Stránka 2 z 3

Napsal: pát 27.03.2015 08:34
od gombo
Tak to berem.Naplanujem rodine nejaky vylet v tvojom okoli a mozme sa dohodnut,kedy dobehnem.Len ma este zneistuje to,preco to dnes rano normalne draplo.

Napsal: pát 27.03.2015 08:39
od nandro
Klidně můžeš jít cestou jako já,že prostě budeš vyměňovat vše co s tím může mít spojitost, ale to není moc ekonomické. Napřed se mi to také stávalo jen občas že auto něco udělalo jinak než je normál,pak byl zase klid. Ale pokud to jsou pumpy,bude se to zhoršovat.

Napsal: pát 27.03.2015 19:35
od gombo
Takze ked vsunem kluc a startnem,tak toci dlho.Ked zapnem kontrolky,chvilu pockam a potom zastartujem,tak chyti normalne.

Napsal: pát 27.03.2015 21:16
od nandro
Jak jsem psal, příznaky jsou stejné jako jsem měl při vadných pumpách. Zdlouhavé startování může jistě dělat i dost dalších věcí, ale i podle toho co psala diagnostika si myslím,že jde o čerpadla.

Napsal: pát 27.03.2015 21:27
od gombo
Ako som uz pisal vyssie.Dohodnem doma vylet tvojim smermo a urcite to skusime.Vies tie cerpadla urobit aj na aute,alebo musia von?

Napsal: pát 27.03.2015 21:29
od nandro
Lze to provést bez demontáže,za půl hodinky je hotovo.

Napsal: ned 29.03.2015 17:17
od zzeli
Tlak v railu ukaze i OBD2 diag na mobilu...aspon u forda to tak bylo, takze uvidis raz dva v jakym stavu jsou cerpadla. Nevim, proc kuchat cerpadla a divat se jestli tam nahodou neni neco spatne. Nebo zajed na poradkou diag k nekomu, kdo tomu rozumi a taky ti rekne, jak na tom jsi.
IMHO se ti zavdusnuje z nejakeho duvodu privod do tech tlakovych cerpadel, takze proto obcas dele startuje a protoze jdou chvili na sucho nez se zalejou, tak po nejake dobe muzou odejit a situace se i po jejich vymene bude po case opakovat. Nemluve o tom, ze jak se pridiraj, tak si kurvis vstriky. Ty cerpadla davaj tlaky radove nizsi nez u nafty a musej neco vydrzet.

Napsal: ned 29.03.2015 17:53
od nandro
Diagnostika neukáže špatné pumpy,vím to,protože jsem sám objel všechny možné servisy s originál diagnostikou a každému to psalo cosi jiného.

Napsal: ned 29.03.2015 19:04
od vlastnemec
Každopádně ti diagnostika ukáže jaký dávají tlak jak mezi nádržemi, podávací a rail u každé hezky jednotlivě.

Napsal: ned 29.03.2015 19:11
od nandro
Kolega psal,že mu to blbne při první startu,takže si s tím bude muset někdo dát práci s měřením. Třeba v BMW Sotea Plzeň si řekli za diagnostiku 2tis.a zjistili prd. Za takové hraní si s tím si to pěkně naúčtují. Já mu na to zdarma mrknu a bude vědět na čem je.

Napsal: ned 29.03.2015 22:14
od zzeli
Jasne, ja jen ze to neni hned na kuchani cerpadla, ale spis je potreba si s tim, jak rikas, vyhrat a zachytit treba nizky tlak paliva hned ze zacatku po delsim stani na nizkotlake casti pal. systemu. Pokud mu to pri delsim "zhaveni" chytne hned, tak je to velmi pravdepodobne, ze to neco takoveho bude, protoze tlakovy cerpadla tocej az s rozbehnutym motorem, pokud se nepletu, nemam 760 zrovna v maliku a to ani vzdalene, vychazim jen z konvencniho reseni benzin. primovstriku.
V servisech se s tim proste neserou a nemaj na to cas. Je pro ne vyhodnejsi inkasovat za diag a rict, ze je vsechno v poradku nebo zacnou menit dily. Jak taky jinak v dnesni spotrebni dobe :( Navic je to o kvalitnich lidech, kterych taky neni prehrsel.

Napsal: ned 29.03.2015 22:24
od nandro
Tak já spíše vycházím z vlastní zkušenosti, protože i má 760 vykazovala stejné příznaky. Pumpy v 760 jsou konstrukčně velmi jednoduché a abych se podíval na jejich stav mi stačí pár minut. Vyplatí se myslím zjistit, že čerpadla,za která chtějí v BMW cca 110tis.jsou dobrá a jít tak případně po jiné příčině.

Napsal: pon 30.03.2015 01:32
od zzeli
Uplne ciste pro zajimavost...jak to kontrolujes? Vychazim z toho, ze pokud auto jede zatim dobre i ve vysokych otackach pri max. tahu motoru, tak to cerpadlo musi byt ve velmi dobre kondici, protoze musi bych schopne vydat maximalni tlak, ktery byva radove stovky baru. A na takovy tlak si myslim, ze bude nutne provadet pripadna mereni velmi presne a bude potreba znat vyrobni vule ne? Pokud budes koukat jen opticky, jestli se neco nekde nedre, tak stejne nemas sanci vyrknout ortel, ze to cerpadlo da nebo neda nominalni tlak. Stale myslim, ze projet to auto s diag a divat se na live data rekne vice. A pokud ma auto najeto rozumnou porci km a uz cerpadla (nebo dokonce obe) odchazi, tak to bude mit dalsi pricinu, kterou je potreba odstranit, aby se poskozeni (nasledek te priciny) nezopakovalo.
Kazdopadne jestli to budes rozebirat, tak neuskodi postnout fotky, myslim, ze by se par lidi rado podivalo :)
Uz nebudu rejpat :D

Napsal: pon 30.03.2015 05:34
od nandro
Kontroluji mechanicky namáhané věci,žádné tlaky.

Napsal: úte 07.04.2015 20:35
od gombo
Auto ma nabehanych 340tis. a cerpadla su pez zasahu,takkze dufam,ze to bude v nich a neurobim si 600km vylet zbytocne.

Napsal: úte 07.04.2015 20:40
od nandro
To vydrželo dlouho bez zásahu do čerpadel. Já měl problémy již při 200tis.km. Zbytečná cesta to nebude, i kdyby se zjistilo,že to čerpadla nejsou,je dobré vědět,že je problém jinde. Pokud diagnostika neukáže přesně poradit kde je problém, zbývá zkoušet.

Napsal: úte 07.04.2015 20:47
od gombo
Podla toho co mi vypisuje diagnostika,co si napisal ty a co som sa docital na US forach,tak je to na 99% v tych pumpach.Uz sa len musim ukecat a vyrazit,ale ked mne sa tak nechce.Radsej by som ti preplatil cestu,ale snad sa zlomim a vyberem sa za tebou.Inu moznost nemam.

Napsal: úte 07.04.2015 20:49
od nandro
Odkud jsi,Bratislava? Pro mě není problém dojet.

Napsal: úte 07.04.2015 21:11
od gombo
Ano som priamo z Ba.

Napsal: úte 07.04.2015 21:12
od nandro
To je 300km ode mě, to není daleko.