Tak další věc splněna díky JaraXovi hurá a mám webasto na léto ale taky díky CAS02 i standklimu a ta je na léto zajímavější . Jinak JaraX ještě navrhnul, že by to origo napojení hadic trochu poupravil aby to netopilo jen auto, ale zárověň reduktor a trochu motor - to se do zimy ještě poladí
Mně reduktor webasto vytápí, ale je to na prd. Když v zimě pustím webasto, tak nastartuju a po sepnutí LPG mně to hned zhebne. Nejlepší je motor zahřát na 60 a pak to na LPG šlape bez problémů.
Plyn se spouští podle teploty reduktoru ne motoru, pro zimu mám odzkoušenou teplotu 30 a pro léto stačí i 25 takže v Tvém případě bych viděl že problém je zbytečně nastavená příliš velká teplota reduktoru na sepnutí. Jinak když se to napojí jak JaraX říká ohřeji celý okruh v autě sice nebude takové teplo, ale auto nebude mít ledový start. Na e53 mám odzkoušeno do cca -10 weabasto zahřeje motor za modré pole.
To vím taky, že podle teploty. Jenže teplota reduktoru je dána teplotou chladící soustavy. Jen chci říct, že aby to fungovalo, tak se musí předehřát celý motor - Chladící soustava. Už se to tu jednou probíralo, prý je výkon webasta malý na takový motor. Proto to prý předehřívá jen okruh topení. Já mám schválně nastaveno vyšší teplotu, když to bylo studenější, tak to moc nekámošilo. Jinak je jasný, že by bylo lepší předehřát celý motor. Nemusí být v autě 22, ale stačí jen vlaho, aby se rozmrazily okna.
CAS02 jsem měl mám předlift 10/2002 zapsáno modelový rok 2003 a hlavně vyroben pro českého zákazníka do ČR v DE to je zakázáno. Takže to asi bude ten důvod. Jinak to zjistíš celkem jednoduše, vycvakneš plast před monitorem sundáš středové výdechy na čtyřech šroubkách a vidíš CAS z boku a je to tam napsané.
Ahoj, oživím staré téma.
Dnes jsem si dodělal webasto do své 750Li.
Chtěl bych se zeptat, jak to nakódovat tak, aby mi to běželo zároveň s motorem. Ve stationary můžu webasto zapnout nebo načasovat, ale v extra aux. eng. heat je šedé a zapnout nejde.
Tak sem na to prisel, chce to nakodovat i v ihka. Nsc dummy mi psal, ze je to jen pro diesel. Asi bmw nedelalo prihrev pro benzin. Ale nyni funguje. Mam prihrev, kdyz se motor ohreje na 75st. Webasto se vypne.
v ihka je položka tuším zuhaizer, pak se to zapíná s motorem. měl jsem to rok zaply, topilo to o něco dřív, nevím jak moc rychleji, ale bylo to nahovno na krátky trasy, kdy se furt dokola pouštělo webasto.
hyndadan nám to určitě rád vysleduje a poreferuje.
horan: Jde mi o to, že jezdím často krátké trasy. Nechci škrábat auto, nechci ho nechat dlouho klapat na volnoběh a webasto samotné by mi sežralo baterku. Teorii mám takovou, že nastartuju standklimou a auto rovnou topí.
JaraX: přesně tak, v ihka je zuheizung. Super je, že se to nechá nakódovat i to MMI a pak to jde zapínat/vypínat v idrivu.
Tak není spíš čas na novou baterku? Nikdy jsem neměl problém se zapnutým bufikem. Vstanu, zapnu, odjíždím s odmrazenym a bez problémů nastartuju. Je pravda, že jedu dál.
Gréta by vám dala. Takhle zbůhdarma spalovat uhlíková paliva...
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic