepomůže
c) chybějící 4x4 (což u nového modelu naštěstí změnili), takže DSC má co dělat
d) když si rejpnu, také tam mohli přidat o 50 koní víc a mohlo to mít rovnou 500 koníků jako to bylo u tehdejší konkurence MB S600 s 500 koňmi nebo S55AMG, ale možná by stačil chip, ale pro to jsem nikdy moc nebyl.

PS: A nejlevnější řešení je někde na vrakovišti uštípnout štítek 760Li a dát si ho místo 730d! :) Laik houby pozná, zda je to pravda a znalec se bude moc smát :) A všichni budou spokojení.

Napsal: čtv 19.02.2015 20:36
od JaraX
Killingman píše:Pánové - JARAX to napsal přesně! Kdyby šla 760 zaplynovat, už mi stojí v garáži! Takze mám "jen" 5ti litr. Když najedu 40.000km ročně tak mě těch 80.000 Kč co mi to každý rok uspoří za to prostě stojí!
Mít to jako hobby car co s ním vyjedu jednou za měsíc na 100km projížďku tak mi je to u zadele...


a kdyby jsi nechtěl LPG tak by sis koupil kterou?

Napsal: čtv 19.02.2015 20:39
od JaraX
Pechy píše:
kurevtor píše: Já ti taky můžu radit, aby si sem už nepsal, když bys do všeho furt sral lpg, což jaksi k prémiové značce nepasuje, že?


+1

Ty vyhraněný řeči o tom, že 760i, která bere i trávu kolem silnice je nejlepší auto na vše, ve všem a vlastně spása bez který člověk nemůže vůbec žít, mě tlačí do kolen :D


já přece netvrdím že je nejlepší, ano je nejluxusnější ze všech E65, nejkomfortnější a nejvíc jede, nejčasteji má i největší výbavu, ale je to každýho věc si koupí. jen jsem psal že náklady mezi V8 bez LPG a 760 nejsou nijak propastné.
schválně jsem to dnes trochu počítal a je to cca 1/5 nákladů na servis navíc, stejně tak je to i se spotřebou, ta je taky o 1/5 větší.
tzn pokud někdo trochu jezdí a za rok ho servis + benzín stojí 100k, tak u 760 ho stojí 120k. a já když bych dal kilo za ježdění s V8 tak bych klidně přidal 20 za V12. na druhou stranu mužu jezdit stejny akce za cca 60 se servisem v LPG

Napsal: čtv 19.02.2015 20:52
od vlastnemec
JaraX píše:
Killingman píše:Pánové - JARAX to napsal přesně! Kdyby šla 760 zaplynovat, už mi stojí v garáži! Takze mám "jen" 5ti litr. Když najedu 40.000km ročně tak mě těch 80.000 Kč co mi to každý rok uspoří za to prostě stojí!
Mít to jako hobby car co s ním vyjedu jednou za měsíc na 100km projížďku tak mi je to u zadele...


a kdyby jsi nechtěl LPG tak by sis koupil kterou?


Za mě je to jasné 760Li, je to opravdu trochu jinde jinde než moje 745

Napsal: čtv 19.02.2015 20:59
od JaraX
vlast němec, ty jsi měl čest s obojíma tak zkus napsat rozdíly