Stránka 2 z 2

Napsal: stř 15.07.2015 11:51
od Filozof
Pokud do auta investoval třeba 100k a je tam hromada dílů nových tak to cenu 110 i 120k má. Záleží co Dělal...

Napsal: stř 15.07.2015 11:59
od Brnda
A co ty prevodovky kluci? Je v nich velky rozdil?
Nektery jsou s tim predns a tiptronic a ji e jsou pouze prnd321. Ktera z nich je lepsi? Obe jsou predpokladam5q

Napsal: stř 15.07.2015 14:29
od PRAHAV8
Filozof: Pokud tam je narváno 100tis tak to auto má cenu treba 100tis ale kdo dokáže takhle investovat a ještě jsme ho tu nepotkaly? Pokud je fanda je tu mezi námi někde. Možná to má jen naleštěnej lak a nápravy ATP a vyměnený olej a je to top stav podle něho. Potkal jsem už hodně top stavů a max vybavených a nakonec to byl jen zprovozněný vrak a základní výbava s kůží. Chce to omrknou takhle se tu můžeme jen dohadovat a dělat mezi sebou občas i zbytečné rozepře :wink:

Brnda: To 4,3,2 je stará převodovka a funguje prakticky stejně jako ta co jí nahradila. Myslím jen že ty staré převodovky tolik nešetřily motor jako ty novější. Jinak jsou 5q. Lepší je ta novejší. http://www.meeknet.co.uk/e38/bmw_e38_buying_guide.htm

Napsal: stř 15.07.2015 17:28
od Filozof
PrahaV8: Jasně souhlasím s tebou. Museli bychom to auto vidět. Pěkný stav E38 takových už moc prostě není. Možná pár kusů ...či pár desítek obstojných a pár kusů které mají fandové a jsou opravdu pomalu komplet nově udělané ze všech stran.

Vím že dneska to hodně lidí okecává a skutek utek.

Takže těch pár fandu vidím spíše na 7er foru.